Hoezo reageert hij dan? Volgt hij jou?quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:33 schreef Greys het volgende:
Godver, dit soort reacties.
*armen in de lucht gooit
[ afbeelding ]
Martin Koolhoven had geretweet (die volgt mij ook niet maar die zag er vast een hitfilm inquote:
Je mag je geen grapjes maken op Twitter.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Martin Koolhoven had geretweet (die volgt mij ook niet maar die zag er vast een hitfilm in) en die heeft veel volgers dus daar zat deze vast tussen. HET WAS MAAR EEN GRAPJE MENEER.
"Life is a comedy in long shot" staat er in z'n bio. Hahaha.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:36 schreef Momo het volgende:
Sommige mensen hebben ook geen gevoel voor humor
Zo te zien vonden 31 mensen het wel grappigquote:Op woensdag 29 juli 2020 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
"Life is a comedy in long shot" staat er in z'n bio. Hahaha.
Maar kan ook zijn dat m'n grapje gewoon kut was natuurlijk.![]()
Die heeft volgens mij zelf te lang in een "dormant state" geleefdquote:Op woensdag 29 juli 2020 15:33 schreef Greys het volgende:
Godver, dit soort reacties.
*armen in de lucht gooit
[ afbeelding ]
Twitter is ook bloedserieus bedoeld!quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je mag je geen grapjes maken op Twitter.
Het is altijd zo ongemakkelijk als iemand er dan hele serieuze vragen over gaat stellen.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Zo te zien vonden 31 mensen het wel grappig
quote:
Hoezo niet meer?quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:04 schreef GeorgeM het volgende:
Ik mag niet meer thuiswerken![]()
Ik neem ontslag
Advies van de overheid is nog steeds tot 1 september thuiswerken toch?quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:04 schreef GeorgeM het volgende:
Ik neem ontslag
Plentyquote:Op woensdag 29 juli 2020 15:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is altijd zo ongemakkelijk als iemand er dan hele serieuze vragen over gaat stellen.![]()
Maar goed, genoeg over die knakker. Alles wel hier? Is er nog wc papier?
wat?!quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:04 schreef GeorgeM het volgende:
Ik neem ontslag
Hoezo mag dat niet?quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:04 schreef GeorgeM het volgende:
Ik neem ontslag
Ik mag volgende maand de corona maatregelen op kantoor uit testen. Als ik wil thuiswerken dat mag dat ook.quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Advies van de overheid is nog steeds tot 1 september thuiswerken toch?
Wat ze waarschijnlijk ook nog eens gaan verlengen...
Dat is prettig en meedenkend van je baas.quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:06 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik mag volgende maand de corona maatregelen op kantoor uit testen. Als ik wil thuiswerken dat mag dat ook.
quote:
Ja, heb dit al 2 in gesprekken met m’n leidinggevende en directrice aangegeven. Eerst roepen ze elke week ‘we volgen de richtlijnen van het RIVM’ en van het ene op het andere moment mag het niet meer.quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Advies van de overheid is nog steeds tot 1 september thuiswerken toch?
Wat ze waarschijnlijk ook nog eens gaan verlengen...
Ben er wel een beetje erg klaar mee met de hoge werkdruk en gezeikquote:
Alles weer helemaal oké met het tuig!quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Plenty![]()
Hoe gaat het met je B’s?
Misschien heb je al gereageerd. Maar ik moet zoveel werken dat ik niet alles lees.
Vreemd de HR bij mijn nieuwe werkgever werkt gewoon thuis. Ik had dat gesprek via videocall.quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
[..]
Ja, heb dit al 2 in gesprekken met m’n leidinggevende en directrice aangegeven. Eerst roepen ze elke week ‘we volgen de richtlijnen van het RIVM’ en van het ene op het andere moment mag het niet meer.
Reden: we zijn als HR een ondersteunende afdeling en als ik thuis werk is een ander steeds de klos als medewerkers vragen hebben of wat dan ook![]()
Ik heb gezegd dat we er balans kunnen brengen in het thuiswerken, zodat iedereen wel een keer wat voor de ander opvangt. Maar nee hoor.
Structureel thuiswerken (los van Corona) mag ook niet meer (wat ik deed op de donderdagen), omdat de één het wel kan en de ander niet. Ik krijg nu dus ook een ander contact![]()
FOK FOK![]()
IK BEN DAAR DUS ECHT TE OUD VOOR![]()
Wacht. Misschien is het mentale marteling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |