Mondkapjes in de buitenlucht in de Ardennen?quote:Op donderdag 30 juli 2020 21:16 schreef lily het volgende:
Wij waren vandaag in de Ardennen. Durbuy. Kayakken.
Voor ons is dat een dik uur rijden. Het was echt flink warm en vooral superdruk. “Miljoen anderen” om ons heen.
En overal mondkapjes. Verplicht. Ook in de buitenlucht. Terwijl je terug kanoot schreeuwt er al een figuur vanaf de kant dat je kapje meteen op moet. In die hitte.
Ik vind het niks.
Precies. In Nederland is het al snel vies warm boven de 25 graden, terwijl 35 graden in laten we zeggen Bulgarije goed te doen is.quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:52 schreef pietkanarie het volgende:
Jammer, komt die hitte er waarschijnlijk toch... tot nu toe was het een prima zomer. Ik snap die blijheid om hitte nooit, ik zie echt alleen maar nadelen. Met 20, hooguit 25 graden kun je alle zomerdingen prima doen. Wat is de lol van 30 of 35 graden?? Zeker als het lang aanhoudt en het huis steeds warmer wordt... vind het niksMaar ieder z'n voorkeur natuurlijk.
Ja, morgen wordt het zwemmen in de open lucht. Lekker vies benauwdquote:
omweerquote:Op donderdag 30 juli 2020 21:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, morgen wordt het zwemmen in de open lucht. Lekker vies benauwdOvermorgen nog warmer en omweer
De TdF is ook met een mondkapje toch?quote:Op donderdag 30 juli 2020 21:35 schreef lily het volgende:
Ja, ik weet het ook niet maar het was wel zo. Iedereen! Overal. Buitenlucht. In de Ardennen.
Wat een gedoe zeg.
Oh, zelfs wielrenners die bergop fietste met mondkapje op. Echt iedereen daar.
TdF?quote:Op donderdag 30 juli 2020 21:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De TdF is ook met een mondkapje toch?
Okquote:Op donderdag 30 juli 2020 21:59 schreef INViCTuS het volgende:
Hier gelukkig niet, Deskundigen: verplicht dragen mondkapje is wettelijk niet mogelijk
Met warmte sowieso niet te doen
Jaaaaaaquote:Op donderdag 30 juli 2020 23:07 schreef aloa het volgende:
Pluim komt met veel hitte in augustus.
[ afbeelding ]
Lol, grapjas.quote:Op donderdag 30 juli 2020 21:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Precies. In Nederland is het al snel vies warm boven de 25 graden, terwijl 35 graden in laten we zeggen Bulgarije goed te doen is.
Lol, grapjasquote:Op donderdag 30 juli 2020 21:59 schreef INViCTuS het volgende:
Hier gelukkig niet, Deskundigen: verplicht dragen mondkapje is wettelijk niet mogelijk
Met warmte sowieso niet te doen
Regen op woensdag. Pluim afgekeurd.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 07:28 schreef _UserName_ het volgende:
Flinke hittegolf aanstaande (De Achterhoek)
[ afbeelding ]
Het mag persoonlijk wat minder, maar ik gun de hitte liefhebbers wel even een paar weekjes 25-30 graden.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 07:28 schreef _UserName_ het volgende:
Flinke hittegolf aanstaande (De Achterhoek)
[ afbeelding ]
Lijkt mij niet, dus geen grapjequote:
Nee, jammer van de niet aanwezige onweerquote:Op vrijdag 31 juli 2020 08:40 schreef Dven het volgende:
Tsja, wat kan je er over zeggen. Jammer van de regen. Waardeloze zomer. Eeuwige herfst. Niet genoeg zon. Etc.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |