hoevaak hb jij met Gargamel gesmurftquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat? Ik dacht dat we hier ons hele leven met elkaar deelden?
wacht neequote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoevaak hb jij met Gargamel gesmurft?
Lol, that backfired quicklyquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoevaak hb jij met Gargamel gesmurft?
Tja, als je een open deur achter laat... ben je in de kerk geboren.. en trap ik 'm in.quote:
De kwaliteit van je posts gaat idd op en neerquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tja, als je een open deur achter laat... ben je in de kerk geboren.. en trap ik 'm in.
Ik ben daarom in de lift geboren
Kak. toch een open deur gelatenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De kwaliteit van je posts gaat idd op en neer
Je moet er wel een @ voor zetten anders zie ik het toch niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Whatsapp naar DJKLFDSLKJD natuurlijk
Ik hoorde Buda de mic droppen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De kwaliteit van je posts gaat idd op en neer
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:29 schreef bitterbal het volgende:
oeeeeeeeeeeeeeeeh 3e seizoen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit zegt mij niets.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:29 schreef bitterbal het volgende:
oeeeeeeeeeeeeeeeh 3e seizoen![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Klinkt niet echt tof.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heet Good Girls en die gast van de foto is de gangster
Das alleen hbo toch?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga vanavond de laatste aflevering van chernobyl kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |