Hoeveel gaan die mondkapjes op straat precies tegenhouden? Ik leef mijn leven de komende jaren namelijk niet graag gemuilkorfd.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:23 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik snap het ook niet aangezien iedereen dit virus toch onder controle wilt houden ?
een beetje lopen janken over de economie en werkloosheid en wat het allemaal aanricht maar de maatregelen absurd vinden
Inderdaad. Als ik een mondkapje zou krijgen voor elke keer dat ik hier ‘Nou we merken het wel als we over twee weken weer in lockdown gaan!!’ heb gelezen de afgelopen anderhalve maand, dan zouden de ziekenhuizen weer met tekorten zitten.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
2 weken na ieder weekend zou er een piek zijn.
Pasen, pinksteren, hemelvaart, koningsdag.
volgens mij is iedereen het er wel over eens dat het buiten geen zak uitmaakt.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hoeveel gaan die mondkapjes op straat precies tegenhouden? Ik leef mijn leven de komende jaren namelijk niet graag gemuilkorfd.
Precies, niemand heeft het graag, dus we voeren het pas in als de noodzaak er is en als duidelijk is dat het ook helpt.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:29 schreef Predator40 het volgende:
[..]
volgens mij is iedereen het er wel over eens dat het buiten geen zak uitmaakt.
niemand heeft graag een mondkapje op, niemand heeft graag dat er geen festivals meer zijn en geen sportwedstrijden etc etc, het is nu eenmaal zo .....
als het RIVM ( de experts ) het fout mogen hebben dan mogen de normale burgers het ook weleens fout hebben.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:28 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Inderdaad. Als ik een mondkapje zou krijgen voor elke keer dat ik hier ‘Nou we merken het wel als we over twee weken weer in lockdown gaan!!’ heb gelezen de afgelopen anderhalve maand, dan zouden de ziekenhuizen weer met tekorten zitten.
idem hier, gisteren een half uurtje in de bus gezeten met zo'n ding, benauwend.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hoeveel gaan die mondkapjes op straat precies tegenhouden? Ik leef mijn leven de komende jaren namelijk niet graag gemuilkorfd.
Ga je mee?quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je bent het er niet mee eens, dat is wat anders.
Cursusje leren discussiëren?
Nee, dat mag ook absoluut. Maar daarom is het belangrijk om niet op allerlei aannames nieuwe maatregelen in te voeren.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:31 schreef Predator40 het volgende:
[..]
als het RIVM ( de experts ) het fout mogen hebben dan mogen de normale burgers het ook weleens fout hebben.
met de kennis van nu () weet iedereen dat het buiten 99.99999% veilig is, of je moet elkaar vol op de bek pakken.
Maar we moeten wel aan de mondkapjes, want doen ze in zoveel anderen landen...quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:21 schreef Predator40 het volgende:
[..]
misschien hebben denen wel een hoger IQ of is social distancing normaal daar ( net zoals in zweden )
je kan niet zomaar landen met elkaar vergelijken .....en vooral niet omdat ze een ding niet doen wat jij liever niet ziet gebeuren.
Ja, want daar gaat het goed!!quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:37 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Wel raar dat eerst iedereen tegen het RIVM was en nu zijn ze opeens 'goden', nee Nederland weet het natuurlijk weer beter.
Gewoon Duitsland volgen.![]()
quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:32 schreef Predator40 het volgende:
ik heb serieus gezien dan mensen mondkapjes met elkaar uitwisselden voor het OV......
zo werkt het natuurlijk niet ....
Nee, dat is een politieke beslissing, dat 'is niet nu eenmaal zo'. De zon schijnt, dat 'is nu eenmaal zo', maatregelen kun je nemen of niet.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:29 schreef Predator40 het volgende:
[..]
volgens mij is iedereen het er wel over eens dat het buiten geen zak uitmaakt.
niemand heeft graag een mondkapje op, niemand heeft graag dat er geen festivals meer zijn en geen sportwedstrijden etc etc, het is nu eenmaal zo .....
In twijfel trekken is niet hetzelfde als zeggen dat er geen effect is.quote:Op donderdag 30 juli 2020 10:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Terwijl de geleerden het effect nog steeds in twijfel trekken. Ja.
NRC en Nieuwsuur hebben gewoon kleur bekend.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:04 schreef _serial_ het volgende:
De pers is gewoon continue aan het pushen tot mondkapjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het virus is een politieke beslissing ?quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, dat is een politieke beslissing, dat 'is niet nu eenmaal zo'. De zon schijnt, dat 'is nu eenmaal zo', maatregelen kun je nemen of niet.
Virologen zijn daar meer serieus te nemen en over het algemeen is het veel beter (geweest) dan in Nederland.quote:
Gelukkig zitten er mensen aan het roer die daadwerkelijk kijken naar de robuustheid van de onderzoeken en niet domweg wat kekke one-liners uit abstracts bijeenzoeken die passen in het eigen narratief.quote:
HeT ViRuS iS eEn CoMplOtquote:Op donderdag 30 juli 2020 11:36 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het virus is een politieke beslissing ?![]()
jij wilt dus geen maatregelen die het in toom houden ?
Neequote:Op donderdag 30 juli 2020 11:36 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het virus is een politieke beslissing ?![]()
Ik vind maatregelen om het in toom te houden prima, maar ik wil niet ten koste van heel veel genot een paar additionele levens behouden en het is ook geen baat het niet dan schaadt het niet, mijn levensgenot wordt namelijk geschaad.quote:jij wilt dus geen maatregelen die het in toom houden ?
Ahh gaat het?quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ik vind maatregelen om het in toom te houden prima, maar niet ten koste van alles en het is ook geen baat het niet dan schaadt het niet, mijn levensgenot wordt namelijk geschaad.
Pak aan, Maurice!quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:37 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Gelukkig zitten er mensen aan het roer die daadwerkelijk kijken naar de robuustheid van de onderzoeken en niet domweg wat kekke one-liners uit abstracts bijeenzoeken die passen in het eigen narratief.
Kut voor zequote:Op donderdag 30 juli 2020 11:39 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ahh gaat het?
Sommige liggen dood te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |