De kwaliteit van je posts gaat idd op en neerquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tja, als je een open deur achter laat... ben je in de kerk geboren.. en trap ik 'm in.
Ik ben daarom in de lift geboren
Kak. toch een open deur gelatenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De kwaliteit van je posts gaat idd op en neer
Je moet er wel een @ voor zetten anders zie ik het toch niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Whatsapp naar DJKLFDSLKJD natuurlijk
Ik hoorde Buda de mic droppen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De kwaliteit van je posts gaat idd op en neer
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:29 schreef bitterbal het volgende:
oeeeeeeeeeeeeeeeh 3e seizoen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit zegt mij niets.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:29 schreef bitterbal het volgende:
oeeeeeeeeeeeeeeeh 3e seizoen![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Klinkt niet echt tof.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heet Good Girls en die gast van de foto is de gangster
Das alleen hbo toch?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga vanavond de laatste aflevering van chernobyl kijken.
Ah, goed dat je het zegt. Ik dacht dat het de babysitter was.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heet Good Girls en die gast van de foto is de gangster
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zal niet spoileren.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfgerolde balletjes?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga vanavond indische gehaktballetjes en tzatziki eten. Omdat het op moet.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal niet spoileren.heh verdomme budaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Zeker wetenquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal niet spoileren.Had niet veel gescheeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Nee zelfd van de Pluswebsite bestelde balletjes.quote:
ja verdwaal nietquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga een stuk lopen naar huis en misschien tot vanavond. Toedels!
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zag alleen de bovenste helft van dit gifje, dat was wel een tikkeltje verontrustend.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zag alleen de bovenste helft van dit gifje, dat was wel een tikkeltje verontrustend.
Veel plezier!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heeft even wat jaartjes geduurd.quote:
Zoek een rijke ventquote:
Niet bij mij wezenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zoek een rijke vent
Zoek een goede baan
of beide
O ja ik vergat aantrekkelijk te noemen bij ventquote:
Mja. Bedankt, of zoquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja ik vergat aantrekkelijk te noemen bij vent![]()
![]()
dus een lelijke trol als vrouw is welkomquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja ik vergat aantrekkelijk te noemen bij vent![]()
![]()
Mijn standaard antwoord als mensen vragen hoe die serie isquote:
is het leuk?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
Meneer is naar de sportschool dus ik claim de Switch, ha-ha.
Dat had ik ook. Paar keer gebruikt en nu ligt ie te verstoffen..quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:57 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat ik snel uitgekeken raak op de switch
welk spel had je?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Paar keer gebruikt en nu ligt ie te verstoffen..
ik wil nog steeds een roei apparaatquote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn hometrainfiets is weg. Pa had hem harder nodigMis hem ook totaal niet. Ja om kleren op te hangen af en toe
ik was daar bang voor (ben meer pc gamer) , maar met de juiste games voor mij blijf ik wel spelen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:57 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat ik snel uitgekeken raak op de switch
Ik zou het geld er zelf niet voor over hebben, maar het is wel leuk en vermakelijk soms.quote:
Oh dat klinkt best tof haha.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
op de ps5 komt blijkbaar een multiplayer sims
second life?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
op de ps5 komt blijkbaar een multiplayer sims
gewoon 2de kopenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
Meneer is naar de sportschool dus ik claim de Switch, ha-ha.
dat iemand vraagt aan @LTVDK of hij de guillotine komt uittestenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:05 schreef bitterbal het volgende:
Dat je iemand bv ltvdk uitnodigt om te komen zwemmen en dat je dan snel de trapjes weghaalt
denk dat die het dan wel doorheeftquote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:07 schreef mschol het volgende:
[..]
dat iemand vraagt aan @:LTVDK of hij de guillotine komt uittesten
met welk doel?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:05 schreef bitterbal het volgende:
Dat je iemand bv ltvdk uitnodigt om te komen zwemmen en dat je dan snel de trapjes weghaalt
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:05 schreef bitterbal het volgende:
Ik moet altijd een beetje huilen bij hoe Amerikanen keukenartikelen noemen. "Pot" "stove" dat soort dingen. Komt een beetje Neanderthalerig over.quote:
ja.. en dan dat huilerige stemmetje er bijquote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje huilen bij hoe Amerikanen keukenartikelen noemen. "Pot" "stove" dat soort dingen. Komt een beetje Neanderthalerig over.
oh niet geklikt verderquote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja.. en dan dat huilerige stemmetje er bij
Is grappig. Net als onafgemaakte achtbanen in mensen laten crashen in RCT.quote:
Naar mens.quote:
ledematen afschieten en ze na laten spartelen in soldier of fortunequote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:14 schreef RockNijntje het volgende:
Mensen in het tijgerverblijf slepen in Zoo Tycoon.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |