Dat moet jij weten.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 23:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Zou oerdomheid nu voelen als een helse pijn of juist als morfine?
Oh?quote:
Het laatste denk ik want de meeste blijven ermee doorgaan.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 23:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Zou oerdomheid nu voelen als een helse pijn of juist als morfine?
Is er speciaal een topic voor je aangemaakt, post je er niet eensquote:Op dinsdag 28 juli 2020 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het laatste denk ik want de meeste blijven ermee doorgaan.
Sorrie, ik heb mijn grenzen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 23:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Is er speciaal een topic voor je aangemaakt, post je er niet eens
Ik wil het linkje dev.quote:
Oh lamaquote:
Nee dank je, zorgt dit er trouwens niet juist voor dat adverteerders kappen met FOK!?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 23:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is al weer ingeslapen daar
ONZ / Superbadeendje heeft aan m'n FOK!-vriendin gezeten
Als het onder een bepaald niveau is dan ben ik weg.quote:
Je moest eens wetenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 23:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het onder een bepaald niveau is dan ben ik weg.
De laatste tijd is het hier best wel leuk.quote:
Valt tegen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 23:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De laatste tijd is het hier best wel leuk.
Paul is de nieuwe tong geworden, met 50 topics per dag en 2 page views per topic, is dat toch al 100 x 5 reclame plaatjes die geladen worden.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 23:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee dank je, zorgt dit er trouwens niet juist voor dat adverteerders kappen met FOK!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |