Ik kan niets beloven.quote:Op woensdag 29 juli 2020 10:32 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Niks aan de hand dan.
Zwaai even naar de lama's en stalkat Harley voor me, goed?
Oh vast wel. Voor 8en zijn ze sowieso wel wakkerquote:Op woensdag 29 juli 2020 10:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik kan niets beloven.
We komen rond half 7 's ochtends langs Antwerpen, hebben de besten dan überhaupt al spreekuur?
je kunt altijd nog zeggen dat je weegschaal kennelijk afwijkt van die in het ziekenhuisquote:Op woensdag 29 juli 2020 09:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iemand anders stelde iets soortgelijks voor
Daar heb ik ook last van, zie steeds een pagina die heel snel wit wordt.quote:Op woensdag 29 juli 2020 11:22 schreef Sarabi het volgende:
Mobiel werkt Fok niet dus nu maar de desktopversie op mijn mobiel, maar echt handig werkt dat niet.
Stom van die grens Barrel. Ik schommel nu al een tijd rond 32.
Maar wandelschoenen zijn besteld dus wie weet geeft dat weer een zetje
Zo'n geslachtsveranderende operatie is wel ingrijpend hoor.quote:Op woensdag 29 juli 2020 09:31 schreef Isabeau het volgende:
al denk ik niet dat ik over 2 weken bij die afspraak op een weegschaal moet staan, dus ik heb meer tijd
Afspraak is enkel voorlichting.
Verre van.. maar kan me voorstellen dat je wel kunt concluderen dat je voor jezelf strenger bent dan voor anderenquote:Op woensdag 29 juli 2020 11:35 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het wel echt interessant om het bmi van andere mensen te horen. Vooral de conclusie dat ik aan m'n zelfbeeld moet werken, geen idee hoe je dat doet, maar ergens loopt er daar iets spaak. Want heb best wat mensen die ik altijd een prima figuur vond hebben, dat ik ook wel zo slank zou willen zijn. Terwijl ik op dat bmi en lager mezelf altijd dik heb gevonden.
Bmi is natuurlijk niet heiligmakend. Maar toch.
Ik vind mezelf er op oude foto's er altijd wel babelicious uit zien en maar een beetje overgewichtig ipv DIK. Terwijl ik die foto's op het moment zelf echt foto's van een dikkerdje vond. Ik probeer me daar dus heel bewust van te zijn en mezelf ook actief zo te benoemen als ik recente foto's of weerspiegelingen zie.quote:Op woensdag 29 juli 2020 11:35 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het wel echt interessant om het bmi van andere mensen te horen. Vooral de conclusie dat ik aan m'n zelfbeeld moet werken, geen idee hoe je dat doet, maar ergens loopt er daar iets spaak. Want heb best wat mensen die ik altijd een prima figuur vond hebben, dat ik ook wel zo slank zou willen zijn. Terwijl ik op dat bmi en lager mezelf altijd dik heb gevonden.
Bmi is natuurlijk niet heiligmakend. Maar toch.
Yay bedankt voor de waarschuwingquote:Op woensdag 29 juli 2020 12:17 schreef Uhmmpie het volgende:
Fok werkt mobiel weer trouwens @:sarabi
Ik was lekker rustig net
Ik heb dat dus ook met oude foto's, waarvan ik nu echt niet begrijp dat ik mezelf dik vond. Maar nu heb ik weer hetzelfde gewicht, en zie ik dat toch niet hetzelfde als toen op die oude foto's.quote:Op woensdag 29 juli 2020 12:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind mezelf er op oude foto's er altijd wel babelicious uit zien en maar een beetje overgewichtig ipv DIK. Terwijl ik die foto's op het moment zelf echt foto's van een dikkerdje vond. Ik probeer me daar dus heel bewust van te zijn en mezelf ook actief zo te benoemen als ik recente foto's of weerspiegelingen zie.
Ik zit regelmatig naar Trevor Noah te kijken waarbij mn hersens niet willen beseffen dat het geen parodie is...quote:Op woensdag 29 juli 2020 12:53 schreef Lonaa het volgende:
![]()
'De Amerikaanse president Donald Trump heeft opnieuw het gebruik van hydroxychloroquine aangeraden om het coronavirus te bestrijden, in tegenspraak met zijn eigen volksgezondheidsfunctionarissen.
Hij stelde dat het omstreden malariemedicijn enkel wordt bekritiseerd omdat hij het had voorgesteld.
Er is vooralsnog geen bewijs dat het medicijn het virus kan bestrijden. Medische experts waarschuwen dat het middel hartproblemen kan veroorzaken.'
Ik heb er gewoon echt geen woorden voor.
Ja, herkenbaar.quote:Op woensdag 29 juli 2020 12:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zit regelmatig naar Trevor Noah te kijken waarbij mn hersens niet willen beseffen dat het geen parodie is...
En dan is hij van mening dat deze "dame" de waarheid in pacht heef (zij heeft het over alien dna en diverse andere idiotien) https://www.demorgen.be/t(...)immanuel%2520houstonquote:Op woensdag 29 juli 2020 12:53 schreef Lonaa het volgende:
![]()
'De Amerikaanse president Donald Trump heeft opnieuw het gebruik van hydroxychloroquine aangeraden om het coronavirus te bestrijden, in tegenspraak met zijn eigen volksgezondheidsfunctionarissen.
Hij stelde dat het omstreden malariemedicijn enkel wordt bekritiseerd omdat hij het had voorgesteld.
Er is vooralsnog geen bewijs dat het medicijn het virus kan bestrijden. Medische experts waarschuwen dat het middel hartproblemen kan veroorzaken.'
Ik heb er gewoon echt geen woorden voor.
Zo kan een mens toch niet aan werken toekomen, met zulk interessant leesvoerquote:Op woensdag 29 juli 2020 13:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En dan is hij van mening dat deze "dame" de waarheid in pacht heef (zij heeft het over alien dna en diverse andere idiotien) https://www.demorgen.be/t(...)immanuel%2520houston
quote:Op woensdag 29 juli 2020 13:12 schreef Barreltje het volgende:
Ghehe BMI is dus maar een getal he..
Met mijn BMI van 31 (obesitas!!) Heb ik dus een nauwsluutende jurk die mijn curves echt fantastisch uit laten komen![]()
Zo'n jurk durfde ik dus 7 jaar geleden met 8 kilo minder niet aan, toen had ik een jurk waarin je mijn kont niet eens zag![]()
Liefde voor ouder worden
Ik hoop altijd dat ik er in het echt ongeveer zo uit zie als ik mezelf zie in de spiegel, en niet zoals ik vaak op foto's staquote:Op woensdag 29 juli 2020 13:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb vaak een te positief beeld van mijn lichaam/gewicht.
Ach op zich wel fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |