en het was de hovenier die me uiteindelijk afmaaktequote:Op donderdag 30 juli 2020 01:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik moest de tweede keer drie keer om je heen dansen
Pak hem,en je advies is zeker welkom.quote:Op donderdag 30 juli 2020 01:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ok. anders kunnen we je hier ook advies geven (maar niet nu, die panda bear schiet me telkens neer)
Ja, je had best wel skillsquote:Op donderdag 30 juli 2020 01:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik moest de tweede keer drie keer om je heen dansen
Volgens mij heb ik je 3x gepoptquote:Op donderdag 30 juli 2020 01:19 schreef devzero het volgende:
[..]
en het was de hovenier die me uiteindelijk afmaakte
Hem? Moemoe is een vrouw denk ikquote:Op donderdag 30 juli 2020 01:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Pak hem,en je advies is zeker welkom.
Ben jij een vrouw?quote:
Kom dan ook gezellig meekletsen in discordquote:Op donderdag 30 juli 2020 01:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goed antwoord.![]()
Morgen een desktop regelen en dan ga ik helemaal los.[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 juli 2020 01:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goed antwoord.![]()
wel een dure Gamedoos danquote:Op donderdag 30 juli 2020 01:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goed antwoord.![]()
Mss heel dom,maar hoe dan?quote:Op donderdag 30 juli 2020 01:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Kom dan ook gezellig meekletsen in discorc
Heb je een discord account of de app? Ik heb het in een tab van een browser draaien, kan ook op je telefoonquote:
Ik heb nog wat centjes to spend.Dus dit kan gewoon.quote:
Koop een paar flessen frieze whiskey en we komen allemaal langsquote:Op donderdag 30 juli 2020 01:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb nog wat centjes to spend.Dus dit kan gewoon.
Even Soul vragen.quote:Op donderdag 30 juli 2020 01:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je een discord account of de app? Ik heb het in een tab van een browser draaien, kan ook op je telefoon
Beter 'spend' je die aan je setup. Wat heb je?quote:Op donderdag 30 juli 2020 01:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
RTX 2080 Super nemen danquote:Op donderdag 30 juli 2020 01:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent welkom.quote:Op donderdag 30 juli 2020 01:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Koop een paar flessen frieze whiskey en we komen allemaal langs
Een MSI laptop,die zijn best heeft gedaan.quote:Op donderdag 30 juli 2020 01:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Beter 'spend' je die aan je setup. Wat heb je?
quote:
Snakequote:Op donderdag 30 juli 2020 01:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel een beest, maar wat gaat hij er mee doen?
Tja, laptop is altijd wat minder.quote:Op donderdag 30 juli 2020 01:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een MSI laptop,die zijn best heeft gedaan.
Dat is echt te voor mij.Dan zou Soul er meer aan hebben.quote:Op donderdag 30 juli 2020 01:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel een beest, maar wat gaat hij er mee doen?
Houdt zij van gamen?quote:Op donderdag 30 juli 2020 01:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is echt te voor mij.Dan zou Soul er meer aan hebben.
Ik stel niet veel eisen,snel en een goed beeld,quote:Op donderdag 30 juli 2020 01:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tja, laptop is altijd wat minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |