quote:Op donderdag 30 juli 2020 02:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze?Ziet er lekker uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juli 2020 02:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze?Het water loopt me gelijk in de mond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ze is er toe in staat.quote:Op donderdag 30 juli 2020 02:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Wees maar blij dat soul er nog geen 1tje heeft
levens gevaarlijk zijn ze ..quote:Op donderdag 30 juli 2020 02:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Mag jij hem iedere dag uitlaten. Schijnen wel enorme babe magnets te zijn
Nu nog wel,hebben laatst er wel over gehad dat ze mss weggaat.quote:
En we hebben geen bamboe in de tuin.quote:
Ik vermoedde al dat het jouw woning was .. maar ja waar gaat ze dan heen met al die beestjes ? Of hou je er zelf ook nog wat ?quote:Op donderdag 30 juli 2020 02:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu nog wel,hebben laatst er wel over gehad dat ze mss weggaat.
kun je nagaan ...quote:Op donderdag 30 juli 2020 03:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En we hebben geen bamboe in de tuin.
Ik ga alleen de hondjes missen.quote:Op donderdag 30 juli 2020 03:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoedde al dat het jouw woning was .. maar ja waar gaat ze dan heen met al die beestjes ? Of hou je er zelf ook nog wat ?
Kattenbrokjes?quote:Op donderdag 30 juli 2020 03:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En we hebben geen bamboe in de tuin.
Jullie hadden het laatst over stiervechten,zelfs dat kan ik.quote:
Nee,heb je interesse?quote:
Echt of op zn Fries.. Wan t ik heb met ze gerend en ben ook op de hoorns gegaanquote:Op donderdag 30 juli 2020 03:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jullie hadden het laatst over stiervechten,zelfs dat kan ik.
Nee al die beesten schrikken me al afquote:Op donderdag 30 juli 2020 03:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,heb je interesse?
Geintje.
Er is wel iemand die haar graag wil,en daar plaag ik haar mee.
Of een omgangsregeling.Dat wilde die van Zuiderwijn ook.quote:Op donderdag 30 juli 2020 03:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk altijd zelf 1 (!) hondje adopteren.
Als je het leuke hondjes vindt, gewoon proberen.quote:Op donderdag 30 juli 2020 03:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of een omgangsregeling.Dat wilde die van Zuiderwijn ook.
Ik heb in de balken gehangen toen een stier me wilde pakken.En mijn vader lag blauw van het lachen.quote:Op donderdag 30 juli 2020 03:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt of op zn Fries.. Wan t ik heb met ze gerend en ben ook op de hoorns gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |