abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194636444
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 18:33 schreef Dven het volgende:

[..]

Ja hoor. Foute muziek van vroeger, op het strand.

[ afbeelding ]
Nice~ En, hield iemand zich aan die 1,5m? LOL
#WeesGeenWhales
  woensdag 19 augustus 2020 @ 18:40:03 #177
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194636513
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 18:35 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Nice~ En, hield iemand zich aan die 1,5m? LOL
Geldt hier geen anderhalve meter.

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_194636658
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 18:40 schreef Dven het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
WAAR? vliegtickets zijn goedkoop momenteel.

EDIT: nevermind gevonden. Bulgarije. Ben nu aan het kijken wat ze daar nog meer voor events hebben binnenkort.
#WeesGeenWhales
pi_194684835
Niet op een gegeven moment gaan ze ondanks steun failliet
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zondag 23 augustus 2020 @ 09:18:15 #180
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194684908
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 18:40 schreef Dven het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_ Dit is recent?

Buitenevent, moet kunnen wmb. Ik overweeg al een tijdje om een festival te bezoeken in landen die wat meer common sense met de regels omgaan, en dit is een serieuze optie. Ook relatief goedkoop bier 🍻
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zondag 23 augustus 2020 @ 10:27:23 #181
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194685387
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 09:18 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

_O_ Dit is recent?

Buitenevent, moet kunnen wmb. Ik overweeg al een tijdje om een festival te bezoeken in landen die wat meer common sense met de regels omgaan, en dit is een serieuze optie. Ook relatief goedkoop bier 🍻
Week of twee geleden. Qua festivals gaat er niet echt veel meer gebeuren omdat meeste voor de zomer is. Nog wel een paar kleine festivalletjes hier en daar en aan de kust natuurlijk nog genoeg grote feesten. Bier is prima, zit nu in een strandtentje en heb een halve liter voor ¤1.25 8-)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_194685450
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 15:34 schreef magrec het volgende:

[..]

De clubs waren open maar moeten weer dicht. Heb wel wat filmpjes gezien, ze gingen er ook vol voor ook niet even wat minder bezoekers en de regels werden ook niet echt nageleefd.
Dit ja... Zag op Instagram op diverse technostreams ook allemaal feestjes in Italië. Sommige bezoekers hadden voor de vorm een mondkapje op maar voor de rest stond iedereen door elkaar te dansen.
pi_194685477
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 18:33 schreef Dven het volgende:

[..]

Ja hoor. Foute muziek van vroeger, op het strand.

[ afbeelding ]
Hier wil je zelfs zonder corona toch niet dood gevonden worden? Wat een bagger man.
pi_194685536
quote:
10s.gif Op zondag 23 augustus 2020 10:27 schreef Dven het volgende:

[..]

Week of twee geleden. Qua festivals gaat er niet echt veel meer gebeuren omdat meeste voor de zomer is. Nog wel een paar kleine festivalletjes hier en daar en aan de kust natuurlijk nog genoeg grote feesten. Bier is prima, zit nu in een strandtentje en heb een halve liter voor ¤1.25 8-)
Dat is al vroeg om nu halve liters te klappen. :P
  zondag 23 augustus 2020 @ 10:38:21 #185
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194685546
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 10:37 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat is al vroeg om nu halve liters te klappen. :P
Liquid lunch _O_
pi_194685574
quote:
10s.gif Op zondag 23 augustus 2020 10:38 schreef Dven het volgende:

[..]

Liquid lunch _O_
ja Dan heb je tenminste al ontbeten. :D

Qua calorieën wel, alleen de overige voedingsstoffen ontbreken.
  zondag 23 augustus 2020 @ 10:55:12 #187
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194685774
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 10:39 schreef Basp1 het volgende:

[..]

ja Dan heb je tenminste al ontbeten. :D

Qua calorieën wel, alleen de overige voedingsstoffen ontbreken.
Je moet het ook niet elke dag doen :D
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_194685813
Gaat nog wel een lange tijd duren verwacht ik, sowieso dit jaar niet meer op grote schaal open.
pi_194828654
feestje dat ik in maart 2020 zou hebben (in de Marktkantine, Amsterdam) was al verzet naar september 2020 en is nu verzet naar maart 2021... erg jammer...

en waarom? een hele branche naar de klote, mensen werkloos, totaal geen uitzicht, mensen die er helemaal klaar mee zijn... alleen maar om het leven van wat extreem oude bejaarden met wat maanden te verlengen... hou toch op...

[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2020 15:36:45 ]
pi_194828835
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 september 2020 15:33 schreef Nielsch het volgende:
feestje dat ik in maart 2020 zou hebben (in de Marktkantine, Amsterdam) was al verzet naar september 2020 en is nu verzet naar maart 2021... erg jammer...

en waarom? een hele branche naar de klote, mensen werkloos, totaal geen uitzicht, mensen die er helemaal klaar mee zijn... alleen maar om het leven van wat extreem oude bejaarden met wat maanden te verlengen... hou toch op...
Kon je niet wat origineels verzinnen ipv die viruswaanzin troep?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_194828855
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 15:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Kon je niet wat origineels verzinnen ipv die viruswaanzin troep?
welke onzin? ik zie ook wel dat het stijgt in de groep 20-40 maar in de ziekenhuizen is er echt niks aan de hand... gaan we straks ook alle leuke dingen afschaffen omdat het griepvirus weer de kop op steekt en ouderen daar ook kwetsbaar voor zijn?
pi_194828859
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 10:34 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Hier wil je zelfs zonder corona toch niet dood gevonden worden? Wat een bagger man.
Corona treedt zelfs op. Kun je nagaan. :+
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_194828899
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 september 2020 15:49 schreef Nielsch het volgende:

[..]

welke onzin? ik zie ook wel dat het stijgt in de groep 20-40 maar in de ziekenhuizen is er echt niks aan de hand... gaan we straks ook alle leuke dingen afschaffen omdat het griepvirus weer de kop op steekt en ouderen daar ook kwetsbaar voor zijn?
We hebben in dit land hele milde maatregelen en mogen bijna alles. Dat jij nu niet naar je discofeestje mag moet je maar gewoon mee dealen. Alleen een klein groepje idioten wil dat alle maatregelen geschrapt worden en we geen enkele rekening meer houden met het virus.
pi_194828941
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 15:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

We hebben in dit land hele milde maatregelen en mogen bijna alles. Dat jij nu niet naar je discofeestje mag moet je maar gewoon mee dealen.
Waar ik meer problemen mee heb is dat straks al het personeel van die discofeestjes, van de poppodia en van de festivals gewoon maar even op straat wordt getrapt en aan de bedelstaf kan. Of denk je dat daar een onbeperkt bijstandpotje voor is vanuit het Rijk?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_194829008
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 15:54 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Waar ik meer problemen mee heb is dat straks al het personeel van die discofeestjes, van de poppodia en van de festivals gewoon maar even op straat wordt getrapt en aan de bedelstaf kan. Of denk je dat daar een onbeperkt bijstandpotje voor is vanuit het Rijk?
Het alternatief dat Nielsch voorstelt, gewoon alle clubs en disco's maar opengooien, is vele malen erger. Daar worden de economische gevolgen mogelijk nog groter door.

Ja, deze pandemie zal hoe dan ook voor flinke economische schade gaan zorgen. Daar moeten we ook een oplossing voor gaan vinden. In deze branche zullen heel veel mensen omgeschoold gaan worden en het aantal uitkeringen zal lange tijd veel hoger zijn dan normaal.

Maar of we het goed doen op dat gebied en wat er nog zou moeten gebeuren is een andere discussie. Gewoon alle clubs en disco's opengooien is een belachelijk idee.
pi_194829072
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 15:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het alternatief dat Nielsch voorstelt, gewoon alle clubs en disco's maar opengooien, is vele malen erger. Daar worden de economische gevolgen mogelijk nog groter door.

Ja, deze pandemie zal hoe dan ook voor flinke economische schade gaan zorgen. Daar moeten we ook een oplossing voor gaan vinden. In deze branche zullen heel veel mensen omgeschoold gaan worden en het aantal uitkeringen zal lange tijd veel hoger zijn dan normaal.

Maar of we het goed doen op dat gebied en wat er nog zou moeten gebeuren is een andere discussie. Gewoon alle clubs en disco's opengooien is een belachelijk idee.
ik zeg ook niet dat alles maar open moet; maar er ligt een heel plan vanuit de sector en daar weigert het kabinet simpelweg gewoon maar te kijken.
pi_194829147
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:03 schreef Nielsch het volgende:

[..]

ik zeg ook niet dat alles maar open moet; maar er ligt een heel plan vanuit de sector en daar weigert het kabinet simpelweg gewoon maar te kijken.
Omdat het onverantwoord is om clubs open te laten gaan onder welke omstandigheden dan ook.
Echt.....je kan nog bijna alles in Nederland wat een jaar geleden ook mogelijk was. Maar er zijn nu eenmaal dingen waarvan het onverstandig is om nu te gaan doen. En dansfeestjes is daar ongeveer de belangrijkste van. Verzin gewoon iets anders leuks om te doen er is nog genoeg mogelijk.

En nee, de overheid doet dit niet om burgers of bedrijfjes te pesten, maar omdat dit nu eenmaal nodig is voor de volksgezondheid.
pi_194829265
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Omdat het onverantwoord is om clubs open te laten gaan onder welke omstandigheden dan ook.
Echt.....je kan nog bijna alles in Nederland wat een jaar geleden ook mogelijk was. Maar er zijn nu eenmaal dingen waarvan het onverstandig is om nu te gaan doen. En dansfeestjes is daar ongeveer de belangrijkste van. Verzin gewoon iets anders leuks om te doen er is nog genoeg mogelijk.

En nee, de overheid doet dit niet om burgers of bedrijfjes te pesten, maar omdat dit nu eenmaal nodig is voor de volksgezondheid.
Hoezo is dat onder welke dan ook omstandigheden onverantwoord? Komt op mij nogal dogmatisch over.

Alle maatregelen zijn een compromis. Als het slechts ging om (directe) volksgezondheid dan zaten we nog steeds in een absolute lockdown.
Dit is echter niet het geval. Besmettingen en ziektegevallen/doden worden tot op zekere hoogte geaccepteerd. Welke hoogte dat is is een resultaat van de ernst van de huidige situatie, de heersende meningen, wat de experts zeggen, wat de politiek voor ogen heeft, etc etc.
I'll give you something to do
pi_194829319
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:14 schreef galantis het volgende:

[..]

Hoezo is dat onder welke dan ook omstandigheden onverantwoord? Komt op mij nogal dogmatisch over.

Alle maatregelen zijn een compromis. Als het slechts ging om (directe) volksgezondheid dan zaten we nog steeds in een absolute lockdown.
Dit is echter niet het geval. Besmettingen en ziektegevallen/doden worden tot op zekere hoogte geaccepteerd. Welke hoogte dat is is een resultaat van de ernst van de huidige situatie, de heersende meningen, wat de experts zeggen, wat de politiek voor ogen heeft, etc etc.
Omdat in een afgesloten ruimte dansen zo'n beetje het meest besmettelijke is wat je kan doen. Of je moet ieder in zijn eigen hokje laten dansen of iedereen met minstens 7 meter afstand van elkaar. Maar dat is onbetaalbaar en zal niemand leuk gaan vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')