quote:Op zondag 26 juli 2020 15:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, we wilden niks tegen jou zeggen omdat jij niet kan komen, is misschien lullig
*gaat nog een keer rond met kaas en worst*
Hahahaha, en hoe reageerde ze?quote:Op zondag 26 juli 2020 15:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Netjes in een kringetje met anderhalve meter afstand met een kopje koffie en een stukje HEMA-taart. Net hebben we met zijn allen gezongen. Guana heeft van ons een zakje snoep, een boekje Quantum Physics for Baby's en een beleggersrekening gekregen.
En natuurlijk hebben we ons natuurlijk SSSTT stiekem verstopt terwijl ze aan het ontbijten was en toen ze binnenkwam keihard SURPRISE gegild.
Ik ben er ook nietquote:
Voor sommigen is Friesland zelfs buitenlandquote:Op zondag 26 juli 2020 15:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Friesland is ook bijna net zo ver als Spanje natuurlijk
Toch nog wel opgelucht, want liever ons dan de schoonfamiliequote:
Zit voor de gein te kijken en Friesland is voor mij verder weg dan Frankrijk.quote:Op zondag 26 juli 2020 15:48 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Voor sommigen is Friesland zelfs buitenland
Hahaha ja daar kan ik me wat bij voorstellenquote:Op zondag 26 juli 2020 15:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toch nog wel opgelucht, want liever ons dan de schoonfamilie
Kan ik die bekeren tot ESF-fanquote:Op zondag 26 juli 2020 15:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha ja daar kan ik me wat bij voorstellen
Die kunnen ook altijd nog komen hè, dan zit jij opeens naast de schoonmoeder van Guana.
Speaking of which, heb nog niks van ze gehoord. We vermoeden nu dat ze het wellicht vergeten zijn omdat ze ook op vakantie zijn (of net terug aan het komen).quote:Op zondag 26 juli 2020 15:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toch nog wel opgelucht, want liever ons dan de schoonfamilie
Dat zeg je nu, maar dit wordt huilen vanavondquote:Op zondag 26 juli 2020 16:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Speaking of which, heb nog niks van ze gehoord. We vermoeden nu dat ze het wellicht vergeten zijn omdat ze ook op vakantie zijn (of net terug aan het komen).
Nou, kan niet zeggen dat ik het erg vind.
Nou wat een mooi cadeau!quote:Op zondag 26 juli 2020 16:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Speaking of which, heb nog niks van ze gehoord. We vermoeden nu dat ze het wellicht vergeten zijn omdat ze ook op vakantie zijn (of net terug aan het komen).
Nou, kan niet zeggen dat ik het erg vind.
Friesland is ook buitenland, daarom heb ik al m'n hele leven het gevoel dat ik op vakantie benquote:Op zondag 26 juli 2020 15:48 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Voor sommigen is Friesland zelfs buitenland
Upset haar niet zo en laat haar nog even genieten van die paar uren!quote:Op zondag 26 juli 2020 16:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar dit wordt huilen vanavond
Ah dat is mooi, gefeliciteerd!quote:Op zondag 26 juli 2020 17:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oke ik ben toch gebeldMaar ze willen niet langskomen ofzo, dus prima.
Oeh lekker, geniet ervan!quote:Op zondag 26 juli 2020 17:33 schreef Guanabana het volgende:
We hebben sushi besteld.
Duurt wel nog een eeuw voor het er is.
/firstworld
Ja, maar het is ook veel te gezellig bij jou!quote:
Als superspeciaal verjaardscadeau ga ik vandaag niet klagen over sushiquote:Op zondag 26 juli 2020 17:33 schreef Guanabana het volgende:
We hebben sushi besteld.
Duurt wel nog een eeuw voor het er is.
/firstworld
quote:Op zondag 26 juli 2020 17:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Als superspeciaal verjaardscadeau ga ik vandaag niet klagen over sushi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |