Hoe zat dat nou met dat filmpje van Quantas?quote:
img, geen urlquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:20 schreef TitusPullo het volgende:
[url=]https://i.redd.it/8ytz75g4dsi51.jpg[/url]
Haha! Het is al even geleden.quote:
Sterker nog, momenteel is ze de enigen die een pedofiel heeft vermoord.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:20 schreef TitusPullo het volgende:
Laat het plaatje maar even zitten.
Een vraag aan de mensen die geloven dat de wereld bestuurd wordt door pedofielen: jullie begrijpen toch wel dat misdaden als die van Epstein en Maxwell niet bewijzen dat Hillary Clinton zich schuldig maakt aan kindermoord?
Danny is gewoon de rekening vergeten te betalen 😋quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:38 schreef schommelstoel het volgende:
Het is een complot, het corona filmpje dat ik poste is weg!![]()
Maar serieus, FOK! alweer even down in korte periode.
Lol.quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Danny is gewoon de rekening vergeten te betalen 😋
https://www.misdefinitie.nl/index.php?nieuws=307&pagina=1quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Lol.
Dat er nog geen BNW Danny complot plaatjes zijn![]()
Het liefst in paint natuurlijk.
Aardig radicale boosmans site wel.quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
https://www.misdefinitie.nl/index.php?nieuws=307&pagina=1
Een website uit jaar nul ook goed?
Oh jezus, wat is dit voor oogpoep.quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
https://www.misdefinitie.nl/index.php?nieuws=307&pagina=1
Een website uit jaar nul ook goed?
Er zit ook een Youtube kanaal achter.quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Aardig radicale boosmans site wel.
De titel van dit filmpje vat het wel goed samen denk ik:quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:14 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Er zit ook een Youtube kanaal achter.
Met een zorgwekkend snorretje
https://www.youtube.com/c/Misdefinitie/videos
Zou het een FOK!er zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:48 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]KENT HOVIND!! echte science?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus je geloofd dat evolutie bullshit is en dat de aarde niet ouder is dan +- 6000 jaar
Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:48 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]Real science noemt ze datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sodeju zeg. Daar is bijzonder weinig real aan.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
Andere Kentquote:Op maandag 24 augustus 2020 13:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
KENT HOVIND!! echte science?
Dus je geloofd dat evolutie bullshit is en dat de aarde niet ouder is dan +- 6000 jaar
Er zijn ook mensen die wetenschapper worden en gewoon experimenten doen en de resultaten daarvan delen en die resultaten kun je gewoon vrij helder nalezen en narekenen. Daar hoef je geen vreemde aannames voor te doen en zelfs niet je wereldbeeld onder de loep te nemen maar gewoon logica toepassen. (eventueel met het scheermes van meneer ockham en wat deductie)..quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:00 schreef Summers het volgende:
[..]
Eerst je eigen wereldbeeld onder de loep nemen om te controleren wat je van kleins af aan hebt aangenomen en de rest volgt vanzelf . Sommige mensen zijn van mening dat ze het wereldbeeld van andere mensen moeten controleren maar daar komen ze nergens mee . De ware leer aannemen en erkennen zijn de mensen die buiten met een mondkapje lopen .
Je eigen wereldbeeld onder de loep nemen is mijn beste advies . Ik hoef geen andere manier om naar conspiracies te kijken , ( zelfstandig zonder advies over hoe ik moet kijken )quote:Op maandag 24 augustus 2020 14:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die wetenschapper worden en gewoon experimenten doen en de resultaten daarvan delen en die resultaten kun je gewoon vrij helder nalezen en narekenen. Daar hoef je geen vreemde aannames voor te doen en zelfs niet je wereldbeeld onder de loep te nemen maar gewoon logica toepassen. (eventueel met het scheermes van meneer ockham en wat deductie)..
Die mensen beticht je er nu van dat ze hun wereldbeeld niet voldoende onder de loep nemen terwijl ze niet anders doen
Een andere goede manier om je er van te vergewissen dat er geen enorme "conspiracies" zijn is je gewoon aansluiten bij de groepen die het zouden doen, dan leer je hoe bepaalde processen werken en hoe niet. Voordeel daaraan is dat je misschien nog wel wat invloed krijgt om de wereld echt een betere plek te maken.
Zou je niet liever de wereld zelf onder de loep nemenquote:Op maandag 24 augustus 2020 15:38 schreef Summers het volgende:
[..]
Je eigen wereldbeeld onder de loep nemen is mijn beste advies . Ik hoef geen andere manier om naar conspiracies te kijken , ( zelfstandig zonder advies over hoe ik moet kijken )
Conspiracies zijn een onderbelicht onderdeel van de wereld dus wat mij betreft neem ik de wereld waar ik in leef ook onder de loep .quote:Op maandag 24 augustus 2020 15:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zou je niet liever de wereld zelf onder de loep nemenin plaats van alleen je wereldbeeld.
En prima, mijn excusses als het overkwam als ongevraagd advies, wat mij betreft bekijk je de wereld zoals je wil. Ik zal tegelijkertijd blijven delen hoe ik de wereld aanschouw en ervaar. (wat volgens jou blijkbaar niet zelfstandig genoeg is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |