Heb nooit begrepen waarom ze vrienden zijn gebleven. Schumacher heeft Verstappen bij Benetton toch gewoon genaaid door een compleet andere en illegale auto te hebben?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 00:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
https://www.gptoday.net/n(...)tappen-en-schumacher
Mooi om te zien
want Schumacher kon niet gewoon de snelste zijn van de 2? Hij heeft later nog geprobeerd om Jos bij Ferrari te halen als testdriver maar die heeft dat afgewezen toenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 08:56 schreef Justevo het volgende:
[..]
Heb nooit begrepen waarom ze vrienden zijn gebleven. Schumacher heeft Verstappen bij Benetton toch gewoon genaaid door een compleet andere en illegale auto te hebben?
Dan zou Benneton dat gedaan hebben en niet Schumacher. Die auto was gebouwd rond hem en zijn stijl en teamgenoten konden met die bak nou eenmaal minder goed overweg. Misschien wel zoals nu bij RB.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 08:56 schreef Justevo het volgende:
[..]
Heb nooit begrepen waarom ze vrienden zijn gebleven. Schumacher heeft Verstappen bij Benetton toch gewoon genaaid door een compleet andere en illegale auto te hebben?
Op zulke momenten wordt pas echt duidelijk hoe verrot dat wereldje is.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 11:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Niet toevallig zijn Williams en McLaren (toekomstige) Mercedes klanten.
Ja, kan zeker dat hij sneller was. Maar ik heb Jos ook regelmatig horen vertellen dat Schumacher dingen met die auto kon doen die bij Jos z'n auto technisch niet haalbaar waren.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 10:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
want Schumacher kon niet gewoon de snelste zijn van de 2? Hij heeft later nog geprobeerd om Jos bij Ferrari te halen als testdriver maar die heeft dat afgewezen toen
Ik heb geen enkel vertrouwen in Briatore dus dat zou me niets verbazen als Schumacher een andere auto had.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 10:15 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
Dan zou Benneton dat gedaan hebben en niet Schumacher. Die auto was gebouwd rond hem en zijn stijl en teamgenoten konden met die bak nou eenmaal minder goed overweg. Misschien wel zoals nu bij RB.
natuurlijk was Schumacher de #1 en die kreeg de betere spullen maar waarom zou dat een vriendschap in de weg staan?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:11 schreef Justevo het volgende:
[..]
Ja, kan zeker dat hij sneller was. Maar ik heb Jos ook regelmatig horen vertellen dat Schumacher dingen met die auto kon doen die bij Jos z'n auto technisch niet haalbaar waren.
[..]
Ik heb geen enkel vertrouwen in Briatore dus dat zou me niets verbazen als Schumacher een andere auto had.
Echte vrienden vertellen elkaar de waarheid.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk was Schumacher de #1 en die kreeg de betere spullen maar waarom zou dat een vriendschap in de weg staan?
dus jij weet die nietquote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:24 schreef Justevo het volgende:
[..]
Echte vrienden vertellen elkaar de waarheid.
Als ik quotes van Verstappen moet geloven, hij heeft dit zelf regelmatig gezegd in de media, dat hij er heilig van overtuigd is dat Schumacher een betere (en illegale) auto had. Met iemand die zoiets niet tegen mij zou zeggen ga ik niet op vakantie gezellig doen.quote:
Wat ook zo was. Jos heeft ook wel eens in de auto van Schumi moeten kwalificeren omdat zijn eigen stuk was en was toen prompt een heel stuk sneller dan zijn eerder gezette tijden.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:11 schreef Justevo het volgende:
Ik heb geen enkel vertrouwen in Briatore dus dat zou me niets verbazen als Schumacher een andere auto had.
Goed plan!quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:08 schreef Starflyer het volgende:
De FIA wil de speciale partymode voor de kwalificatie gaan verbieden door de engine mappings onder de parc fermé regels te scharen waardoor de mappings in de kwalificatie hetzelfde moeten zijn als in de race.
https://www.racefans.net/(...)ne-settings-in-2021/
Gaan ze dat controleren door de engine mapping na de race te vergelijken met engine mapping de kwalificatie? Als je de mapping wilt veranderen in de race vanwege veiligheid dat je toestemming moet vragen aan de FIA?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:08 schreef Starflyer het volgende:
De FIA wil de speciale partymode voor de kwalificatie gaan verbieden door de engine mappings onder de parc fermé regels te scharen waardoor de mappings in de kwalificatie hetzelfde moeten zijn als in de race.
Jammer, maar ik denk dat de niet Mercedes teams (behalve McLaren) dit protest wel steunen.quote:
Zal helaas toch weinig uithalen, dan vind Mercedes vast weer een maas in de wet. Het is dweilen met de kraan open. Ja, Mercedes heeft het helemaal zelf verdiend. Ze hebben een geweldig pakket. Maar het is nu wel even tijd om in te grijpen wil je de sport redden.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:08 schreef Starflyer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |