Ik heb bij hem in de stroat gewoond. Wanna touch me?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Er is nog ergens een video van hem tijdens een karaoke meet waarop een bekende DTSster staat te zingen.
Dan zou ik door een paar mensen worden aangevallenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb bij hem in de stroat gewoond. Wanna touch me?
Sommige opmerkingen nuchter opnemen is ook een kunst.quote:
Vervelend hè, as people knowing where your house lives.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 23:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan zou ik door een paar mensen worden aangevallen
Die was afgelopen weekend. Ik miste je al.quote:
Als je hier al vanaf het begint zit is dat minder makkelijkquote:Op dinsdag 28 juli 2020 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommige opmerkingen nuchter opnemen is ook een kunst.
HEB JE AAN MRSLOVEABLE GEZETENquote:Op dinsdag 28 juli 2020 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die was afgelopen weekend. Ik miste je al.
Echt? Vandaar dat er 2 weken geleden niemand kwam opdagen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die was afgelopen weekend. Ik miste je al.
Dat is wel ongeveer het niveau van mijn Engelsquote:Op dinsdag 28 juli 2020 23:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vervelend hè, as people knowing where your house lives.
Ei downt belief joe.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 23:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is wel ongeveer het niveau van mijn Engels
Al lang voordat jij haar leerde kennen.quote:
WOEDENDquote:Op dinsdag 28 juli 2020 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Al lang voordat jij haar leerde kennen.
quote:
Ja want dat stond er ook hè?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 23:05 schreef Paul het volgende:
PoezeligDing heeft bij Sunchaser gewoond in de buurt.
Dus PoezeligDing = Mirjam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |