Ow, nee, ik kijk er nooit naarquote:Op woensdag 29 juli 2020 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neehee de volgorde, de plaats waar ze afzonderlijk stonden
oh echt? Je voeten waren me niet opgevallenquote:Op woensdag 29 juli 2020 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Staat mij niet
Te grote/brede voeten voor
Ik heb zwarte puntlaarsjes met koperkleurige punten.quote:Op woensdag 29 juli 2020 21:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee voor mezelfik zag vorige week iemand met van die lederen schoenen met hele puntige voorkanten. Schijnt hip te zijn voor mannen?
De opkomst is ook matig.quote:Op woensdag 29 juli 2020 21:32 schreef Prisha het volgende:
hmmm 2-1
dat verrast me maar goed, kleine pool mensen dus niet echt een goede test
Mezcal.quote:Op woensdag 29 juli 2020 21:26 schreef Prisha het volgende:
jongons, test time: als je écht tussen deze twee moest kiezen:
Mojito of Tequila?
Ja maar jij bent een vrouw. Daar zie ik vaak puntjes. Met of zonder koperquote:Op woensdag 29 juli 2020 21:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb zwarte puntlaarsjes met koperkleurige punten.
neeeeheeeeeeequote:
Mojito!!!quote:
Ik vind ze wel fijn, net iets subtieler dan smileys en sommige posts vragen om subtiliteit.quote:
Dat doet me aan Poltergeist denken. Not good.quote:Op woensdag 29 juli 2020 21:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jawel, en natuurlijk met...
[ afbeelding ]
Excuses danquote:Op woensdag 29 juli 2020 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind ze wel fijn, net iets subtieler dan smileys en sommige posts vragen om subtiliteit.
Ow irritant, dat zal toch wel opgelost worden, zou je denken.quote:Op woensdag 29 juli 2020 21:47 schreef Prisha het volgende:
Gedoe met Garmin. Die schijnen gehackt te zijn, ligt er al sinds vorige week donderdag uit. Ik wil mijn gegevens overzetten maar krijg nog steeds Server fout meldingen.
Ze schijnen 10 miljoen aan losgeld te moeten betalen om weer bij de servers te kunnen of zoiets.quote:Op woensdag 29 juli 2020 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow irritant, dat zal toch wel opgelost worden, zou je denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |