SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op maandag 27 juli 2020 07:35 schreef just me het volgende:
Mooie TT Melting, hoelang voordat jij vakantie hebt ?
had je niet eerder vakantie willen hebben ?quote:
Van de ene kant wel, maar nu heb ik nog iets tegoed. En bewust gekozen om na de schoolvakanties vakantie te nemen.quote:Op maandag 27 juli 2020 07:40 schreef just me het volgende:
[..]
had je niet eerder vakantie willen hebben ?
dan komt het vast goedquote:Op maandag 27 juli 2020 07:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Van de ene kant wel, maar nu heb ik nog iets tegoed. En bewust gekozen om na de schoolvakanties vakantie te nemen.
En in deze corona tijd is het sowieso lastig.
Normaal heb ik een weekje eerder vakantie.
Denken jullie niet dat binnenkort weer meer grenzen gaan sluiten?quote:Op maandag 27 juli 2020 07:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Van de ene kant wel, maar nu heb ik nog iets tegoed. En bewust gekozen om na de schoolvakanties vakantie te nemen.
En in deze corona tijd is het sowieso lastig.
Normaal heb ik een weekje eerder vakantie.
Ik woon gewoon in Nederland hoor. En ik ben ook niet van plan om dit jaar de grens over te gaan.quote:Op maandag 27 juli 2020 07:50 schreef Charrell het volgende:
[..]
Denken jullie niet dat binnenkort weer meer grenzen gaan sluiten?
Het was een algemene vraagquote:Op maandag 27 juli 2020 07:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik woon gewoon in Nederland hoor. En ik ben ook niet van plan om dit jaar de grens over te gaan.
Ah..... ik denk dat de grenzen niet gaan sluiten.quote:
Als ik alle Nederlandse verhalen en de afgelopen dagen als graadmeter neem, zaten wij over de grens veiliger dan hier.quote:Op maandag 27 juli 2020 07:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik woon gewoon in Nederland hoor. En ik ben ook niet van plan om dit jaar de grens over te gaan.
+1quote:Op maandag 27 juli 2020 13:15 schreef DJ11 het volgende:
Goedemiddag
Hier is week 1 van de vakantie vandaag begonnen
Geniet je lekker van de rust?quote:Op maandag 27 juli 2020 13:22 schreef livelink het volgende:
[..]
+1
Week 2 voor de kinderen inmiddels.
She's alive.quote:Op maandag 27 juli 2020 13:22 schreef livelink het volgende:
[..]
+1
Lennon zit al in week 4 van zijn vakantie. Het gaat snel....quote:Op maandag 27 juli 2020 13:22 schreef livelink het volgende:
[..]
+1
Bedanktquote:Op maandag 27 juli 2020 14:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lennon zit al in week 4 van zijn vakantie. Het gaat snel....
Fijne vakantie livelink en DJ11
Ja, ik ben vandaag een beetje aan het opruimen. Medicijn/badkamerkastje eens uitgeruimd. Veel dingen over de datumquote:
Dat gaat zeker snel. Was het moeilijk om vanochtend weer aan het werk te gaan?quote:Op maandag 27 juli 2020 14:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lennon zit al in week 4 van zijn vakantie. Het gaat snel....
Fijne vakantie livelink en DJ11
Ja, dat zeker. Gisteren naar een bandje geweest dat optrad in ons kasteelpark. Moest wel een tijd in de rij staan voordat er weer een plekje vrij kwam. Maar wel lekker in het zonnetje gezeten en naar de muziek geluisterd met een biertje erbij.quote:
quote:Op maandag 27 juli 2020 14:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Hiernaast wordt weer eens een steiger opgebouwd
Wat tegenwoordig steeds meer een probleem is, is dat mensen maar gewoon hun gang gaan. Op zich kun je best begrip hebben voor werkzaamheden, maar meld van tevoren dan even waarmee je bezig gaat en wanneer. Dan kun je er in elk geval rekening mee houden.quote:Op maandag 27 juli 2020 14:25 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Mijn ouders hebben ook zo'n last gehad met een nieuwe bewoner die wel 8 maanden lang aan het klussen is geweest, 's avonds en in de weekenden.
Later bleek het de gymleraar van mijn zoon te zijn; gelukkig hebben ze zich ingehouden met commentaar waar mijn zoon bij was, dus mijn zoon heeft geen idee gehad dat mijn ouders zich nogal aan zijn gymleraar geërgerd hebben.
Hier zijn ze ook al weken bezig met slopen.quote:Op maandag 27 juli 2020 14:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Hiernaast wordt weer eens een steiger opgebouwd
Ik vond het vooral heel gek.... ik zit toch gewoon weer thuis achter de pc en hoef niet naar mijn werk toe.quote:Op maandag 27 juli 2020 14:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat gaat zeker snel. Was het moeilijk om vanochtend weer aan het werk te gaan?
Dus je hebt eigenlijk nog half vakantie?quote:Op maandag 27 juli 2020 14:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vond het vooral heel gek.... ik zit toch gewoon weer thuis achter de pc en hoef niet naar mijn werk toe.
Omgekeerd is het net zo gek. Ik zit op dezelfde plek waar ik nu anders had gezeten als ik aan het werk wasquote:Op maandag 27 juli 2020 14:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vond het vooral heel gek.... ik zit toch gewoon weer thuis achter de pc en hoef niet naar mijn werk toe.
Verstandig. Heb je ook zand in je woonkamer geflikkerd en een hoogtezon aan staan?quote:Op maandag 27 juli 2020 15:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Omgekeerd is het net zo gek. Ik zit op dezelfde plek waar ik nu anders had gezeten als ik aan het werk was
Ik heb trouwens de werk-laptop wel echt opgeborgen, bewust. Die is uit het zicht.
Nee, nog niet. Maar ik vind het een goed plan.quote:Op maandag 27 juli 2020 15:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Verstandig. Heb je ook zand in je woonkamer geflikkerd en een hoogtezon aan staan?
Dan nog een geluid van een bruisende zee op de achtergrond...quote:Op maandag 27 juli 2020 15:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Maar ik vind het een goed plan.
Bedankt, Vakantiemanquote:Op maandag 27 juli 2020 15:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan nog een geluid van een bruisende zee op de achtergrond...
En vergeet je niet in te smeren
quote:Op maandag 27 juli 2020 15:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 juli 2020 15:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zo zou ik het niet willen noemen.... net zo'n 200 mailtjes gelezen. En nog tig waarmee ik iets moet doen. Tijdens de vakantie is alles gewoon doorgegaan.quote:Op maandag 27 juli 2020 14:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus je hebt eigenlijk nog half vakantie?
Klopt daarom vond ik het zo fijn om toch echt weg te gaan.quote:Op maandag 27 juli 2020 15:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Omgekeerd is het net zo gek. Ik zit op dezelfde plek waar ik nu anders had gezeten als ik aan het werk was
Ik heb trouwens de werk-laptop wel echt opgeborgen, bewust. Die is uit het zicht.
Als je thuis zit heb je toch de neiging om mail te checken en te reageren..quote:Op maandag 27 juli 2020 16:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt daarom vond ik het zo fijn om toch echt weg te gaan.
Gisterenavond nog wel gedaan (maar toen was het ook nog niet officieel vakantie), maar me nu vast voorgenomen om de hele week niet naar mail en chats te kijken.quote:Op maandag 27 juli 2020 16:11 schreef just me het volgende:
[..]
Als je thuis zit heb je toch de neiging om mail te checken en te reageren..
en ook niet stiekem hoorquote:Op maandag 27 juli 2020 16:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Gisterenavond nog wel gedaan (maar toen was het ook nog niet officieel vakantie), maar me nu vast voorgenomen om de hele week niet naar mail en chats te kijken.
Daar moet je je ook echt aan houden. Als er écht een ongekende crisissituatie is, weten ze je heus wel te bereiken.quote:Op maandag 27 juli 2020 16:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Gisterenavond nog wel gedaan (maar toen was het ook nog niet officieel vakantie), maar me nu vast voorgenomen om de hele week niet naar mail en chats te kijken.
Je hebt vakantie!quote:Op maandag 27 juli 2020 16:13 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 juli 2020 16:13 schreef livelink het volgende:
[..]
en wat doe jij als je vakantie hebt, wel of geen mail checken ?quote:
Klopt en dat heb ik ook wel gedaan tijdens de vakantie op mijn telefoon. Maar alleen gekeken en niet gereageerd.quote:Op maandag 27 juli 2020 16:11 schreef just me het volgende:
[..]
Als je thuis zit heb je toch de neiging om mail te checken en te reageren..
Ik zou alleen mail checken als daar specifieke afspraken over zijn gemaakt. Het uitgangspunt is nee.quote:Op maandag 27 juli 2020 16:22 schreef just me het volgende:
[..]
en wat doe jij als je vakantie hebt, wel of geen mail checken ?
Ze heeft het gedaan op die momenten dat ik het niet zag..anders had ik er wel wat van gezegd.quote:Op maandag 27 juli 2020 16:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zou alleen mail checken als daar specifieke afspraken over zijn gemaakt. Het uitgangspunt is nee.
Nou moeten.. je kan een tijdje zonder hoor.quote:Op maandag 27 juli 2020 16:29 schreef just me het volgende:
Oh shoot, er moet ook weer gegeten worden vanavond, toch maar even boodschappen doen
Dat zou wel erg zijn. Zaterdag n doos gekochtquote:Op maandag 27 juli 2020 16:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou moeten.. je kan een tijdje zonder hoor.
Maar begrijp dat je wijn op is?
Maar 1 doos?quote:Op maandag 27 juli 2020 16:51 schreef just me het volgende:
[..]
Dat zou wel erg zijn. Zaterdag n doos gekocht
2 dozen zou beter voor het evenwicht van mijn fiets geweest zijnquote:
Ik heb het gevoel dat we hier al drie jaar aan het opruimen zijn. Ooit komt het einde in zicht. Voor nu maar eens even de flesjes en potjes met cosmetica die al voor meer dan de helft leeg zijn vooraan gezet, die eerst maar eens opmaken, dat scheelt ook weer ruimtequote:Op maandag 27 juli 2020 17:12 schreef livelink het volgende:
Geen zorgen hoor. Gisterenavond ook alleen maar even gedaan om te kijken wat er eventueel nog was blijven liggen. Dus alleen maar een mailtje gestuurd naar mijn collega of hij in mijn vakantie nog twee dingen af kon handelen. Juist om te zorgen dat ik deze week niet meer hoef te kijken.
Vandaag dus een opruimdagje gehad. Wel jammer dat dat in eerste instantie tot meer rotzooi leidt.
Ja, dat realiseerde ik me net ook.quote:
Ik hoorde die professor Scherder laatst ook iets zeggen over gebrek aan beweging, waardoor je juist weer extra moe wordt. Ik ben vandaag maar weer eens op de hometrainer gestapt (voor het eerst sinds tijden).quote:Op maandag 27 juli 2020 20:06 schreef livelink het volgende:
Wanneer ben je officieel vrij dan, MadMaster. Die moeheid hoor ik van zoveel mensen om me heen. Ik had er zelf ook last van.
ik kan heel lamlendig zijn van niets doen, dan ben ik niet vooruit te branden. Na golfen voel ik me energiekquote:Op maandag 27 juli 2020 20:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik hoorde die professor Scherder laatst ook iets zeggen over gebrek aan beweging, waardoor je juist weer extra moe wordt. Ik ben vandaag maar weer eens op de hometrainer gestapt (voor het eerst sinds tijden).
Aangezien MadMaster iedereen waarneemt en aangezien Willem-Alexander en Mark Rutte allebei op vakantie zijn, is hij nu dus waarnemend koning en minister-president. En dan ook nog tijd hebben om waarnemend DJ op Radio 49 te zijn.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:08 schreef livelink het volgende:
Iedereen moeten waarnemen lijkt me inderdaad niet zo fijn.
Ik geloof je graag. Het heeft wel degelijk invloed. Ik ben net even weer goed geconfronteerd met de afgenomen conditie, maar ik heb de rit wel uitgefietst.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:08 schreef just me het volgende:
[..]
ik kan heel lamlendig zijn van niets doen, dan ben ik niet vooruit te branden. Na golfen voel ik me energiek
Toyah is uit de 70's/80's...quote:Op maandag 27 juli 2020 20:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, ik zag het... maar het zegt me nog steeds niks.Een vrouwelijke aspirant-Bowie?
Ik heb je geliked...quote:Op maandag 27 juli 2020 20:10 schreef livelink het volgende:
Ik ben dan wel de waarnemende luisteraar.
Heb je dan geen zin om een echte fietstocht te maken?quote:Op maandag 27 juli 2020 20:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik geloof je graag. Het heeft wel degelijk invloed. Ik ben net even weer goed geconfronteerd met de afgenomen conditie, maar ik heb de rit wel uitgefietst.
Niemand in mijn omgeving heeft vakantie. Allemaal workaholics of pas later vakantie.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je dan geen zin om een echte fietstocht te maken?
klinkt disney-achtigquote:Op maandag 27 juli 2020 20:12 schreef MadMaster het volgende:
MadMaster plays Alan Menken & Howard Ashman - To Be Free
Uit welke film?
Oh, dat zou leuk zijn. Hopelijk weet ze nog iets te vinden.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:11 schreef just me het volgende:
Zo lief, Merel belde net of ik eventueel volgende week 'n paar daagjes mee op vakantie wil![]()
zij gaat speuren of er nog ergens nog iets vrij is
Hoop het ook !quote:Op maandag 27 juli 2020 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat zou leuk zijn. Hopelijk weet ze nog iets te vinden.
Ow, lekker lijkt me dat.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:11 schreef just me het volgende:
Zo lief, Merel belde net of ik eventueel volgende week 'n paar daagjes mee op vakantie wil![]()
zij gaat speuren of er nog ergens nog iets vrij is
Zou voor jou ook wel heel, heel fijn zijnquote:Op maandag 27 juli 2020 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, lekker lijkt me dat.
Ik hoop volgende week even 2 dagen vrij te kunnen nemen...
Was dat niet zo'n geperst 'houtblok' uit de campingwinkel?quote:Op maandag 27 juli 2020 20:28 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter is op een primitieve vakantie. In een tentje op een veldje op een camping zonder verdere voorzieningen en zonder winkels in de buurt. Ze stuurde me net een filmpje van haar vriendje die hout is aan het hakken voor een kampvuur vanavond. Indrukwekkend wel. Hij klieft met 1 slag een houtblok in tweeën. Ik was zwaar onder de indruk en zij ook![]()
Goed bezigquote:Op maandag 27 juli 2020 20:28 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter is op een primitieve vakantie. In een tentje op een veldje op een camping zonder verdere voorzieningen en zonder winkels in de buurt. Ze stuurde me net een filmpje van haar vriendje die hout is aan het hakken voor een kampvuur vanavond. Indrukwekkend wel. Hij klieft met 1 slag een houtblok in tweeën. Ik was zwaar onder de indruk en zij ook![]()
Ja, die moet je niet in je appartementencomplex hebben.quote:
Nee, het was heel echt. Stoer hoor.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was dat niet zo'n geperst 'houtblok' uit de campingwinkel?
Nu is het wachten op de filmpjes met met pijl en boog geschoten konijnen en herten boven het knapperend vuur...quote:
quote:Op maandag 27 juli 2020 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu is het wachten op de filmpjes met met pijl en boog geschoten konijnen en herten boven het knapperend vuur...
quote:Op maandag 27 juli 2020 20:28 schreef livelink het volgende:
Die heb ik ook in een playlist gegooid, samen met Freestate.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:33 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit nummer trouwens niet. Ik ken wel Freelove
Still he will never be free...quote:Op maandag 27 juli 2020 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik ook in een playlist gegooid, samen met Freestate.
Alles is free bij hun...
maar heeft het uiteindelijk "freedom" opgeleverd ?quote:Op maandag 27 juli 2020 20:40 schreef livelink het volgende:
Toch hebben al die protesten en nummers in dit geval wel zin gehad. Het was natuurlijk onontkoombaar dat er iets in Zuid-Afrika moest gebeuren, maar het heeft het wel in een stroomversnelling gebracht.
Ja, op papier misschien wel.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:40 schreef livelink het volgende:
Toch hebben al die protesten en nummers in dit geval wel zin gehad. Het was natuurlijk onontkoombaar dat er iets in Zuid-Afrika moest gebeuren, maar het heeft het wel in een stroomversnelling gebracht.
Het is beter dan het was. Je kunt ook niet te veel verwachten, maar het verdwijnen van de Apartheid in de wetgeving is wel een stap geweest.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:41 schreef just me het volgende:
[..]
maar heeft het uiteindelijk "freedom" opgeleverd ?
Het is een stap geweest en verder sluit ik me bij Mad's commentaar aanquote:Op maandag 27 juli 2020 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is beter dan het was. Je kunt ook niet te veel verwachten, maar het verdwijnen van de Apartheid in de wetgeving is wel een stap geweest.
Een poosje. Maar het gaat nu weer helemaal de verkeerde kant op. Tientallen blanke boeren zijn de afgelopen periode vermoord. Er dreigt daar een soort etnische zuivering plaats te vinden zoals in Zimbabwe. Mandela zou dit beslist niet hebben gewild.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:41 schreef just me het volgende:
[..]
maar heeft het uiteindelijk "freedom" opgeleverd ?
quote:Op maandag 27 juli 2020 20:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Mandela zou dit beslist niet hebben gewild.
Donderdagavond krijg wat minder vaak mee, zaterdag toch best regelmatig...quote:Op maandag 27 juli 2020 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet toch iets vaker zijn donderdagavond of zaterdagavond uitzendingen beluisteren...
op zich niet verkeerd om idealistisch te zijnquote:Op maandag 27 juli 2020 20:57 schreef livelink het volgende:
Ik was me even in Zuid-Afrika aan het verdiepen. De ongelijkheid tussen arm en rijk is inderdaad alleen maar groter geworden met alle gevolgen van dien. En dat wreekt zich nu in Corona-tijd helemaal. Misschien was ik iets te idealistisch op dit punt, ja.
quote:Op maandag 27 juli 2020 21:01 schreef livelink het volgende:
Ik ga er eens een wijntje bij inschenken. Die vrijheid neem ik gewoon.
Is het wat? Ik heb hem stilletjes mijn deur voorbij laten gaan.quote:Op maandag 27 juli 2020 21:09 schreef just me het volgende:
* just me doet de deur open
de heer is binnen
I'm not fallen in lovequote:Op maandag 27 juli 2020 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Is het wat? Ik heb hem stilletjes mijn deur voorbij laten gaan.
MadMaster plays Queen - I Want To Break Free ( 12'' Extended Remix )quote:Op maandag 27 juli 2020 21:11 schreef DJ11 het volgende:
Is dit een extended mix, of had Freddie gewoon geen zin om te zingen?
Ja, maar het is weer zoveel gedoe. Koffie zetten, logeerbed opmaken en zo. En dan misschien toch nog onbevlekt zwanger raken.quote:Op maandag 27 juli 2020 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar dan ben je niet meer alleen...
quote:Op maandag 27 juli 2020 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar het is weer zoveel gedoe. Koffie zetten, logeerbed opmaken en zo. En dan misschien toch nog onbevlekt zwanger raken.
Misschien gaat ToT Queen dan wel waarderenquote:Op maandag 27 juli 2020 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
MadMaster plays Queen - I Want To Break Free ( 12'' Extended Remix )
Maar ik kan nu, wanneer ik wil, Freddie's stem compleet uit de song verwijderen...
Ik zal je zo het verschil laten horen, geen idee hoe het uitpakt...quote:Op maandag 27 juli 2020 21:13 schreef just me het volgende:
[..]
Misschien gaat ToT Queen dan wel waarderen
quote:Op maandag 27 juli 2020 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar het is weer zoveel gedoe. Koffie zetten, logeerbed opmaken en zo. En dan misschien toch nog onbevlekt zwanger raken.
We kunnen blijven hopenquote:Op maandag 27 juli 2020 21:13 schreef just me het volgende:
[..]
Misschien gaat ToT Queen dan wel waarderen
Yep, helemaal een spoor wissen is niet echt mogelijk, maar ik kan bepaalde frequenties nu wel wegfilteren.quote:Op maandag 27 juli 2020 21:14 schreef livelink het volgende:
Freddie probeert er nog wel tussendoor te komen.
Yep, ik kan Vocals, Instruments, Bass, Kick en Hi Hat er nu uitfilteren of juist solo (of in combinatie met elkaar) laten klinken...quote:Op maandag 27 juli 2020 21:16 schreef DJ11 het volgende:
Bepaalde frequenties weggefilterd, neem ik aan?
(Was vooral handig bij het WK Voetbal in Zuid-Afrika, met die vervelende fufuzela)
quote:Op maandag 27 juli 2020 21:21 schreef MadMaster het volgende:
MadMaster plays Melanie - Freedom Knows My Name
In Amsterdam geldt het volgende:quote:Op maandag 27 juli 2020 21:25 schreef just me het volgende:
iemand enig idee hoe je snel aan een nieuw paspoort kunt komen?
quote:U kunt uw paspoort ook met spoed aanvragen. Het paspoort kost dan ¤ 123,05. Vraagt u het paspoort vóór 14.00 uur aan, dan kunt u het de volgende werkdag na 10.00 uur ophalen. In enkele gevallen duurt een spoedaanvraag 2 werkdagen.
Dan heeft Merel wat te doen morgen, hopen dat het in H'sum ook kanquote:Op maandag 27 juli 2020 21:26 schreef livelink het volgende:
Bij de gemeente een spoedprocedure aanvragen.
1e mogelijkheid in H'sum was 13 augustus stond op de site..quote:Op maandag 27 juli 2020 21:27 schreef DJ11 het volgende:
Zonder spoed heb je 'm meestal ook vrij snel hoor. Ik zou gewoon bij de gemeente informeren naar de levertijd.
doe maar trommelen, vakantie is toch ook vrijheidquote:Op maandag 27 juli 2020 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als jij dat wil, dan trommelen we 'm even op zo...
nee, het zou met de auto zijn, vliegen gaan we sowieso niet doenquote:Op maandag 27 juli 2020 21:34 schreef livelink het volgende:
Merel heeft dus in het buitenland iets gevonden? Vliegvakantie?
Met de auto zou ik zelfs nog zonder paspoort wel aandurven. Of met een verlopen paspoort.quote:Op maandag 27 juli 2020 21:34 schreef just me het volgende:
[..]
nee, het zou met de auto zijn, vliegen gaan we sowieso niet doen
we verstoppen de kabouter gewoonquote:Op maandag 27 juli 2020 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Met de auto zou ik zelfs nog zonder paspoort wel aandurven. Of met een verlopen paspoort.
Welke film is dat dan?quote:Op maandag 27 juli 2020 21:35 schreef just me het volgende:
Volgens mij was dit een van de 1e films die ik gezien heb
Verstandigquote:Op maandag 27 juli 2020 21:34 schreef just me het volgende:
[..]
nee, het zou met de auto zijn, vliegen gaan we sowieso niet doen
Goeie luchtdichte koffer en geen hond die er wat ban merktquote:
de hond mag niet mee hoorquote:Op maandag 27 juli 2020 21:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Goeie luchtdichte koffer en geen hond die er wat van merkt
Ok, dat was inderdaad wel blond. Maar ik heb nog nooit van die film gehoord.quote:
Hoi Raf. Je denkt weer inside the box.quote:Op maandag 27 juli 2020 21:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Goeie luchtdichte koffer en geen hond die er wat ban merkt
Nee, suitcasequote:Op maandag 27 juli 2020 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi Raf. Je denkt weer inside the box.
Heb het ook.quote:Op maandag 27 juli 2020 21:45 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoor niks meer, ligt dat aan mij? (Verversen helpt ook niet)
quote:Server Status: Server is currently up and private.
Stream Status: Stream is up at 320 kbps with 1 of 10000 listeners (1 unique)
Listener Peak: 6
Average Listen Time: 1h 06m 16s
Stream Title:
Stream Genre:
Stream URL: https://www.virtualdj.com/
Stream AIM: N/A
Stream IRC: N/A
Current Song: MadMaster plays - Everybody In The Place (Dance Hall Version)
Hmmm, ik zal even reconnecten en zo...quote:Op maandag 27 juli 2020 21:47 schreef DJ11 het volgende:
Ja, het lijkt erop dat er problemen zijn met die website.
Bij mij blijft het "bezig met laden"quote:Op maandag 27 juli 2020 21:47 schreef DJ11 het volgende:
Ik wilde nogmaals verversen, maar de site laadt niet meer
ja hij is op vakantie geweestquote:Op maandag 27 juli 2020 21:49 schreef MadMaster het volgende:
Ik vrees dat Peaceman de gratis servers niet betaald heeft...
Zit ik me daar een live mix in elkaar te draaien, heeft niemand het gehoord...quote:Op maandag 27 juli 2020 21:49 schreef DJ11 het volgende:
Ik vrees dat het aan de site ligt. Helemaal op het einde van Set You Free viel ineens het geluid weg.
Volgende keer maar in de herkansing dan.quote:Op maandag 27 juli 2020 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit ik me daar een live mix in elkaar te draaien, heeft niemand het gehoord...![]()
Toch bedankt voor het draaien en de leuke muziekjesquote:Op maandag 27 juli 2020 21:50 schreef MadMaster het volgende:
OK, dames en heren, helaas is de server er mee op gehouden en is dat het abrupte einde van deze uitzending...
Ah, dat is jammer. Maar dank je wel voor de bijna 2 uur aan lekkere muziekquote:Op maandag 27 juli 2020 21:50 schreef MadMaster het volgende:
OK, dames en heren, helaas is de server er mee op gehouden en is dat het abrupte einde van deze uitzending...
Ook moe denk ik.quote:Op maandag 27 juli 2020 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Dank!
De server/de admin website is momenteel totaal niet meer bereikbaar...
Alstu!quote:Op maandag 27 juli 2020 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat is jammer. Maar dank je wel voor de bijna 2 uur aan lekkere muziek
quote:Op maandag 27 juli 2020 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Dank!
De server/de admin website is momenteel totaal niet meer bereikbaar...
The server is Offline or Unreachablequote:
Nee, heb jou net 2x geliked.quote:Op maandag 27 juli 2020 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alstu!
Mag je maar één keer iemands post liken in een topic of zo?
Begrijpelijk. Het is helaas niet anders.quote:Op maandag 27 juli 2020 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, dat is dan mooi voor de volgende draaikont, ik heb net alles qua apparatuur uitgezet...
quote:
quote:
Goedemorgen.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:14 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen iedereen. En een speciale godemorgen voor just me
dank je, maar ik heb de heer reeds uitgelatenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:14 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen iedereen. En een speciale godemorgen voor just me
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:17 schreef just me het volgende:
[..]
dank je, maar ik heb de heer reeds uitgelaten
ik zou even goed testen want gisterenavond werd de show van Mad abrupt afgebrokenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:21 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Vanavond om 19:00 All about the Bassie (no Adriaan)
Gezelligquote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:32 schreef just me het volgende:
ik ga volgende week met Merel en de kindjes op vakantie
quote:
Tof !!!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:35 schreef just me het volgende:
[..]we gaan naar eurodisney toe, Merel heeft daar een hotel geboekt. Wel daar met mondkapjes
Sterkte dan.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:35 schreef just me het volgende:
[..]we gaan naar eurodisney toe, Merel heeft daar een hotel geboekt. Wel daar met mondkapjes
ik ben nog wel even verbouwereerd hoor, dit plan kwam opeens gisterenavond en nu is alles geregeldquote:
Ik ga dan inderdaad wel even testen ergens vandaagquote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:32 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou even goed testen want gisterenavond werd de show van Mad abrupt afgebroken
Ga je een hele week?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:39 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben nog wel even verbouwereerd hoor, dit plan kwam opeens gisterenavond en nu is alles geregeld
dinsdag heen en donderdagavond terugquote:
aan mij de eer om een leuke route voor de kabouters uit te zoekenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:59 schreef Rafeiro het volgende:
Tof just me, maak goed gebruik van de fast passes. Het park is huuuuuge.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:05 schreef just me het volgende:
[..]
aan mij de eer om een leuke route voor de kabouters uit te zoeken
https://www.disneylandparis.com/nl-nl/attracties/quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:05 schreef just me het volgende:
[..]
aan mij de eer om een leuke route voor de kabouters uit te zoeken
merci, ik ga dan ook de app maar downloadenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
https://www.disneylandparis.com/nl-nl/attracties/
Gisterenavond ging het hele platform qua website, stream e.d. onderuit tijdens de uitzending, dus voorkomen kan je het niet. Zag gisteravond nog wel dat de boel weer opgekomen was, dus je zou geen problemen moeten hebben vanavond...quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga dan inderdaad wel even testen ergens vandaag
Met het juiste mondkapje op kan je als Donald Duck look-a-like door het park gaan...quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:35 schreef just me het volgende:
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met het juiste mondkapje op kan je als Donald Duck look-a-like door het park gaan...
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met het juiste mondkapje op kan je als Donald Duck look-a-like door het park gaan...
Nee hoor, anders waren we niet gegaan!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Moeten de kabouters ook mondkapjes op in het park?
Thanksquote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisterenavond ging het hele platform qua website, stream e.d. onderuit tijdens de uitzending, dus voorkomen kan je het niet. Zag gisteravond nog wel dat de boel weer opgekomen was, dus je zou geen problemen moeten hebben vanavond...
Helaas ben ik vanavond niet thuis.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:21 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Vanavond om 19:00 All about the Bassie (no Adriaan)
Leuk hoor, veel plezier alvast.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:32 schreef just me het volgende:
ik ga volgende week met Merel en de kindjes op vakantie
Goed bezig.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 14:05 schreef livelink het volgende:
Fijn dat het allemaal geregeld is, just me![]()
Ik ga zometeen de badkamer witten. Gisteren begonnen met de hele badkamer uitgebreid schoonmaken en nu wil ik het ook goed afmaken ook.
Dat vind ik lastig als er nog 1001 dingen in huis en tuin gedaan moeten worden. Maar de eerste laag zit er op. Moet misschien nog wel een tweede laag, maar dat zie ik later wel.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 14:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed bezig.
Vergeet niet om ook even te genieten van je vakantie hè?
Het is ook wel een stukje ontspanning vind ik.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat vind ik lastig als er nog 1001 dingen in huis en tuin gedaan moeten worden. Maar de eerste laag zit er op. Moet misschien nog wel een tweede laag, maar dat zie ik later wel.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:58 schreef Diaan73 het volgende:
Wat leuk just me... ik vind DisneylandIk hoor dat het daar nu prima vertoeven is!
Tip: doe in de ochtend de attracties die je per se wil doen... Peter Pan![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |