Ah, goed dat je het zegt. Ik dacht dat het de babysitter was.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heet Good Girls en die gast van de foto is de gangster
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga vanavond de laatste aflevering van chernobyl kijken.
Ik zal niet spoileren.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga vanavond de laatste aflevering van chernobyl kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfgerolde balletjes?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga vanavond indische gehaktballetjes en tzatziki eten. Omdat het op moet.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal niet spoileren.heh verdomme budaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Zeker wetenquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal niet spoileren.Had niet veel gescheeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Nee zelfd van de Pluswebsite bestelde balletjes.quote:
ja verdwaal nietquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga een stuk lopen naar huis en misschien tot vanavond. Toedels!
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zag alleen de bovenste helft van dit gifje, dat was wel een tikkeltje verontrustend.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zag alleen de bovenste helft van dit gifje, dat was wel een tikkeltje verontrustend.
Veel plezier!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heeft even wat jaartjes geduurd.quote:
Zoek een rijke ventquote:
Niet bij mij wezenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zoek een rijke vent
Zoek een goede baan
of beide
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |