Zie voor de komende twee weken elke dag 23-25 graden staan (uitschieters morgen en zaterdag).. niks te warm lijkt me.quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:56 schreef Pvt.Webster het volgende:
Nieuwste pluim is best warm ja op LT. Zeker die van Zuid/Zuidoost.
Vond het eigenlijk wel best zo 😂
Nachten blijven 16-18. Als het dan overdag 25-28 graden is, dan is dat perfect zomerweerquote:Op donderdag 30 juli 2020 08:15 schreef lily het volgende:
In zuid/zuid oost inderdaad een warme 2 weken pluim. Op maandag en dinsdag na alleen maar 27 en 28- ers (buienradar). Dan krijg ik de warmte niet meer uit huis. Jammer.
Zeker niet, koelt dan veel te langzaam afquote:Op donderdag 30 juli 2020 08:21 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nachten blijven 16-18. Als het dan overdag 25-28 graden is, dan is dat perfect zomerweer
Eens. Half 11 en alweer 30 gradenquote:
Prima zo. Korte maandag en dinsdag dip, maar verder eindelijk zomerquote:Op donderdag 30 juli 2020 10:25 schreef Dven het volgende:
Iedereen janken als control uitkomt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zekers. Even kijken hoe de gezichtjes staan wanneer er inderdaad dauwpunten van dik boven de 20 graden zijn want het gemekker was hier al niet voor de poes met dauwpuntjes rond de 15 graden.quote:Op donderdag 30 juli 2020 10:42 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Prima zo. Korte maandag en dinsdag dip, maar verder eindelijk zomer
quote:Op donderdag 30 juli 2020 10:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Zekers. Even kijken hoe de gezichtjes staan wanneer er inderdaad dauwpunten van dik boven de 20 graden zijn want het gemekker was hier al niet voor de poes met dauwpuntjes rond de 15 graden.
Wat is dit?quote:Het dauwpunt is de temperatuur waarbij de lucht met waterdamp verzadigd is, zodat er wolkenvorming of dauwvorming optreedt zodra de temperatuur bij gelijkblijvende dampdruk daalt.
Dat het gewoon vieswarm aan voelt. Beter kakt die pluim als een puddingtaartje in.quote:
Exact dat wat je quote dusquote:
Ik niet hoorquote:Op donderdag 30 juli 2020 10:25 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat idd. Een paar dagen he-le-maal kapot gaan hoort ook bij een Nederlandse zomerquote:Op donderdag 30 juli 2020 12:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik niet hoor![]()
Mag wel een keer, om de zomer goed af te sluiten
Zaterdag rond de 20 hier. Dat wordt zweten.quote:Op donderdag 30 juli 2020 12:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Exact dat wat je quote dus
En van dezelfde wikipagina
[ afbeelding ]
Oeh tropisch wegdrijfweer!quote:Op donderdag 30 juli 2020 10:25 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Genot.quote:Op donderdag 30 juli 2020 13:57 schreef Revanches het volgende:
Hier in t noorden trekt t weer helemaal dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |