Dit ben ik wel met je eens.quote:Op maandag 27 juli 2020 07:43 schreef StateOfMind het volgende:
Ik vind het wel een enorme verademing, letterlijk, dat de avonden en vooral nachten deze zomer niet zo enorm klam en benauwd zijn![]()
En dat je 's nachts tenminste snel en fatsoenlijk kunt slapen.
Nouja, van meest zonnige jaar inmiddels op plek 2 met 9 uur achterstand dan kan je wel stellen dat juli niet fantastisch scoort qua zonuren.quote:Op maandag 27 juli 2020 15:42 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dit ben ik wel met je eens.
Vind echter de hoeveelheid grauwheid/bewolking wel echt te hoog liggen deze juli.. Kwa temperatuur is het op de meeste dagen tot nu toe idd gewoon prima leefbaar weer geweest.
Hier ook maar ik vind het heerlijk. Lekker visweerquote:Op maandag 27 juli 2020 17:43 schreef dick_laurent het volgende:
Hier nog steeds een suffe 21 graden en de zon die misschien dertig minuten geschenen heeft vandaag.
Tja. We doen t er maar weer mee.
Ook zo'n verschil. Windkracht 1 hier :pquote:
Het lijkt hier nu ook wel weer haast windstil. Kort maar krachtig.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:09 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ook zo'n verschil. Windkracht 1 hier :p
Bijzonder. Ik heb 4 maanden prachtig weer gehad (veel zon, blauwe lucht) en nu een paar weken wat meer wisselvallig weer maar prima temperaturen. Ergo: bovengemiddeld mooie lente en reguliere zomer.quote:Op maandag 27 juli 2020 14:51 schreef Mani89 het volgende:
Het is al een heel jaar lang herfst in Nederland. Ik ben bijna vergeten hoe de zon eruit ziet.
Kwa temperatuur goed uit te houden, maar er zijn veel te weinig dagen met onweer.quote:Op maandag 27 juli 2020 21:49 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik zie het probleem ook niet. Dit is voor mij een stereotype zomer en dan wel aan de goede kant van het spectrum.
Die zijn er inderdaad nog niet veel geweest. Maar ook daar zijn weer veel voorbeelden van dat het überhaupt niet voorkomt.quote:Op maandag 27 juli 2020 21:55 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Kwa temperatuur goed uit te houden, maar er zijn veel te weinig dagen met onweer.
Dat is helemaal niet waar. In maart en april was enkel blauwe lucht en veel zon.quote:Op maandag 27 juli 2020 14:51 schreef Mani89 het volgende:
Het is al een heel jaar lang herfst in Nederland. Ik ben bijna vergeten hoe de zon eruit ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |