Nee, realistisch. Maar da's vast een eng woord.quote:
PoezeligDing vind ik wel een grappige hee altijd mad enzoquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, realistisch. Maar da's vast een eng woord.
Ja, altijd mad.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:03 schreef Paul het volgende:
[..]
PoezeligDing vind ik wel een grappige hee altijd mad enzo![]()
HAHAATJES!quote:
quote:
Snap je 'm?quote:
Oh no, not again.quote:
Die is weer wat minder dan. Probeer het in december nog eens.quote:
Het duurt te lang.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die is weer wat minder dan. Probeer het in december nog eens.
We zitten al bijna in augustus. Toen Corona begon zaten we in februari. Tijd gaat snel!quote:
Soms wel ja.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
We zitten al bijna in augustus. Toen Corona begon zaten we in februari. Tijd gaat snel!
Wel lekkere wijven. Ik denk dat ik bij dat koor ga. Ze missen wat bass daar.quote:
Kan jij zingen dan?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wel lekkere wijven. Ik denk dat ik bij dat koor ga. Ze missen wat bass daar.
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:14 schreef mario390 het volgende:
wenn ein kind nicht
mehr lacht wie ein kind..
dann sind wir jenseits von Eden.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:14 schreef mario390 het volgende:
wenn ein kind nicht
mehr lacht wie ein kind..
Zeker! Zelfs mijn vrouw vind dat ik een goede strot hebquote:
Maximum taste,no sugarquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ga mijn leven wagen aan de Pepsi Max.
Wat is er eigenlijk Max aan, zit in een klein flesje.
Doe even vocaroo-en.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zeker! Zelfs mijn vrouw vind dat ik een goede strot hebBehalve als ik gezopen heb, dan zing ik te hard en emotioneel ofzo
was nu live in tirolquote:
Ötzi god.quote:
Oh, dat NO SUGAR klinkt wel goed. Maar het is nog steeds mierzoet. Dus sorbitol o.i.d.quote:
Beter gewoon Coca Cola No Sugar.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ga mijn leven wagen aan de Pepsi Max.
Wat is er eigenlijk Max aan, zit in een klein flesje.
Ik hou eigenlijk helemaal niet van cola, maar had geen zin in koffie meer.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Beter gewoon Coca Cola No Sugar.(dat is geen licht of diet overigens, smaakt hetzelfde als de original, en 1kcal per fles).
Fleetwood Mac.Die frontman is overleden las ik.quote:
Ja, weet ja wat? Ich bin wie du of zo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |