Ik voel me prima in bikini. Ik ben wel slank maar niet meer superstrak maar zo bén ik gewoonquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zou 10x eerder een tuinbroek dragen dan een bikini.
Nou, Strani is nu helemaal tot het einde der tijden op me afgeknapt, RIP whatever was left of Guanastrani
quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zou 10x eerder een tuinbroek dragen dan een bikini.
Nou, Strani is nu helemaal tot het einde der tijden op me afgeknapt, RIP whatever was left of Guanastrani
Inb4 "ik ben hot"quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:34 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zou van de stress al verhoging krijgen en niet mee mogen.
Nou good for you.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik voel me prima in bikini. Ik ben wel slank maar niet meer superstrak maar zo bén ik gewoon
Nou wie weet doe ik dat wel!quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:34 schreef Dave het volgende:
[..]
Jaa, pff, laat Strani zelf die bikini dragen dan, als ie er zo'n punt van maakt.
quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:34 schreef Dave het volgende:
[..]
Jaa, pff, laat Strani zelf die bikini dragen dan, als ie er zo'n punt van maakt.
Welke maat heb je?quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou wie weet doe ik dat wel!
Wiens bikini mag ik lenen?
Ik ben dan zelf weer zo onhandig dat als ik iets knoei, het achter die flap zou vallen.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:38 schreef Guanabana het volgende:
Bij kinderen is het ook superleuk, kijk dan:
[ afbeelding ]
Lipjes getuit, borstjes vooruit.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:39 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]want ja, zo ga je rondlopen
Veel plezier!quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:38 schreef Arizona het volgende:
Ik ga mijn bikinilijf naar het zwembad verplaatsen
Oh ik heb ook echt altijd kruimels in mijn decolletéquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:39 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik ben dan zelf weer zo onhandig dat als ik iets knoei, het achter die flap zou vallen.
Daar heb ik dan weer niet zo vaak last van.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ik heb ook echt altijd kruimels in mijn decolletéEcht niet sexy
quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:42 schreef Dave het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer niet zo vaak last van.
Dat is de midnightsnack wanneer het eruit valtquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Soms kom je nog weleens een popcorn tegen ja.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is de midnightsnack wanneer het eruit valt
quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:42 schreef Dave het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer niet zo vaak last van.
quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is de midnightsnack wanneer het eruit valt
quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Soms kom je nog weleens een popcorn tegen ja.
Grinniken om dat laatste.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:20 schreef Arizona het volgende:
En dat is dus stom om 2 redenen:
- mannen zijn allemaal boeven die op mijn onschuldige bloedje azen
- ik ben niet meer de aantrekkelijkste vrouw van dit gezin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |