Same here, maar ik ben niet bol. Ik heb gewoon een zwak gestel.quote:Op donderdag 30 juli 2020 18:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mijn snelste boven de 80 km is 26.8 en snelste rondje ooit was 31.7 over iets meer dan 26 km. Niet echt indrukwekkendBen een bolle toerder
Toevallig. Had wel zin in pompen en het was niet zo druk. Moet altijd uit de stad komen. Bij TT segment van ongeveer 10 km haalde ik 34.5, dus dat is de max voor ongeveer 20 minuten.quote:Op donderdag 30 juli 2020 18:54 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jeetje. Die 31.7 was een serieuze poging of gewoon toevallig de snelste?
Ligt er ook wel een beetje aan of je wind mee of tegen hebt. 20 minuten met 34 wind tegen in je eentje is best netjesquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Toevallig. Had wel zin in pompen en het was niet zo druk. Moet altijd uit de stad komen. Bij TT segment van ongeveer 10 km haalde ik 34.5, dus dat is de max voor ongeveer 20 minuten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Dit was een rondje.quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:12 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ligt er ook wel een beetje aan of je wind mee of tegen hebt. 20 minuten met 34 wind tegen in je eentje is best netjes
quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Gelukkig, hij is geklopt. Ik kan gerust slapen vannacht.
Conclusie: Derksen was Genee al een tijdje meer dan zat en heeft nu eindelijk een reden om hem definitief te kielhalen.quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Het definitieve einde van Veronica Inside is nabij. Het overleg tussen Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp vanmiddag heeft niet tot een doorstart geleid. De kamer in Hotel Van der Valk in Zwolle was geboekt van 15.00 tot 18.00 uur, maar na vijf kwartier kwamen de heren al naar buiten. Ze waren geen steek opgeschoten.
Ach, nee.
Wat ga jij nu doen op maandag- en vrijdagavonden? Heeft het leven nog wel zin?quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Conclusie: Derksen was Genee al een tijdje meer dan zat en heeft nu eindelijk een reden om hem definitief te kielhalen.
Dat had het toch al niet, nu FOK nog op zwart en ik ga een zelfmoordaanslag plegen.quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat ga jij nu doen op maandag- en vrijdagavonden? Heeft het leven nog wel zin?
VI is al jaren passé, het is beter zo.quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat had het toch al niet, nu FOK nog op zwart en ik ga een zelfmoordaanslag plegen.
Staan Saar&Suus in je testament?quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat had het toch al niet, nu FOK nog op zwart en ik ga een zelfmoordaanslag plegen.
Die plak ik aan mijn bomgordel.quote:
Een anatomisch onverantwoord hoofd zei Rellende toch ofzo?quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Die ophemeling van Helene Hendriks is zo bizar. Gelukkig noemde een bepaalde visionair haar altijd een vies viswijf.
quote:Op woensdag 23 september 2015 22:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Helene Hendriks heeft een anatomisch onverantwoord hoofd.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Helene heeft het hoofd van een vent.
Een rijk oeuvre.quote:Op zondag 21 mei 2017 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Laura Meseguer natuurlijk.
Helene Hendriks heeft het hoofd van een travestiet.
Gelukkig. Die show heeft zijn houdbaarheidsadatum al lang bereikt.quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Het definitieve einde van Veronica Inside is nabij. Het overleg tussen Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp vanmiddag heeft niet tot een doorstart geleid. De kamer in Hotel Van der Valk in Zwolle was geboekt van 15.00 tot 18.00 uur, maar na vijf kwartier kwamen de heren al naar buiten. Ze waren geen steek opgeschoten.
Ach, nee.
Zelden zoveel waarheden gelezen.quote:
Heb je er nog iets aan toe te voegen?quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zelden zoveel waarheden gelezen.
Ik mis Joezi.quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:54 schreef showtimer het volgende:
[..]
Er is iemand bij die laatste quote die voor Helene kiest. Veel Joezi ook daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |