Als je de kans krijgt, altijd doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:54 schreef Natalie het volgende:
[..]
Je kan maar beter duidelijk zijn, wat dat betreft
We hebben wel eens gedacht over emigreren voordat onze dochter werd geboren. Maar ook niet voor altijd - is meteen zolang - maar voor een paar jaar naar 't buitenland? Het is wel een overweging geweest, laat ik 't zo zeggen.
Hangt er nog aan Gaat stuk beter nu gips weg is en ik die kunststof schoen hebquote:
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:58 schreef FranticDJ het volgende:
Ken je dat, van die mensen waar je 1x een praatje mee hebt gemaakt. en vervolgens zowat continue bij je aan de deur staan
Social distancing is nu ineens een uitkomst. Zou lekker niet open doenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:58 schreef FranticDJ het volgende:
Ken je dat, van die mensen waar je 1x een praatje mee hebt gemaakt. en vervolgens zowat continue bij je aan de deur staan
Staat gewoon door m'n raam naar binnen te zwaaien.. met z'n neus op 20cmquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:59 schreef Natalie het volgende:
[..]
Social distancing is nu ineens een uitkomst. Zou lekker niet open doen
quote:
Het is net als in de poepert. Het doet maar even pijn en dan ga je er van genieten.quote:
Neequote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:58 schreef FranticDJ het volgende:
Doe alsof je hard aan het hoesten bentquote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Staat gewoon door m'n raam naar binnen te zwaaien.. met z'n neus op 20cm
Uhuquote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het is net als in de poepert. Het doet maar even pijn en dan ga je er van genieten.
Heb ik van een vriendin.
Terugswaffelenzwaaienquote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Staat gewoon door m'n raam naar binnen te zwaaien.. met z'n neus op 20cm
Yeah rightquote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het is net als in de poepert. Het doet maar even pijn en dan ga je er van genieten.
Heb ik van een vriendin.
Ik wist op 6 jarige leeftijd al dat 't bij mij exit only isquote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:03 schreef crv het volgende:
[..]
Yeah right![]()
Volgens mij die lange zeereizen doen wat met je hè
Ja leukquote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen mensen om wie we geven krijgen een naamtopic
Goed verhaal wel.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Knoerten, dan gingen ze roegen met de roeg, een zoutemulsie deed alles zweren. Niet omdat ze homo waren maar bij gebrek aan beter..
Dit blijft dus vooralsnog een dikke oké!quote:Momenteel worden 19 coronapatiënten op een ic behandeld . Dat zijn er twee minder dan gisteren. Op andere ziekenhuisafdelingen worden 77 coronapatiënten verzorgd: 7 minder dan een dag eerder
Laten we hopen dat het goed blijft gaan.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit blijft dus vooralsnog een dikke oké!
We gaan het zienquote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:17 schreef Natalie het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het goed blijft gaan.
Houd m'n hart vast voor als de scholen weer openen na de zomervakantie.
was? is gewoon open tot 22:00quote:
Kan je afstand houden?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:29 schreef mschol het volgende:
[..]
was? is gewoon open tot 22:00
en is prima, wel relatief druk
Ja die maatregelen houdt niemand zich meer aan, niet alleen daar hoor.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:29 schreef mschol het volgende:
[..]
was? is gewoon open tot 22:00
en is prima, wel relatief druk
oh en mensen zijn dom en kinnen simpele witte afstands strepen niet aanhouden in rijen
er is maar een deel dat zich er niet aan houdt gelukkig, genoeg welquote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja die maatregelen houdt niemand zich meer aan, niet alleen daar hoor.
Dat is inderdaad één van de redenen waarom ik het misquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vrouw naar m'n hart dit hoor
maar dan wel monchou taart
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is inderdaad één van de redenen waarom ik het mis![]()
Eigenlijk is er nog geen kut aan de hand. Waar hebben we dat hele dashboard eigenlijk voor? Seinen staan nog lang niet op rood.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:43 schreef bitterbal het volgende:
13 MINUTEN GELEDEN
OMT-advies over mondkapjes en verplichte quarantaine komt "over een paar dagen"
Het advies van het Outbreak Management Team (OMT) over het gebruik van mondkapjes en over een verplichte quarantaine voor reizigers uit landen met een oranje of rood reisadvies, komt over "een paar dagen". Dat zei Aura Timen, hoofd van het Centrum Landelijke Coördinatie Infectieziektebestrijding, in Nieuws en Co op NPO Radio 1.
Beide thema's zijn door de leden van het OMT besproken en er komt volgens Timen ook een advies aan het kabinet. Ze wilde in het programma niets zeggen over de inhoud ervan. Of de leden van het Outbreak Management Team het eens zijn geworden, is eveneens onduidelijk. "Als het OMT het er niet over eens is, dan staat dat er ook in", zei Timen.
Ze zei wel dat de huidige maatregelen voor reizigers, een vrijwillige quarantaine van 14 dagen als je uit een oranje of rood gebied komt, tot nu toe goed worden nageleefd. "De maatregelen zijn gebaseerd op vrijwilligheid. Dat is een groot goed in Nederland."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |