De vraagstelling was op z'n FOK!s.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:37 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Want je kunt de ministers alleen maar hier leren kennen? En nogmaals: het gaat er niet om dat je de minister niet kent (ze zit er ook pas een paar weken), het ging om de vraagstelling.
Rotterdam en Amsterdam zijn toch twee aparte landen binnen Nederland met eigen wetten, eigen regels dus dit past prima daar. Succesquote:Op woensdag 29 juli 2020 19:37 schreef tesssssssss het volgende: Ik snap er niks meer van. Mondkapjes helpen niet, volgens de wetenschap, maar mischien komt er in Rotterdam en Amsterdam een mondkapjesplicht.
Tja, de scholen gingen ook dicht zonder wetenschappelijke fundering.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:37 schreef tesssssssss het volgende:
Ik snap er niks meer van. Mondkapjes helpen niet, volgens de wetenschap, maar mischien komt er in Rotterdam en Amsterdam een mondkapjesplicht.
Ja gewoon onderbuikgevoelbeleid.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:40 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Tja, de scholen gingen ook dicht zonder wetenschappelijke fundering.
De antwoorden ook.quote:
hebben wij toch andere ideeën van vertierquote:Op woensdag 29 juli 2020 19:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
precies vreselijk dat mensen op zoek zijn naar vertier
Ik ben dan ook een simpele boerquote:Op woensdag 29 juli 2020 19:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hebben wij toch andere ideeën van vertier
*gebarentolkquote:Op woensdag 29 juli 2020 19:42 schreef Pino112 het volgende:
Waarom is er geen tolk eigenlijk?
(Is de vraagstelling zo goed?)
Dat was in begin tijd toen wist men nog niet genoeg, met de kennis van nu zou dat niet meer zo snel gedaan wordenquote:
Ik moet af en toe zuipen in een kroeg.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik ook daarom zoek ik ook de rust van de natuur op
Daar hoef je niet snel een mondkapje op verwacht ik hoor.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik moet af en toe zuipen in een kroeg.
als ik een tip mag geven zoek hulp voor je alcoholverslaving.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik moet af en toe zuipen in een kroeg.
Maar mondkapjes in het OV zijn verplicht.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooi dat Jaap voet bij stuk houdt; je kunt niet iets verplichten waarvan de werking niet is bewezen.
Ik durf niet het niet te posten, maar best wel een GOD.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooi dat Jaap voet bij stuk houdt; je kunt niet iets verplichten waarvan de werking niet is bewezen.
wel op het Leidseplein toch. Of ben ik serieus verstandelijk beperkt.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar hoef je niet snel een mondkapje op verwacht ik hoor.
daar kan je toch ook niet altijd de 1 1/2 meter afstand handhavenquote:Op woensdag 29 juli 2020 19:44 schreef Coco. het volgende:
[..]
Maar mondkapjes in het OV zijn verplicht.
Rare reactie vriend.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als ik een tip mag geven zoek hulp voor je alcoholverslaving.
Dan mag hij gewoon af als je aan het drinken bent. Dus gewoon een beetje doordrinken.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wel op het Leidseplein toch. Of ben ik serieus verstandelijk beperkt.
Nee.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:45 schreef Michie_ het volgende:
Maar worden mondkapjes nou verplicht in heel Rotterdam? Ik kan het niet live kijken
Een gebarentolk is niet bij iedere persconferentie. En blijkbaar is deze niet belangrijk genoeg. Evenals deze dus niet live op NPO1 uitgezonden wordt.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:42 schreef Pino112 het volgende:
Waarom is er geen tolk eigenlijk?
(Is de vraagstelling zo goed?)
Amsterdam oke, maar waarom denk je dat van Rotterdam?quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:40 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Rotterdam en Amsterdam zijn toch twee aparte landen binnen Nederland met eigen wetten, eigen regels dus dit past prima daar. Succes
Mischien wel met mondkapjes-training.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:45 schreef Michie_ het volgende:
Maar worden mondkapjes nou verplicht in heel Rotterdam? Ik kan het niet live kijken
Ik mist de tijd van het wc-papier hamsteren.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:46 schreef Rlz12 het volgende:
In liveblog van het AD staat "Experimenten en lokaal maatwerk om gedrag van mensen te beïnvloeden." Misschien spijkers op laag water zoeken, maar hier gaan mijn haren recht van overeind staan.
Omdat Rotterdam inmiddels één groot buitenland binnen Nederland is.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Amsterdam oke, maar waarom denk je dat van Rotterdam?
Nou als ik die pers-conferentie zo volg, hoef je daar waarschijnlijk niet zo lang meer op te wachten.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:47 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik mist de tijd van het wc-papier hamsteren.
quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:47 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik mist de tijd van het wc-papier hamsteren.
Klinkt als een goed idee.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
fa cup finale en finale van ligo NOS
ik ga lam in een sportbar!?
Iets meer dan de helft van de inwoners heeft een andere achtergrond. Dat aantal is trouwens al aan het dalen vanwege de Rotterdamwet.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:47 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Omdat Rotterdam inmiddels één groot buitenland binnen Nederland is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |