En mensen zijn het ook zat, dat ze steeds tijdens het boodschappen doen, karretje schoon moeten maken en afstand moeten houdenquote:
Is dat zo?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En na Peru gaat hij nog even door naar Amerika
Feitelijk gezien is dat ook juist.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb toch het idee dat jongeren (15-25 jr) meer het idee hebben dat ze het toch niet krijgen en als ze het al krijgen, het niet zo ernstig zal zijn.
Waarvoorquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar krijgt hij ook nog een straf
Maar ze kunnen het wel doorgevenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Feitelijk gezien is dat ook juist.
Ook niet voor hollowayquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zal wel niet om een winkeldiefstalletje zijn.
als ik op vakantie ga loop ik misschien wel minder risico als nu op werkquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En mensen zijn het ook zat, dat ze steeds tijdens het boodschappen doen, karretje schoon moeten maken en afstand moeten houden
Dat je niet snel nu ergens heen kan, omdat bijv moet reserveren en echt op vakantie kan ook niet echt, sommige gaan wel en ik vind dat niet echt slim..
Maar ik denk dat we sws niet snel van die 1,5 meter af komen etc..
Dus dat,quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dood hoeft hij om mij niet, maar hij zit daar niet voor niks. Had ie maar niet in dat land een moord moeten plegen.
Dan niet gaan lopen jammeren dat de omstandigheden zo slecht zijn.
hoe dan bbyquote:
Er zijn er niet veel meer die zich aan de 1.5 houden hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En mensen zijn het ook zat, dat ze steeds tijdens het boodschappen doen, karretje schoon moeten maken en afstand moeten houden
Dat je niet snel nu ergens heen kan, omdat bijv moet reserveren en echt op vakantie kan ook niet echt, sommige gaan wel en ik vind dat niet echt slim..
Maar ik denk dat we sws niet snel van die 1,5 meter af komen etc..
Misschien wel ja, maar wel apart dat jullie geen mondkapje op hoeven..quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
als ik op vakantie ga loop ik misschien wel minder risico als nu op werk
Nee dat klopt, de meeste dingen als bescherming in de winkels zijn ook alweer weg gehaaldquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn er niet veel meer die zich aan de 1.5 houden hoor
Hij heeft de familie van Natalie afgeperst, geld en ik vertel je waar ze is. ( zoiets was het volgens mij)quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zal wel niet om een winkeldiefstalletje zijn.
Ja hier ook.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee dat klopt, de meeste dingen als bescherming in de winkels zijn ook alweer weg gehaald
nee net al uitgelegd werk op een locatie waar onmogelijk is . heeft hele goede redenenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien wel ja, maar wel apart dat jullie geen mondkapje op hoeven..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |