Hoe goed het apparaat ook is, meer dan 500 zou reputatieschade geven.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:56 schreef L3viathan het volgende:
600 zou ik niet echt enthousiast van worden
Vooral niet als er amper launch titels zijn
Ik gok 399 of 449.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:13 schreef DKUp het volgende:
Meer dan ¤500,- zou dom zijn voor de Xbox Series X, ja een model met een grotere SSD en/of gebundeld met minimaal een game.
Volgens mij maakt het voor MS ook niet gek veel uit als de console met verlies wordt verkocht, ze kunnen het prima opvangen meen ik.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als de PS5 ¤499,- gaat worden, dan verwacht ik zeker dat Microsoft eronder gaat zitten.
Microsoft gaat verdienen aan game pass. Beetje als GSM abonnementen. Hardware voor een prikkie verkopen en het 100x terugverdienen via de abo's.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het voor MS ook niet gek veel uit als de console met verlies wordt verkocht, ze kunnen het prima opvangen meen ik.
Dat zie ik dus ook gebeuren. Wat dat betreft zit het daar goed in elkaar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Microsoft gaat verdienen aan game pass. Beetje als GSM abonnementen. Hardware voor een prikkie verkopen en het 100x terugverdienen via de abo's.
quote:Batman: Gotham Knights by WB Montreal. Soft reboot of the Arkham franchise. The menacing Talon and the Court of Owls manipulate several factions into taking out the Bat family. Play as Batman, with Robin, Nightwing and Batgirl unlockable for side quests and free roam. Launching November 2020 for XBO, XSX, PS4, PS5 and PC.
https://schedule.dcfandome.com/
Groter waarschijnlijk dan Arkham Knight.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
FREE ROAM
Hopelijk wel beperkte omgeving. Dat maakte Asylum ook beter dan City.
do not wantquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Groter waarschijnlijk dan Arkham Knight.
Oeh, interessant dit. Genoten van de Arkham gamesquote:
Groter is an sich niet erg, als ze er ook maar voldoende noemenswaardige sidequests etc instoppen. Arkham City had dat best goed voor elkaar en Arkham Knight ook. Dat vond ik zowat verhalen op zich.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:50 schreef DKUp het volgende:
Asylum is het beste deel, maar ze gaan echt nu eerder voor groter door Spider-Man (PS4) en die grote PS5-expansion.
Arkham Knight was natuurlijk meer gericht op vliegen door de stad, rijden en slopen in de Battankquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 07:24 schreef Rossdale het volgende:
Mja grotere steden is vooral langer reizen van quest naar quest. Vind het nou niet bepaald iets toevoegen...
Als het goed is komt er ook een Batbike in dus de stad zal wel groot wordenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 10:53 schreef Rossdale het volgende:
Oja ik was de batmobile alweer vergeten, dat was ik echt heel snel beu
Die mogen ze er wel uit laten
Ik was an sich niet ontevreden over dat gevaarte, maar de focus erop was wel te veel. Ze hebben wel hun best gedaan om het zo goed mogelijk te implementeren, en uiteindelijk heb ik ook vaker gewoon gevlogen door de game.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 10:53 schreef Rossdale het volgende:
Oja ik was de batmobile alweer vergeten, dat was ik echt heel snel beu
Die mogen ze er wel uit laten
Origins kreeg wel veel flak maar bar en boos was de game ook niet van wat ik er van zag. Wel veel hand holding meen ik.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als het goed is komt er ook een Batbike in dus de stad zal wel groot worden![]()
Ze willen vast iets groots en moois laten zien op de next gen. Bij Arkham Origins ging het zeven jaar geleden fout.
Origins kwam op een ongelukkig moment uit twee weken voor de next gen uit zou komen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Origins kreeg wel veel flak maar bar en boos was de game ook niet van wat ik er van zag. Wel veel hand holding meen ik.
Mass Effect Trilogy zou ik nog wel willen aanschaffen. Maar deel 3 had zoveel beter gekundquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:19 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja Mass Effect Trilogy kan dus ook nog worden aangekondigd.
Er schijnt snel een officiële aankondiging te komen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mass Effect Trilogy zou ik nog wel willen aanschaffen. Maar deel 3 had zoveel beter gekund
Hopelijk zit alle DLC erbijquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er schijnt snel een officiële aankondiging te komen.
Sowiesoquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zonder alle content kunnen ze de schijt krijgen.
Ze zouden wel gek zijnquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
600 euro genot
"Prijs Xbox Series X gelekt in partnerpromotie? - XboxNederland.nl" https://www.xboxnederland(...)-in-partnerpromotie/
Maar hun doel is helemaal niet om meer 'plastic' te verkopen deze generatie.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:56 schreef DKUp het volgende:
Microsoft kan gewoon voor ¤499,- gaan.
Als ze willen gaan ze onder SOONY zitten. Series S rond de ¤299,-
Xbox One X is toch ook geen plastic?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar hun doel is helemaal niet om meer 'plastic' te verkopen deze generatie.
Met plastic bedoelden ze consoles en dat was vooral de strategie voor de nieuwe generatie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Xbox One X is toch ook geen plastic?
Microsoft kan qua geld wat meer verliezen dan SOONY en Nintendo.
SeS is een prima deal. Bepaalde onderdelen zijn beter dan de PS5!quote:
Oh je bedoelt het artikel dat het doel niet meer is om de meeste consoles te verkopen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Met plastic bedoelden ze consoles en dat was vooral de strategie voor de nieuwe generatie.
Console Wars zijn eigenlijk ook verleden tijd omdat Sony en Microsoft een compleet andere focus hebben.
Je bedoelt zoals alle Microsoft first party studio games al naar de pc en xbox komen en via Xcloud ook te spelen zullen zijn op mobiel?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan moeten ze lekker stoppen met consoles maken en een grote third party studio worden voor SOONY, Nintendo en pc. Services aanbieden, games en software ontwikkelen
Yepquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals alle Microsoft first party studio games al naar de pc en xbox komen en via Xcloud ook te spelen zullen zijn op mobiel?
De nieuwe hardware is leuk maar niet primair waar ze nu op in zetten.
Is toch veel te eng voor onze Roy.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ twitter ]
Had ik laatst RE7 bijna gekocht. Mooi een tientje bespaard
Waarschijnlijk wel jaquote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:20 schreef Drankster het volgende:
[..]
Is toch veel te eng voor onze Roy.
Op de moeilijkste difficulty is ie wel pittig. Maar niet zo berucht als de oude denk ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:01 schreef KennyPowers het volgende:
Battletoads is uit? Benieuwd of het net zo moeilijk is.
71 is echt niet slecht. Mensen denken veel te vaak dat een spel dat lager dan 80 scoort slecht is, wat helemaal niet zo is.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:48 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Op de moeilijkste difficulty is ie wel pittig. Maar niet zo berucht als de oude denk ik.
Het heeft een 71 op metacritic trouwens. Beter dan ik had verwacht.
Ja, goede chillgame.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:52 schreef OMG het volgende:
Gister begonnen met Spiritfarer, relaxte game tot nu toe.
https://support.ubisoft.c(...)-pre-orders-for-Xboxquote:UBISOFT STORE – CHANGES TO COLLECTOR’S EDITION PRE-ORDERS FOR XBOX
Pre-orders for Collector's Editions of ASSASSIN’S CREED VALHALLA, FAR CRY 6 and WATCH DOGS: LEGION for Xbox will receive a digital key to REDEEM, instead of a physical disc.
Collector's Editions for PlayStation will receive physical game discs.
The remaining content of your Collector’s Edition will still arrive THROUGH THE POST as normal.
You can find out more about what is included in the Collector’s Edition of your game by selecting it from the list below:
ASSASSIN'S CREED VALHALLA.
FAR CRY 6.
WATCH DOGS: LEGION.
Goedkoper en Xbox is toch meer een Game Pass platform gewordenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
https://support.ubisoft.c(...)-pre-orders-for-Xbox
RAARRRR
Toch wel een rare stap.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Goedkoper en Xbox is toch meer een Game Pass platform geworden![]()
Series S komt ook nog.
Is de X dan zo slecht verkocht oid? Of denken ze dat met de sad / series s editie die de boventoon gaat voeren? Dat zou pas echt sad zijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
https://support.ubisoft.c(...)-pre-orders-for-Xbox
RAARRRR
Schijfjes zijn de kosten niet en een verkocht spel is een verkocht spel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgens mij worden er veel meer games op de PS4 verkocht in plaats van de Xbox One. Het is wel vreemd dat ze niet afwachten wat de Xbox Series X gaat doen.
Een snelle zoekopdracht gaf dit voor minder dan een tientje.quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:37 schreef Sfancta het volgende:
Als een totale noob op dit gebied, heb ik gebruik gemaakt van een tip die op pepper voorbijkwam. 22,40 voor 12 maanden live en dan dmv 1 euro via xbox zelf upgraden naar Game Pass Ultimate. ZO gezegd zo gedaan, flink wat aangeklooid, maar uiteindelijk is het me gelukt. Heb nu 2 jaar game pass ultimate voor minder dan 50 euro.
Blij mee. Nu zag ik dat ik vanaf 15 september ook met dat abbonoment op mijn telefoon kan spelen/streamen. Nu ben ik op zoek naar een houdertje voor op mijn xbox controller, alleen vind ik deze nergens.
Die hele dure van Razer zijn natuurlijk mooi, maar ik zoek wat voor een paar euro om zo af en toe erop te klikken en te spelen. Heeft iemand hier zoiets? Lijkt me een mooi iets voor een 3d printer, maar die bezit ik zelf niet.
Hartelijk dank, ik heb op die site besteld. Dezelfde, alleen twee stuks voor nog een euro minder. Zou woensdag komen. Ben benieuwd.quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een snelle zoekopdracht gaf dit voor minder dan een tientje.
https://www.amazon.nl/Con(...)llers/dp/B0825NFCGX/
Dat zou niet raar zijn.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gerucht: Halo Infinite laat Xbox One support vallen.
Epic maakt prima games, maar sinds Tencent eraan zit, is het wel redelijk downhill qua policy en klantvriendelijkheid.quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vertrouw ze allemaal niet. Epic helemaal niet.
Dikke prima.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gerucht: Halo Infinite laat Xbox One support vallen.
Ik ook niet in 2020. Eind 2021 en 2022 verwacht ik er veel meer van.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ twitter ]
Geoffffffrey heeft geen vertrouwen in Xbox.
31-07quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:00 schreef KennyPowers het volgende:
Geoff heeft een mening?
"Halo video last week. I hope it will be an awesome launch game for them"
klinkt oud
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:39 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Nog meer verwarring.
Links is de Xbox One-versie speelbaar op de Xbox One en Xbox Series X (maar is niet de next gen-versie).
Rechts de Xbox One en Xbox Series X-versies speelbaar op beide consoles.
Wat een genot
Maar deze game ondersteunt dus geen Smart Delivery upgrade. De PS4 versie wordt overigens wel geüpgraded naar PS5.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]wat is hier nou weer het nu van, dat hele smart delivery systeem is zo opgezet dat het niet nodig is om dit soort perikelen uit te halen........
Als het een licentiekwestie is kan men nog steeds smart delivery doen en alleen verificatie met schijf doen, non?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar deze game ondersteunt dus geen Smart Delivery upgrade. De PS4 versie wordt overigens wel geüpgraded naar PS5.
Wat een drama, daarom lekker digitaal kopen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:39 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Nog meer verwarring.
Links is de Xbox One-versie speelbaar op de Xbox One en Xbox Series X (maar is niet de next gen-versie).
Wat een genot
De rechtse is ook duurder, dus je mag extra betalen als je meer pixels wil op de series xquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:39 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Nog meer verwarring.
Wat een genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |