Klopt ja. Goeie muziek...quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fleetwood Mac.Die frontman is overleden las ik.
Ken je dat niet?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, weet ja wat? Ich bin wie du of zo?
Mede-oprichter, gitarist geen frontman.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fleetwood Mac.Die frontman is overleden las ik.
Ik drink geen koffie. Ik kan niet zo goed meer tegen pepzooi zoals cafeīne. Kermis in mijn hoofd dan. Ik drink nu al 2 jaar geen koffie meer.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hou eigenlijk helemaal niet van cola, maar had geen zin in koffie meer.
Juist dan moet het doen!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee nu heb ik gezopen dus dat gaat nu niet.
Natuurlijk ken ik dat.quote:
Kom je maar een keer langs. Dan zing ik een liedje voor je. Of ik laat jou zingenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Juist dan moet het doen!
Ik wil je bezopen horen.
Hij stond meestal vooraan.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mede-oprichter, gitarist geen frontman.
Ik heb het ook meer dan een jaar niet gedronken, cafeīne, merkte geen verschil.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie. Ik kan niet zo goed meer tegen pepzooi zoals cafeīne. Kermis in mijn hoofd dan. Ik drink nu al 2 jaar geen koffie meer.
Altijd praatjes als je gezopen hebt.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Kom je maar een keer langs. Dan zing ik een liedje voor je. Of ik laat jou zingen![]()
Geen leugen, maar vocaroo werkt niet op mijn laptop.quote:
flash settings etc .. ken hetquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geen leugen, maar vocaroo werkt niet op mijn laptop.
Ziet er wel leuk uit.quote:
Had er ook geen last van. Ik slikte destijds Oxazepam om rustig te worden (niet zo'n goede periode. Niet ernstig, gewoon stress. En ook medicijnen met mate zeg maar). Dus gestopt met koffie omdat dat niet echt hielp zeg maar. Helaas wel weer begonnen met roken door dat akkefietje...quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb het ook meer dan een jaar niet gedronken, cafeīne, merkte geen verschil.
Volgens mij ook niet,toevallig had Soul vorige week nog een CD van hun gekocht.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:25 schreef shiitake het volgende:
[..]
Hij speelde toch niet meer in de band? Alleen in het begin las ik.
Aus Tirol.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |