Ja voor 20.000 dollar of zo las ik laatst toevallig, maar ik dacht dat de familie uit Engeland komt.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft de familie van Natalie afgeperst, geld en ik vertel je waar ze is. ( zoiets was het volgens mij)
Mensen zijn kuddedieren.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het zit ook helemaal niet in de aard van een mens, afstand houden tot. Zijn we totaal niet voor gemaakt.
Oh bedoelde niet verkeerd hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee net al uitgelegd werk op een locatie waar onmogelijk is . heeft hele goede redenen
weet ik moppie snap jou heel goed maar ben voorzichtig met uitspraken over mijn locatie voor privacy bewonersquote:
Ik had het verkeerd, dit was hetquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zal wel niet om een winkeldiefstalletje zijn.
Snap ik je weet maar nooit wat mensen met die info doen..quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
weet ik moppie snap jou heel goed maar ben voorzichtig met uitspraken over mijn locatie voor privacy bewoners
Ja ook spul om je handen te reinigen zie je bijna niet meerquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee dat klopt, de meeste dingen als bescherming in de winkels zijn ook alweer weg gehaald
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:07 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook geen risico op corona besmetting
Geen idee. Heb het niet allemaal zo goed gevolgd eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja voor 20.000 dollar of zo las ik laatst toevallig, maar ik dacht dat de familie uit Engeland komt.
Ah ja kijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had het verkeerd, dit was het
https://www.nu.nl/buitenl(...)egens-afpersing.html
Of het is op of er zijn geen doekjes, heb gelukkig zelf altijd wat bij mijquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook spul om je handen te reinigen zie je bijna niet meer
ook dat en uit respectquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Snap ik je weet maar nooit wat mensen met die info doen..
Was geen ontkomen aan op tv en zo.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee. Heb het niet allemaal zo goed gevolgd eerlijk gezegd.
ja logisch zelf kopen bij je hebben ,,,quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of het is op of er zijn geen doekjes, heb gelukkig zelf altijd wat bij mij
Ja maar ik ontwijk zo veel mogen dit soort berichten, ik schakel het wel weg. Helemaal ontkom je er niet aanquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Was geen ontkomen aan op tv en zo.
Welnee, komt door de donkere wolken maar zit geloof ik geen regen inquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wordt wel steeds vroeger donker
Snap ik.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar ik ontwijk zo veel mogen dit soort berichten, ik schakel het wel weg. Helemaal ontkom je er niet aan
Jammer.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Welnee, komt door de donkere wolken maar zit geloof ik geen regen in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |