abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 22 juni 2021 @ 00:09:07 #251
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_200003028
Pohhh, ik won uit met 0-2 van Chelski, versloeg daarna Arsenal over twee wedstrijden met 4-2, verloor thuis met 2-1 van Juve maar won uit met 1-4: op naar de CL finale tegen Stade Lavallois Mayenne _O_

Heb ook de beker gewonnen, tegenstander was SP-ER-MA, die ik met 2-0 versloeg en ben ongeslagen kampioen van de ED geworden (30 winst, 4 gelijk) en heb m'n punten- en doelsaldorecords van afgelopen seizoen verbeterd: 94 punten (was 91) en doelsaldo 101-26 (was 100-26) :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 22 juni 2021 @ 01:05:50 #252
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_200003257
Hatsebam, tweede CL-winst op rij door Stade Lavallois met 1-0 te verslaan _O_ TOETERTJES!
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 22 juni 2021 @ 01:17:10 #253
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_200003274
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 01:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hatsebam, tweede CL-winst op rij door Stade Lavallois met 1-0 te verslaan _O_ TOETERTJES!
Netjes, netjes

Ikzelf heb net m'n tweede seizoen bij Almere City afgerond. Eerste seizoen kampioen worden van de KKD, heb dat seizoen ergens in dit topic nog omschreven. Tweede seizoen dus Eredivisie, ben op een keurige twaalfde plek geëindigd. Nooit degradatiezorgen gehad, dus ik ben tevreden.

Nu doorselecteren. Had Jamie Jacobs van Cambuur gehaald als nieuwe nummer 10 (mijn nummer 10 in de KKD was gehuurd), begon met een goal en assist bij z'n debuut maar in de rest van het seizoen zijn daar alleen 2 assists bijgekomen. Daar wil ik dus een betere voor halen. Verder had ik Luciano Narsingh gratis weggehaald bij Feyenoord, heeft 4 goals en 7 assists dus een stuk beter, maar ik verwacht eigelijk nog wel meer van een snelle buitenspeler als hij en hij is al ruim in de 30. Daar heb ik inmiddels een Deen met de naam Christian Rasmussen van Ajax voor gehaald. Een nummer 10 heb ik nog niet.

Aankopen die wel geslaagd zijn, zijn een Duitse spits genaamd Luca Pfeiffer die 20 keer scoorde, Liam Kelly die 7 keer scoorde en 15 assists gaf (als verdedigend ingestelde middenvelder) en keeper Stijn van Gassel die van de hele selectie het hoogste gemiddelde haalde.

Zal morgen als ik niet meer met m'n telefoon in bed lig eens wat screens maken :D
  Moderator dinsdag 22 juni 2021 @ 14:50:10 #254
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_200008901
Heb ook nog redelijk uitverkoop gehouden, er waren zoveel clubs die aan m'n spelers trokken dat ik er maar aan toe gaf, want de backups in het tweede en de jeugd zijn ruim voldoende om de gaten die de vertrokken spelers achterlieten op te vullen.

Vertrokken spelers: een VL, VC, VR, MC, MR/AMR en twee spitsen. Vijf van die spelers speelden regelmatig in de basis en heb er in totaal 258 miljoen voor gevangen :9~ Van die 258 heb ik 60 miljoen in drie opvolgens gestoken (VLRC, VC en MR/AMR) en de rest heb ik uit het tweede en de jeugd gehaald.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 22 juni 2021 @ 15:13:29 #255
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_200009284
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 14:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb ook nog redelijk uitverkoop gehouden, er waren zoveel clubs die aan m'n spelers trokken dat ik er maar aan toe gaf, want de backups in het tweede en de jeugd zijn ruim voldoende om de gaten die de vertrokken spelers achterlieten op te vullen.

Vertrokken spelers: een VL, VC, VR, MC, MR/AMR en twee spitsen. Vijf van die spelers speelden regelmatig in de basis en heb er in totaal 258 miljoen voor gevangen :9~ Van die 258 heb ik 60 miljoen in drie opvolgens gestoken (VLRC, VC en MR/AMR) en de rest heb ik uit het tweede en de jeugd gehaald.
Klinkt goed, klinkt goed. Multifunctionele spelers als VLRC :9~ :9~

Hoe speel je eigenlijk? Ik heb überhaupt maar 2 spitsen in de selectie :P
  Moderator dinsdag 22 juni 2021 @ 23:33:17 #256
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_200018147
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 15:13 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Klinkt goed, klinkt goed. Multifunctionele spelers als VLRC :9~ :9~

Hoe speel je eigenlijk? Ik heb überhaupt maar 2 spitsen in de selectie :P




edit: Skreuder wordt normaal gezien een aanvallende mid ipv een VSM wanneer ik counter.

[ Bericht 3% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 23-06-2021 00:14:40 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 23 juni 2021 @ 01:14:20 #257
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_200019014
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 23:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

edit: Skreuder wordt normaal gezien een aanvallende mid ipv een VSM wanneer ik counter.
Die 4-2-3-1 gebruik ik ook, bij voorkeur met exact die spelersrollen :D momenteel ook 4-2-3-1, maar iets andere rollen. Zo speel ik nu met lange passen en een targetman ipv korte passen en een afmaker. Mijn spits is vooral zeer sterk in de lucht, dus vond dit beter passen. Tevens is mijn linksbuiten rechtbenig, dus die is nu hangende vleugelspits met een iets aanvallendere back achter hem. Verder heb ik idd een BVM (V), SVD (O) centraal op het middenveld en VSM (A) op 10.

Maar bij voorkeur exact hetzelfde als jij. Heb inmiddels ook al een limksbenige linksbuiten gehaald zodat dat weer een VS kan worden. Dat is puur genot vind ik altijd, pijlsnelle vleugelspelers die alleen maar buitenom de achterlijn hoeven halen en dan voorgevel op iemand die hem erin prikt _O_
Blijf wel spelen met m'n targetman overigens, want die doet het uitstekend.

Ben wel wat aan het experimenten met de MC's en AMC. Vooral omdat Jamie Jacobs dus geen deuk in een pakje boter schiet, maar ook omdat ik nu naar de Football Managers United podcast luister. Daarin hadden ze een aflevering over spelmakers en de conclusie was eigenlijk dat 2 spelmakers vaak teveel is, zeker als ze dicht bij elkaar spelen. Zit dus te overwegen om m'n SVD in een DYM te veranderen of m'n VSM in een AM of zelfs SS. De targetman staat soms wat op een eiland, vooral in wedstrijden waar we de mindere zijn. Misschien dat een schaduwspits wat dichterbij hem kan spelen in die gevallen.
  Moderator woensdag 23 juni 2021 @ 11:50:28 #258
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_200022452
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 01:14 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Die 4-2-3-1 gebruik ik ook, bij voorkeur met exact die spelersrollen :D momenteel ook 4-2-3-1, maar iets andere rollen. Zo speel ik nu met lange passen en een targetman ipv korte passen en een afmaker. Mijn spits is vooral zeer sterk in de lucht, dus vond dit beter passen. Tevens is mijn linksbuiten rechtbenig, dus die is nu hangende vleugelspits met een iets aanvallendere back achter hem. Verder heb ik idd een BVM (V), SVD (O) centraal op het middenveld en VSM (A) op 10.

Maar bij voorkeur exact hetzelfde als jij. Heb inmiddels ook al een limksbenige linksbuiten gehaald zodat dat weer een VS kan worden. Dat is puur genot vind ik altijd, pijlsnelle vleugelspelers die alleen maar buitenom de achterlijn hoeven halen en dan voorgevel op iemand die hem erin prikt _O_
Blijf wel spelen met m'n targetman overigens, want die doet het uitstekend.

Ben wel wat aan het experimenten met de MC's en AMC. Vooral omdat Jamie Jacobs dus geen deuk in een pakje boter schiet, maar ook omdat ik nu naar de Football Managers United podcast luister. Daarin hadden ze een aflevering over spelmakers en de conclusie was eigenlijk dat 2 spelmakers vaak teveel is, zeker als ze dicht bij elkaar spelen. Zit dus te overwegen om m'n SVD in een DYM te veranderen of m'n VSM in een AM of zelfs SS. De targetman staat soms wat op een eiland, vooral in wedstrijden waar we de mindere zijn. Misschien dat een schaduwspits wat dichterbij hem kan spelen in die gevallen.
Een 10 of een SS achter je TM lijkt me idd wat beter dan een aanvallende VSM :Y

Als ik het gevoel krijg dat de computer mijn systeem meer een meer doorkrijgt ga ik wellicht plat 4-4-2 spelen, en wordt de VSM een ondersteunende TM of CS.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator donderdag 1 juli 2021 @ 23:58:05 #259
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_200163196
Kwartfinale CL in seizoen 2043-44:



Genot.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 18:48:04 #260
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_200172411
Pohhh kerels, wat een seizoen _O_

- Fruitschaal gewonnen (2-1 winst op Twente);
- Eredivisie gewonnen met nieuw recordaantal punten (96) en doelpunten (121);
- Beker gewonnen (na verlenging 5-3 winst op Twente);
- Supercup gewonnen (4-1 winst op Monaco);
- WK voor Clubs gewonnen (3-0 winst op Pohang Steelers);
- CL gewonnen (2-0 winst op PSG).

Real werd over twee duels met 5-1 verslagen, daarna AC Milan met 9-3 (!), en vervolgens Stade Lavallois met 4-3 nadat de eerste pot thuis 3-3 werd en ik uit heel sneaky de 0-1 in de 89e maakte :9

[ Bericht 13% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 02-07-2021 18:55:51 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_200265579
Vraagje over trainings en jeugdcomplexen.
Ik speel met Bournemouth en heb me de afgelopen (ingame) jaren gefocust op het upgraden van mijn complexen. Mijn trainingscomplex stond eerst op goed, ik heb m daarna geupgrade naar zeer goed, uitstekend en juist heb ik nog 1 upgrade afgerond, maar de toko staat nu weer op 'zeer goed' :?

Mijn jeugdcomplex liep (vanaf het begin van het spel) iets achter op mijn trainingscomplex. Ik heb beide complexen telkens tegelijkertijd geupgrade. Hij is met de laatste upgrade veranderd naar 'uitmuntend' en heeft uitstekend dus overgeslagen. Ik begrijp er niets meer van :') mijn jeugdcomplex is dus nu opeens een paar levels beter dan mijn trainingscomplex waarvan de laatste upgrade dus een downgrade is geweest? Ik heb geen bericht gehad dat mijn faciliteiten niet meer van deze tijd waren en dus zijn automatisch zijn gedowngrade, is het een bug?

Kan dit een vertalingsfout zijn? Als ik het spel op Engels zet staat er bij beide faciliteiten namelijk 'superb'...
pi_200312485
Ik kon maar geen leuke game opbouwen dus ben maar weer in Nederland begonnen, bij NEC deze keer.

In het eerste seizoen gepromoveerd. Weinig budget, maar met Dirk Proper, Van Rooij en Robin Roefs heb ik wel drie leuke talenten lopen. Proper en Van Rooij spelen al vanaf het begin alles: Proper is een roaming playmaker en Van Rooij een wingback.

Roefs is een talentvolle keeper die ik nu voor het tweede jaar stal bij Top Oss.

Qua transfers heb ik heel weinig kunnen doen. In het eerste seizoen kon ik Enzo Zidane halen voor op 10, is transfervrij want had blijkbaar heel het seizoen voordat de game start geen club. :D

En de mooiste van dit jaar is de aankoop van Brobbey :D. De beste man was erg ontevreden bij Ajax, ik kon hem kopen voor 4 miljoen + 50% van de transferrechten. Hij speelt nu in Nijmegen voor een 64k per jaar :') :') Dat laatste komt goed uit, want alles is op gegaan aan zijn transfersom.

Geen idee waarom het is gelukt, maar soms komen gekke transfers erdoor als je ze probeert voordat officieel de transfermarkt open is

Probleem is wel: hij wilde ook per se een afkoopsom van max 11 miljoen in zijn contract. Als we het seizoen goed starten hoop ik die op tijd eruit te kunnen slopen.

Ik speel 4411 met Zidane op 10 en Brobbey in de spits

ik had geen snelle buitenspelers die konden wat ik wil bij wingers e.d. dus heb er wat anders van gemaakt dan normaal

die linksback is ook een revelatie en zat al bij NEC



[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2021 14:49:12 ]
  zondag 11 juli 2021 @ 18:28:41 #263
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_200315713
quote:
14s.gif Op zondag 11 juli 2021 14:48 schreef aTypisch het volgende:
Ik kon maar geen leuke game opbouwen dus ben maar weer in Nederland begonnen, bij NEC deze keer.

In het eerste seizoen gepromoveerd. Weinig budget, maar met Dirk Proper, Van Rooij en Robin Roefs heb ik wel drie leuke talenten lopen. Proper en Van Rooij spelen al vanaf het begin alles: Proper is een roaming playmaker en Van Rooij een wingback.

Roefs is een talentvolle keeper die ik nu voor het tweede jaar stal bij Top Oss.

Qua transfers heb ik heel weinig kunnen doen. In het eerste seizoen kon ik Enzo Zidane halen voor op 10, is transfervrij want had blijkbaar heel het seizoen voordat de game start geen club. :D

En de mooiste van dit jaar is de aankoop van Brobbey :D. De beste man was erg ontevreden bij Ajax, ik kon hem kopen voor 4 miljoen + 50% van de transferrechten. Hij speelt nu in Nijmegen voor een 64k per jaar :') :') Dat laatste komt goed uit, want alles is op gegaan aan zijn transfersom.

Geen idee waarom het is gelukt, maar soms komen gekke transfers erdoor als je ze probeert voordat officieel de transfermarkt open is

Probleem is wel: hij wilde ook per se een afkoopsom van max 11 miljoen in zijn contract. Als we het seizoen goed starten hoop ik die op tijd eruit te kunnen slopen.

Ik speel 4411 met Zidane op 10 en Brobbey in de spits

ik had geen snelle buitenspelers die konden wat ik wil bij wingers e.d. dus heb er wat anders van gemaakt dan normaal

die linksback is ook een revelatie en zat al bij NEC

[ afbeelding ]
Klinkt goed allemaal! Heb je overigens wel gelijk een dik budget gekregen in de Eredivisie, als je 4 miljoen kon neerleggen voor een transfer. Of was het in de KKD ook al prima?

Weet niet hoe ver je nu bent, maar heb je een spits genaamd Vince Duits nog? Ik dacht potentie in hem te zien, maar het komt er bij mij bij Almere City nog niet echt uit :')
pi_200320311
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 18:28 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Klinkt goed allemaal! Heb je overigens wel gelijk een dik budget gekregen in de Eredivisie, als je 4 miljoen kon neerleggen voor een transfer. Of was het in de KKD ook al prima?

Weet niet hoe ver je nu bent, maar heb je een spits genaamd Vince Duits nog? Ik dacht potentie in hem te zien, maar het komt er bij mij bij Almere City nog niet echt uit :')
je kunt bij die poepteams vaak wel wat leuks bij elkaar schrapen door de B-selectie grotendeels te verkopen

bij Brobbey was het geluk dat hij eigenlijk amper salaris vroeg, Zidane kostte alleen salaris :+ Hopelijk kan ik hem in de 3e zomer (na seizoen 2) verkopen, want Proper gaat denk ik op 10 dan

Vince Duits heeft 1 potje gespeeld vorig jaar in de KKD :-

iedereen boven de 25-26 die niet in de basis staat gaat er ook vaak uit bij mij
  maandag 12 juli 2021 @ 09:26:15 #265
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_200326287
quote:
14s.gif Op zondag 11 juli 2021 22:14 schreef aTypisch het volgende:

[..]

je kunt bij die poepteams vaak wel wat leuks bij elkaar schrapen door de B-selectie grotendeels te verkopen

bij Brobbey was het geluk dat hij eigenlijk amper salaris vroeg, Zidane kostte alleen salaris :+ Hopelijk kan ik hem in de 3e zomer (na seizoen 2) verkopen, want Proper gaat denk ik op 10 dan

Vince Duits heeft 1 potje gespeeld vorig jaar in de KKD :-

iedereen boven de 25-26 die niet in de basis staat gaat er ook vaak uit bij mij
Das niet best dan :') Mijn budget bij Almere City is niet geweldig (ook al ben ik direct gepromoveerd ook), maar die Duits was gratis. Hij is nu mijn eerste back-up voor de spits, maar heeft maar 1 goal gemaakt, dus zat sowieso al te denken om hem weg te doen. Gelukkig heb ik een Duitser in de spits die vrijwel nooit geblesseerd is en die er iets van 20 gemaakt heeft, dus dat is op zich dan wel weer prima.

In mijn B-team zitten overigens prutsers die ik niet weg krijg :') Er zijn er een paar verhuurd aan amateurclubs, maar verder dan dat kom ik niet vrees ik. En de paar iets minder grote prutsers waar ik wel boden op binnen krijg die ik in principe wil accepteren worden direct afgewezen door de Hoofd Jeugdopleidingen omdat die vindt dat ze meer waard zijn, terwijl ik alle stafinstructies zo heb ingesteld dat transfers puur en alleen mijn verantwoordelijkheid zijn en de stafleden zich daar vooral niet mee moeten bemoeien :')
pi_200336070
lol, het neefje van De Ligt komt hier uit de jeugdopleiding rollen, lijkt op zijn vijftiende al op een volwassen kerel qua mentale stats

hij moet alleen nog naar het krachthonk in
hij is wel maar 1.79, dus ik denk dat ik er een CDM van moet maken ;(

  maandag 12 juli 2021 @ 22:03:25 #267
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_200336649
Ik heb het nooit bijgehouden, maar groeien die gasten niet nog een paar centimeter door tot hun 18e? Meen dat ik zoiets wel eens gelezen heb.

Maakt lengte overigens veel uit? Kleine spelers hebben toch alleen bij jumping reach een lager cijfer dan grotere spelers, maar verder maakt het toch geen zak uit hoe groot ze zijn?
  Moderator donderdag 15 juli 2021 @ 21:17:46 #268
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_200384486
En dat is vier op een rij :+

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator donderdag 15 juli 2021 @ 21:56:16 #269
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_200385453
Karig, speelde in de eerste knockout van de CL uit bij Chelski 0-0, en thuis maakten zij een kwartier voor tijd de 1-1. Ik kreeg nog een levensgrote kans in de 93e, maar helaas. Einde CL-avontuur voor me, en dat nadat ik hem 3x op rij heb gewonnen :{
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator vrijdag 16 juli 2021 @ 23:07:36 #270
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_200402266
Ik bedacht me net iets geinigs: met een FM14 live editor ofzo alle tegenstanders (vooral de keepers) zo klein mogelijk maken, allemaal ukkies van 1,55 ofzo _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 17 juli 2021 @ 21:56:19 #271
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_200414746
Zo, komende week vakantie en m'n vriendin met wie ik nog niet samenwoon komt morgen pas, dus vanavond nog even het rijk alleen thuis. Heb net een eigengemaakte pizza in de oven geschoven, er staat bier koud en ik heb FM aangeslingerd om eens even een nachtje te spelen :7

Had een game met Almere City lopen en een estafettegame met Litex Lovech. Die estafettegame ligt nu bij een andere speler en Almere heb ik eventjes in de koelkast gezet. Heb de allernieuwste data update van MU erop gezet (die is gisteren uitgekomen) en ben begonnen met Feyenoord. Hij is zeer recent, dus Berghuis zit al bij Ajax. Jahanbaksh was er dan nog niet, maar ik heb een klein beetje gecheat en die middels de editor al naar mij toegehaald.

Uitdaging wordt in ieder geval groot. Voorin ziet het er best ok uit, zeker omdat Jorgensen in FM behoorlijk bruikbaar is. Ook het middenveld is niet slecht, maar achterin is het heel smal. Ik heb de mazzel dat de blessure van Geertruida niet in de game is gezet, dus die kan ik gelijk gebruiken, maar verder stelt het allemaal niet zo heel veel voor. Die nieuwe Noor op rechtsback is bijvoorbeeld ook nog niet bepaald op Feyenoord-niveau. Een rechtsback en centrale verdediger zullen dus sowieso moeten komen.
  Moderator zaterdag 17 juli 2021 @ 23:02:11 #272
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_200416275
Check de laatste zin :') _O- :7

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zaterdag 17 juli 2021 @ 23:03:26 #273
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_200416299
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 21:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo, komende week vakantie en m'n vriendin met wie ik nog niet samenwoon komt morgen pas, dus vanavond nog even het rijk alleen thuis. Heb net een eigengemaakte pizza in de oven geschoven, er staat bier koud en ik heb FM aangeslingerd om eens even een nachtje te spelen :7

Had een game met Almere City lopen en een estafettegame met Litex Lovech. Die estafettegame ligt nu bij een andere speler en Almere heb ik eventjes in de koelkast gezet. Heb de allernieuwste data update van MU erop gezet (die is gisteren uitgekomen) en ben begonnen met Feyenoord. Hij is zeer recent, dus Berghuis zit al bij Ajax. Jahanbaksh was er dan nog niet, maar ik heb een klein beetje gecheat en die middels de editor al naar mij toegehaald.

Uitdaging wordt in ieder geval groot. Voorin ziet het er best ok uit, zeker omdat Jorgensen in FM behoorlijk bruikbaar is. Ook het middenveld is niet slecht, maar achterin is het heel smal. Ik heb de mazzel dat de blessure van Geertruida niet in de game is gezet, dus die kan ik gelijk gebruiken, maar verder stelt het allemaal niet zo heel veel voor. Die nieuwe Noor op rechtsback is bijvoorbeeld ook nog niet bepaald op Feyenoord-niveau. Een rechtsback en centrale verdediger zullen dus sowieso moeten komen.
Wat heb je op je pizza geflikkerd? :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 17 juli 2021 @ 23:05:03 #274
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_200416329
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 23:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Wat heb je op je pizza geflikkerd? :9
Heel saai: tomatensaus, gehakt, ui, paprika, champignons en kaas

Note to self: voortaan eerst even het vocht uit de champignons bakken, want de bodem was nu hartstikke zompig
  Moderator zaterdag 17 juli 2021 @ 23:24:14 #275
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_200416701
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 23:05 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Heel saai: tomatensaus, gehakt, ui, paprika, champignons en kaas

Note to self: voortaan eerst even het vocht uit de champignons bakken, want de bodem was nu hartstikke zompig
Ghehe, dat doe ik ook altijd wanneer ik zin heb ik pizza, maar geen diepvriespizza wil vret'n :P Verder gooi ik er halve olijven op als ik die in huis heb, en soms ook (aan stukken gescheurde) plakken ham en salami :9

Een andere keer gebruik ik creme fraiche ipv tomatensaus, ook weleens lekker :Y
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 17 juli 2021 @ 23:37:04 #276
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_200416961
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 23:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ghehe, dat doe ik ook altijd wanneer ik zin heb ik pizza, maar geen diepvriespizza wil vret'n :P Verder gooi ik er halve olijven op als ik die in huis heb, en soms ook (aan stukken gescheurde) plakken ham en salami :9

Een andere keer gebruik ik creme fraiche ipv tomatensaus, ook weleens lekker :Y
Oh, olijven vind ik echt behoorlijk smerig :D

Creme fraiche klinkt best lekker ook eigenlijk! Alleen koop ik altijd kant en klare bodems omdat ik zelf de bodem maken echt een takkewerk vind en het niet eens veel lekkerder is dan een kant en klare bodem en daar zit eigenlijk altijd een potje tomatensaus bij :P

Maar goed, over Feyenoord gesproken. Die Ofir Marciano is in FM echt een uitstekende keeper. Zou bijna Bijlow ervoor gaan passeren. Hebben ook allebei de status "Eerste doelman", dus ik ben daar nog niet helemaal uit. Maar Bijlow is potentieel wel uitstekend natuurlijk, dus ik denk dat die gewoon gaat starten.
  Moderator zaterdag 17 juli 2021 @ 23:48:25 #277
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_200417140
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 23:37 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Oh, olijven vind ik echt behoorlijk smerig :D

Creme fraiche klinkt best lekker ook eigenlijk! Alleen koop ik altijd kant en klare bodems omdat ik zelf de bodem maken echt een takkewerk vind en het niet eens veel lekkerder is dan een kant en klare bodem en daar zit eigenlijk altijd een potje tomatensaus bij :P

Maar goed, over Feyenoord gesproken. Die Ofir Marciano is in FM echt een uitstekende keeper. Zou bijna Bijlow ervoor gaan passeren. Hebben ook allebei de status "Eerste doelman", dus ik ben daar nog niet helemaal uit. Maar Bijlow is potentieel wel uitstekend natuurlijk, dus ik denk dat die gewoon gaat starten.
Joah, de bodems koop ik ook kant en klaar, ik ga niet TEVEEL lopen kutten :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zaterdag 17 juli 2021 @ 23:50:20 #278
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_200417161
Over keepers gesproken, deze vent staat nu al 8 seizoenen bij me onder de lat (8e seizoen is nu bezig, wordt binnenkort 25). Snaaide hem voor 70k weg bij Willem II en werd meteen voor de leeuwen gegooid, net als in de Telvannigame voordat de database een heleboel spelers verneukte:



Hij kan gewoon nog 10 jaar bij me doorgaan en Mr. Telvanni worden. Daarna uiteraard keepertrainer _O_

[ Bericht 3% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 18-07-2021 13:05:28 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_200419416
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 23:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Check de laatste zin :') _O- :7

[ afbeelding ]
drizz, hoeveel geld moeten we inzamelen om je gewoon een moderne FM te gaan laten spelen?

kom op, beetje mee met de tijd en nieuwe dingen leren! :+
  Moderator zondag 18 juli 2021 @ 12:42:54 #280
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_200421547
quote:
14s.gif Op zondag 18 juli 2021 09:47 schreef aTypisch het volgende:

[..]

drizz, hoeveel geld moeten we inzamelen om je gewoon een moderne FM te gaan laten spelen?

kom op, beetje mee met de tijd en nieuwe dingen leren! :+
Ik heb FM20 wel, gratis uit de Epic Store, maar geen zin in :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_200505366
Lol, ik kon Zirkzee van Bayern II lenen met een afkoopsom in de deal van 1,8 miljoen :D

Met het geld van Brobbey was dat een makkie :+

Snap niet waarom die gasten bij NEC willen voetballen, als ik met clubs als Almere, Den Bosch of Dordt speel willen dit soort namen vaak niet gelijk komen als ik in de eredivisie zit

misschien is de reputatie van NEC net voldoende voor reserves van clubs als Ajax en Bayern om interessant te zijn
Brobbey had zelfs een heel laag salaris, Zirkzee is nu wel grootverdiener



verder niet veel kunnen doen qua transfers, wel deze baas nog opgehaald in de krochten van colombia

was ook nog geen 1 miljoen :D

souffian el karouani en dirk proper zijn inmiddels sterkhouder, met een beetje geluk worden die straks bij de verovering van europa niet overbodig
dirk proper als kind van de club aanvoerder gemaakt :+

zijn stats zijn niet zo goed, maar doet het prima



FMgoden

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2021 16:45:06 ]
pi_200521400
twitter


in FM22 in de lower leagues van het vrouwenvoetbal beginnen _O_
pi_200522077
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 14:26 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]

in FM22 in de lower leagues van het vrouwenvoetbal beginnen _O_
Geld verdienen aan vrijwilligers _O_
Pauper SI
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_200522356
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 14:56 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Geld verdienen aan vrijwilligers _O_
Pauper SI
:?
pi_200595217
Is Football Manager voor de Xbox de volledige game? Ik vermoed dat mijn laptop Football Manager 2022 niet gaat trekken en ik koop liever een nieuwe Xbox dan dat ik mijn laptop vervang die ik sowieso maar weinig gebruik. Als FM22 voor Xbox een volledige game is kan ik hem wel streamen naar mijn laptop om muis en tobo te gebruiken.

[ Bericht 8% gewijzigd door dimmak op 28-07-2021 12:45:02 ]
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 22:23:16 #286
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_200645199
Ik heb het wel weer gehad met Telvanni :P 115 wedstrijden op rij niet verloren, win streak van 31 duels in de eredivisie, en het spel begint flink traag te worden. Ik ga de database induiken, extra clubs toevoegen (naast Telvanni, Avalancí, Resdayn en Windermere) en weer in seizoen 2013/14 starten.

Mooi palmares wel:



Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_200652452
Wanneer maken ze nu eindelijk eens een FM waarin clubs 'normaal' doen? Nu speel ik met bijv. Feyenoord/PSV en bestaat Ajax na 5 jaar enkel uit 30+ jarige spelers met 0 restwaarde. Hoe kun je in godsnaam zo'n uitgebreid/complex spel maken en zo'n ogenschijnlijk simpel aspect niet beheersen?
  Moderator zaterdag 31 juli 2021 @ 13:28:30 #288
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_200655009
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 11:08 schreef WaikikiWim het volgende:
Wanneer maken ze nu eindelijk eens een FM waarin clubs 'normaal' doen? Nu speel ik met bijv. Feyenoord/PSV en bestaat Ajax na 5 jaar enkel uit 30+ jarige spelers met 0 restwaarde. Hoe kun je in godsnaam zo'n uitgebreid/complex spel maken en zo'n ogenschijnlijk simpel aspect niet beheersen?
Ik snap dat ook niet, de grote clubs hebben na x jaar altijd een selectie die voor 75% uit oude Argentijnen en Brazilianen bestaat, en op de een of andere manier kunnen ze altijd aan de home grown-regels voldoen :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 31 juli 2021 @ 15:28:08 #289
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_200657356
Was dus laatst begonnen met Feyenoord, maar blijven hangen in de voorbereiding. Nou is er gisteren weer een nieuwe data-update uitgekomen, dus maar opnieuw begonnen met Feyenoord. Nu is Jorgensen weg en heb ik die Oostenrijker er ook bij, dus dat is mooi. Denk dat er sowieso een spits moeten komen en wellicht een rechtsback, maar verder kan ik wel wat met deze selectie denk ik.

Je hebt ook gewoon bijna 80 miljoen op de bank staan en een transferbudget van 10 miljoen met Feyenoord :') Dus daar kunnen we wel wat mee.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 15:29:04 #290
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_200657365
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 11:08 schreef WaikikiWim het volgende:
Wanneer maken ze nu eindelijk eens een FM waarin clubs 'normaal' doen? Nu speel ik met bijv. Feyenoord/PSV en bestaat Ajax na 5 jaar enkel uit 30+ jarige spelers met 0 restwaarde. Hoe kun je in godsnaam zo'n uitgebreid/complex spel maken en zo'n ogenschijnlijk simpel aspect niet beheersen?
De transfermarkt is wel kut ja, al jaren. Ook altijd dat gezeik dat jijzelf minstens 40 miljoen moet betalen voor een speler die een week later doodleuk voor 10 miljoen ergens anders tekent :')
  maandag 2 augustus 2021 @ 19:21:44 #291
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_200700980
Die estafette met Litex Lovech lijkt een beetje stil te liggen. Nu met een paar anderen een estafette in Griekenland gestart, bij een club met de naam Doxo Drama _O-

Verder ben ik zelf met Feyenoord bezig. Begonnen met de allernieuwste data update, dus zelfs Trauner heb ik al in de selectie. Met die Finse spits (Pojanpahlo ofzo), Araujo van FC Emmen en Che Nunnely nog een paar broodnodige versterkingen opgepikt.

In de Eredivisie begonnen met 10 uit 4. 1-1 uit bij Utrecht, verder gewonnen van Groningen, Cambuur en RKC. In Europa mocht ik in de derde voorronde van de Europa League starten (Conference League begint in game natuurlijk pas in het tweede seizoen). In die derde voorronde moest ik tegen Dundalk. Zeer eenvoudig 4-0 gewonnen waar het makkelijk het dubbele had kunnen zijn. Blijkbaar gaat het maar over 1 wedstrijd, dus was direct door naar de volgende ronde. In de Play Off ronde zat de loting helaas niet mee. Ik moest uit naar Tottenham Hotspur. In de allereerste minuut scoorde Son, Spurs bleef beter zonder megagevaarlijk te worden, in de tweede helft pakten wij het initiatief maar Bozenik en Linssen misten een paar grote kansen. Uiteindelijk countered Spurs in de allerlaatste minuut via Dele Alli naar 2-0 dus ik lig helaas voor de groepsronde alweer uit Europa..

Mijn doelstelling is plaatsing voor de Europa League voor volgend jaar. Als dat bij wijze van spreken is door de beker te winnen maar ook 14e te worden in de Eredivisie vind ik het ook prima maar ik wil eigenlijk gewoon minstens derde worden.
  Moderator vrijdag 13 augustus 2021 @ 15:41:34 #292
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_200894428
Nja, ik maak het seizoen met Telvanni toch nog even af. Ik sta met nog 11 duels te gaan 26 punten voor op nummer twee PSV, mijn spits heeft al tweemaal zoveel gescoord als de nummer twee op de topscorerslijst, en aan het einde van het seizoen is de uitbreiding van het stadion voltooid (van 57k naar 74,5k zitplaatsen). Contract duurt hierna nog één seizoen, maar ik vind het nu echt wel best.

De clubs die ik daarna ga toevoegen zullen in de 4e Engelse, 4e Schotse, 4e Italiaanse en 3e Belgische niveaus starten. Komt er dus wel op neer dat er naast Windermere nog een Engelse club komt, maar boeiend, het voegt een extra dimensie toe :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator vrijdag 13 augustus 2021 @ 16:20:09 #293
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_200894934
Negen wedstrijden voor het einde al kampioen _O- PSV verloor net van nummer zeven NEC, en omdat ik 29 punten los sta ben ik niet meer in te halen. Heb ook nog geen puntenverlies geleden, dus hopen op een seizoen van 102 punten, dat zou voor het eerst zijn. Beste seizoen tot nu toe was 33 winst en 1 gelijk :P

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 18:57:08 #294
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_200897635
Dat is niet verkeerd! Ik heb zelf ooit maar 1 ongeslagen seizoen gespeeld, met Feyenoord. Alleen speelde ik 10 keer gelijk waardoor ik alsnog 1 punt achter Ajax eindigde (die wonnen er 26, speelden 5 keer gelijk en verloren er 3) :') So far voor ongeslagen blijven ;(

Verder heb ik net het seizoen afgerond met die club Doxa Dramas in de estafette. Ik kreeg de ploeg na 11 wedstrijden onder mijn hoede (dat is halverwege het reguliere seizoen) en toen stonden we op een 4e plek. Na 22 wedstrijden wordt de ploeg verdeeld in 2 groepen van 6 (er doen 12 ploegen mee), een kampioensgroep en een degradatiegroep. Ik had een wat weifelend begin, maar ik bleef alsmaar 4e staan. We raakten steeds beter in vorm en op de allerlaatste speeldag van de reguliere competitie door een nederlaag van een concurrent derde geworden.

In de kampioensgroep worden er geen punten gehalveerd, je begint ook niet vanaf 0 of soortgelijke onzin, je gaat gewoon door vanaf het punt waar je na 22 wedstrijden gebleven bent. Je speelt dan een hele competitie tegen iedereen (dus 10 wedstrijden extra). De kampioen promoveert rechtstreeks, de nummer 2 speelt een play-off tegen de nummer voorlaatst van de divisie erboven.
We piekten precies op het juiste moment, want we begonnen de kampioensgroep met een gelijkspel en 6 overwinningen. Toen stonden we 3 wedstrijden voor het einde ineens 8 punten voor (ook door zéér in ons voordeel zijnde uitslagen bij de andere wedstrijden), met een wedstrijd tegen de nummer 2 in het verschiet. Daarin leden we helaas een nederlaag, maar die konden we hebben, want in de voorlaatste wedstrijd pakten we de titel met een overwinning alsnog. Dat we de laatste wedstrijd verloren maakte verder niet meer uit.

Ik heb gewoon de tactiek van mijn voorganger voort gezet, want een platte 4-4-2 was. Snelle jongens op rechts- en linkshalf is altijd een genot op lager niveau en die hadden we toevalligerwijs ook in huis. We hebben de titel vooral te danken aan de spits, die in 32 wedstrijden ook 32 keer doel troef. De nummer 2 op de topscorerslijst van de competitie had namelijk maar 20 treffers gemaakt en in onze selectie had de nummer 2 maar 8 goals, dus we waren wel héél erg afhankelijk van hem.

Ik heb al een paar Bosman-transfers vastgelegd en vandaag de game overgedragen aan de volgende in de rij. Ben benieuwd wat ie van ons team gaat bouwen, want ik denk dat we best te kort gaan komen voor het hoogste niveau. De promotie was ook niet bepaald verwacht...
  Moderator zaterdag 14 augustus 2021 @ 12:19:25 #295
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_200907277
Hoppetee, best season ever _O_



Verder won ik de beker door met 3-1 van Feyenoord te winnen, en won even later de CL door Chelski met 3-0 te verslaan :9 Winstreak van 48 duels in Nederland (beker + competitie) en Telvanni's undefeated streak stopte pas na 134 duels omdat Windermere in de return met 4-2 van me wist te winnen nadat ik ze uit met 4-0 had vernederd. Genot.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 16 augustus 2021 @ 15:11:36 #296
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_200937412
Wil graag weer FM22 gaan spelen met PSG ;)
Alleen zie dat FM 21 zelfs nu nog duur is, dacht anders speel ik die alvast met een update
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 00:21:25 #297
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_200991906
Stond bovenaan met Volendam, maar inmiddels hebben mijn 3 middenvelders hun been gebroken, en de transfermarkt is nét dicht.
Mijn spitsen waren al niet al te best in vorm, maar dit is wel de doodsteek voor mijn titel ambities. ;(

RIP Antonucci, RIP de Ketelaere, RIP Doodeman. ;(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_201019879
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 15:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Wil graag weer FM22 gaan spelen met PSG ;)
Alleen zie dat FM 21 zelfs nu nog duur is, dacht anders speel ik die alvast met een update
ik weet je budget niet maar voor minder dan 2 tientjes kun je een europese steam key kopen

https://www.allkeyshop.co(...)-key-compare-prices/
pi_201213923
topic gaat op slot
pi_201213924
slotgod
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')