abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 11 september 2020 @ 23:25:44 #151
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195013184
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 23:20 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Anti Israël / zionistische ideologie.. dat is geen antisemitisme grote vriend

Ik ben geen haatdragend persoon
Hij wel
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_195013258
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 23:25 schreef Summers het volgende:

[..]

Hij wel
Dat is te merken idd .. daarnaast ook nog eens een zielige troll ;(
pi_195013272
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 23:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

_O-
:?
  Beste debater 2022 vrijdag 11 september 2020 @ 23:46:04 #154
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195013433
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 23:25 schreef Summers het volgende:

[..]

Hij wel
Toe, post nog eens wat giftige plaatjes over Clinton en Gates, liefhebbend persoon.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 11 september 2020 @ 23:56:28 #155
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195013528
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 23:46 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Toe, post nog eens wat giftige plaatjes over Clinton en Gates, liefhebbend persoon.
Het is niet mijn probleem dat jij je hebt vereenzelvigd met de valse idolen op deze wereld .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Beste debater 2022 vrijdag 11 september 2020 @ 23:58:58 #156
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195013559
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 23:56 schreef Summers het volgende:

[..]

Het is niet mijn probleem dat jij je hebt vereenzelvigd met de valse idolen op deze wereld .
Oh jij mag gewoon wel haten op mensen
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 12 september 2020 @ 00:05:32 #157
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195013627
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 23:58 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Oh jij mag gewoon wel haten op mensen
Hier is jouw god }) Vooral elke dag blijven haten ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Beste debater 2022 zaterdag 12 september 2020 @ 00:09:06 #158
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195013654
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 00:05 schreef Summers het volgende:

[..]

Hier is jouw god }) Vooral elke dag blijven haten ^O^
Wie is mijn god?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 12 september 2020 @ 00:12:39 #159
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195013691
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Wie is mijn god?
zwelg jij maar alleen in je haat , Is lekker voor je :Y
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Beste debater 2022 zaterdag 12 september 2020 @ 00:22:51 #160
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195013771
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 00:12 schreef Summers het volgende:

[..]

zwelg jij maar alleen in je haat , Is lekker voor je :Y
Ik ben niet degene die elke dag plaatjes post van mensen die hij haat, hoor.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 12 september 2020 @ 00:43:55 #161
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195013948
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Wie is mijn god?
Op zich is het universum dermate groot dat binnen dat geheel er geen plek is voor de een god die buiten een atoom kan bestaan. En een aan de wetmatigheden van de natuurkunde daar almachtig boven kan staan? Waar uit alles wat tastbaar is uit bestaat. Wij zijn in feite het restafval van een ster die ontploft is. Maar wat haat en nijd en een god met de WHO te maken heeft ontgaat mij. Wellicht dat dit topic wat uit de hand loopt?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 12 september 2020 @ 13:55:44 #162
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195019997
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 22:18 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

https://wikileaks.org/clinton-emails/emailid/14333

Is verder heel normaal om te zeggen... Zeg ik ook altijd.
Als ik zeg: "Ik zal voor je duimen. Ik zeg een schietgebedje aan de heilige Barbara. Ik brand wat wierook voor de Boeddha, en ik offer een haan aan Asklepios", weet jij dan precies wat ik bedoel?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195020135
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 13:55 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Als ik zeg: "Ik zal voor je duimen. Ik zeg een schietgebedje aan de heilige Barbara. Ik brand wat wierook voor de Boeddha, en ik offer een haan aan Asklepios", weet jij dan precies wat ik bedoel?
Dit zijn broodkruimels. Die geruchten waren er lang voor de wikileaks. Als je inzoomt op een foto zie je ook niet het hele plaatje.
  zaterdag 12 september 2020 @ 14:18:00 #164
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195020264
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 14:07 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Dit zijn broodkruimels. Die geruchten waren er lang voor de wikileaks. Als je inzoomt op een foto zie je ook niet het hele plaatje.
Die geruchten waren er inderdaad: geruchten, meer niet. Op een gegeven moment is een aantal mensen er opzettelijk van alles in gaan lezen, omdat de emails op zichzelf niet bijster spannend waren.
Dus ik zie niet in waarom "sacrificing a chicken to Moloch" wél een broodkruimel is, en "the old rabbit's foot" niet.

Ik ben geen groot bewonderaar van Hillary Clinton: maar stel je eens voor dat het niet om haar ging, maar om jou of een andere gewone burger. Je zou toch niet willen dat het OM iemand op deze manier klem kon zetten?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195020358
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 14:18 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Die geruchten waren er inderdaad: geruchten, meer niet. Op een gegeven moment is een aantal mensen er opzettelijk van alles in gaan lezen, omdat de emails op zichzelf niet bijster spannend waren.
Dus ik zie niet in waarom "sacrificing a chicken to Moloch" wél een broodkruimel is, en "the old rabbit's foot" niet.

Ik ben geen groot bewonderaar van Hillary Clinton: maar stel je eens voor dat het niet om haar ging, maar om jou of een andere gewone burger. Je zou toch niet willen dat het OM iemand op deze manier klem kon zetten?
Na 4 jaar nog steeds geen inhoudelijk vraag gesteld over de inhoud van de emails. Iets wat best interresant kan zijn niet? Vragen zoals wat word bedoelt met 'The realtor found a handkerchief I think it has a map that seems pizza-related'.. Dan gaan mensen hun eigen conclusies trekken of krijg je alternatieve journalisten die wel de confrontatie aangaan en krijg je dit:


[ Bericht 1% gewijzigd door Sponsje88 op 12-09-2020 14:31:55 ]
  zaterdag 12 september 2020 @ 14:45:48 #166
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195020583
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 14:26 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Na 4 jaar nog steeds geen inhoudelijk vraag gesteld over de inhoud van de emails. Iets wat best interresant kan zijn niet?
Maar wat zouden die vragen moeten zijn? De enige vragen die je zou kunnen stellen, zijn gebaseerd op een code waarvan het bestaan niet vaststaat. Verder kunnen we alleen maar speculeren. Dat de FBI niet overgaat tot vervolging, zegt immers ook niet alles.

quote:
Vragen zoals wat wat is een 'map related hankerchief'. Dan gaan mensen hun eigen conclusies trekken of krijg je alternatieve journalisten die wel de confrontatie aangaan en krijg je dit:
"The realtor found a handkerchief (I think it has a map that seems pizza-related".

Als ik dit lees, zie ik een handdoek voor me met een patroontje. Een kaart van de Verenigde Staten, met alle soorten pizza die je daar kunt eten? Een van Italië (Podesta is van Italiaanse afkomst)? En waarom zou een makelaar hiernaar vragen?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195020756
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 14:45 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Maar wat zouden die vragen moeten zijn? De enige vragen die je zou kunnen stellen, zijn gebaseerd op een code waarvan het bestaan niet vaststaat. Verder kunnen we alleen maar speculeren. Dat de FBI niet overgaat tot vervolging, zegt immers ook niet alles.
[..]

"The realtor found a handkerchief (I think it has a map that seems pizza-related".

Als ik dit lees, zie ik een handdoek voor me met een patroontje. Een kaart van de Verenigde Staten, met alle soorten pizza die je daar kunt eten? Een van Italië (Podesta is van Italiaanse afkomst)? En waarom zou een makelaar hiernaar vragen?
Wederom broodkruimels. Als je alles bij elkaar optelt... Het is voor mij ook alweer een tijd geleden en heb ook niet alles meer in mijn geheugen, maar toen wikileaks ging lekken en mensen gingen onderzoeken waren ook heel wat twitter accounts met dubieuze uitpraken dat over dit soort termen ging en welke nu allemaal zijn verwijderd. Er zullen vast nog screenshots zijn, maar is nu veel moeilijker te achterhalen, dan 4 jaar geleden.

Ik denk dat als ze onschuldig waren ze een hoop ellende zouden hebben voorkomen als ze eerlijk en open zijn geweest over de inhoud en niet de russen de schuld hebben gegeven.

Wat het wel heeft gedaan is mensen wakker gemaakt over hoe de media werkt. Het ging nergens anders meer over dan rusland. En trump zou in een slecht daglicht gezet moeten worden.
pi_195020947
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 14:58 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Wederom broodkruimels. Als je alles bij elkaar optelt... Het is voor mij ook alweer een tijd geleden en heb ook niet alles meer in mijn geheugen, maar toen wikileaks ging lekken en mensen gingen onderzoeken waren ook heel wat twitter accounts met dubieuze uitpraken dat over dit soort termen ging en welke nu allemaal zijn verwijderd. Er zullen vast nog screenshots zijn, maar is nu veel moeilijker te achterhalen, dan 4 jaar geleden.

Ik denk dat als ze onschuldig waren ze een hoop ellende zouden hebben voorkomen als ze eerlijk en open zijn geweest over de inhoud en niet de russen de schuld hebben gegeven.

Wat het wel heeft gedaan is mensen wakker gemaakt over hoe de media werkt. Het ging nergens anders meer over dan rusland. En trump zou in een slecht daglicht gezet moeten worden.
Hoe is dit gerelateerd aan de WHO? :?
pi_195021004
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 15:12 schreef illusions het volgende:

[..]

Hoe is dit gerelateerd aan de WHO? :?
Niet, de topic is redelijk ontspoord na een opmerking over satanisme. Heb jij nog iets toe te voegen over de WHO?
  zaterdag 12 september 2020 @ 15:27:18 #170
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195021202
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 14:58 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Wederom broodkruimels. Als je alles bij elkaar optelt... Het is voor mij ook alweer een tijd geleden en heb ook niet alles meer in mijn geheugen, maar toen wikileaks ging lekken en mensen gingen onderzoeken waren ook heel wat twitter accounts met dubieuze uitpraken dat over dit soort termen ging en welke nu allemaal zijn verwijderd. Er zullen vast nog screenshots zijn, maar is nu veel moeilijker te achterhalen, dan 4 jaar geleden.

Ik denk dat als ze onschuldig waren ze een hoop ellende zouden hebben voorkomen als ze eerlijk en open zijn geweest over de inhoud en niet de russen de schuld hebben gegeven.
Ja, maar je ziet mijn bezwaar toch? Het heeft geen zin om dingen bij elkaar op te tellen als niet vaststaat dat ze belastend bewijs vormen. Zo kun je ieder boodschappenlijstje omtoveren tot sluitend bewijs, en dan moet iemand anders maar aantonen dat "een halfje wit" geen halve kilo cocaïne is.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195021298
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 15:27 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ja, maar je ziet mijn bezwaar toch? Het heeft geen zin om dingen bij elkaar op te tellen als niet vaststaat dat ze belastend bewijs vormen. Zo kun je ieder boodschappenlijstje omtoveren tot sluitend bewijs, en dan moet iemand anders maar aantonen dat "een halfje wit" geen halve kilo cocaïne is.
Ik begrijp dat het moeilijk te bevatten is voor iemand die niet tijdens de leaks aanwezig was, want je betrapte gewoon mensen op heterdaad en ze begonnen massaal hun account te wissen, maar ik wil het hier bij laten want het is inderdaad offtopic.
  zaterdag 12 september 2020 @ 15:35:38 #172
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195021331
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 15:33 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik begrijp dat het moeilijk te bevatten is voor iemand die niet tijdens de leaks aanwezig was, want je betrapte gewoon mensen op heterdaad en ze begonnen massaal hun account te wissen, maar ik wil het hier bij laten want het is inderdaad offtopic.
Daar ging het helemaal niet over. Er valt niet veel te bevatten aan een zaak waarin het bewijs niet geverifiëerd kan worden. Er is geen bron voor die pedocode; er zijn geen aanklachten. Dit is een absoluut verschil met alle grote misbruikzaken, waarin de slachtoffers soms jarenlang hebben gevochten om hun recht te halen.

Na dat schietincident is het logisch dat mensen hun account verwijderen.

[ Bericht 20% gewijzigd door TitusPullo op 12-09-2020 16:17:31 ]
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  zaterdag 12 september 2020 @ 16:17:42 #173
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_195022100
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 09:36 schreef Lambiekje het volgende:
Nee je kinder onthouden wat er echt speelt. Ze zullen op je graf spugen.
Biekske! Damn je bent hier nog gewoon...wauw, just wauw wat heb ik jou lang niet gezien! O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 17:07 schreef theguyver het volgende:
het gaat van WHO naar mensenhandel .... wow... just wow...

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 22:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
de academische wereld is een satanisch nest van bloeddrinkende Moloch-aanbidders, maar tot op heden is die methode nog altijd schappelijker dan het batshit insane speculeren van de BNW Brigade.
_O- _O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
Bohemian grove, ja...

Is dat het niveau?
Wat je er ook over wil zeggen, de BG is het enige feit van Bullhorn Alex Jones wat íe serieus op z'n conto kan schrijven, die is met een camera man binnen gesneakt en schoot weirde scenes daar, en daar kan je het jouwe van vinden, maar dat ze daar gekke dingen doen als "two-week encampment of some of the most prominent men in the world" is gewoon niet te ontkennen... :7
https://dai.ly/xyoul <- Daily motion link van die video, want AJ&Youtube is not worky
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_195025957
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Noem eens zo'n conspiracy die is uitgekomen.
Het 'afluisteren' door de NSA, en dat Nederland eraan meedeed. Als je dat een jaar eerder tegen een psycholoog zei zou je in aanmerking komen voor een diagnose paranoide schizofrenie.

Mk-Ultra, ook een leuke.

Ik weet niet of je er een beetje in thuis bent, maar de aanwezigheid van wapens/munitie in de RMS Lusitania is er ook een. Bijna 100 jaar ontkend door de Britse overheid, totdat in 2008 iemand zelf ging kijken. Werd ook als een complottheorie afgedaan.

De holocaust. Er waren in 1942 al mensen die wisten wat er in die kampen in het oosten gebeurde, en insiders als Kurt Gerstein hebben toen al geprobeerd het naar buiten te brengen. Dat werd stil gehouden door oa. de Zweedse overheid, om politieke redenen. De geruchten ging onder het gewone volk ook al rond, maar werd vaak afgewimpeld met 'dat kan toch niet, zoiets ergs?'
pi_195026430
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Noem eens zo'n conspiracy die is uitgekomen.
De daden en t eiland van Jeffrey Epstein waren ook lange tijd "een complottheorie".
De geschiedenisboeken zijn momenteel nog steeds niet uitgeschreven Etto.
Wie weet wat er nog meer uit allerlei verborgen hoekjes komt kruipen...
Ik heb lange tijd gedacht dat ik een bepaalde realiteit voor ogen had die passend was bij de of een objectieve waarheid.... Tegenwoordig kan ik niet anders zeggen dat de wereld niet altijd zo is zoals je hoopt en denkt dat het is.
  zaterdag 12 september 2020 @ 22:13:04 #176
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195028818
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Noem eens zo'n conspiracy die is uitgekomen.
Golf 1
Wmd in Irak - golf2
Mk ultra
Operation paperclip
Watergate
Vietnam oorlog
Pearl harbor
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 12 september 2020 @ 22:15:04 #177
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195028853
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 10:45 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]

Goede vriend zou ik het niet willen noemen, volgens mij heeft Poetin gewoon een zak dirt over Trump. Was er niet iets met een golden shower (we zitten toch in BNW).
Goldenshower gedoe was een verzinsel van hillary clan
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 12 september 2020 @ 22:21:27 #178
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195028962
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Neuh, ik ben liever pro-actief en onderzoek dingen zelf. Echt onderzoek dan he, met boeken en statistieken en zo. Niet zo spectaculair en sexy en funky, maar het is wat het is.
Dan lukt het niet echt goed.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 12 september 2020 @ 22:24:42 #179
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195029039
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 22:13 schreef Lambiekje het volgende:
Pearl harbor
Wat was hier precies de samenzwering, behalve dan die aan Japanse kant?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  zaterdag 12 september 2020 @ 22:27:47 #180
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195029093
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ik vind de musical uitvoering van Abba's Mama Mia ook een vreemde vertoning.

je punt?
maar dat zijn niet de lui die vervolgens de dag erna nieuwe wetten aannemen of belastingverhogen verzinnen. Of privileges geven aan bedrijven... Neem GM en het drinkwater in Flint.
De lui die ook Event201 verzinnen en coronahoax introduceren. Of photoshop shit verzinnen om een oorlog te kunnen starten.

De abba fanaten zijn louter abba fanaten.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 12 september 2020 @ 22:28:56 #181
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195029110
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 22:24 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Wat was hier precies de samenzwering, behalve dan die aan Japanse kant?
Je eigen aanvallen en vervolgens in oorlog kunnen
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 12 september 2020 @ 22:32:10 #182
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195029170
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Had iets meer verwacht... zoals die enorme Illuminati conspiracy... of de maanlanding hoax... of de moord op Kennedy...

Politieke samenzweringen zijn nou niet echt waarvoor men naar BNW trekt...
Jezus. Jij begrijpt het echt niet.
Het is juist waarom men naar bnw trekt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 12 september 2020 @ 22:35:00 #183
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195029212
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Wie is mijn god?
Mark Rutte
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 12 september 2020 @ 22:38:57 #184
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195029278
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 20:27 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

De daden en t eiland van Jeffrey Epstein waren ook lange tijd "een complottheorie".
De geschiedenisboeken zijn momenteel nog steeds niet uitgeschreven Etto.
Wie weet wat er nog meer uit allerlei verborgen hoekjes komt kruipen...
Ik heb lange tijd gedacht dat ik een bepaalde realiteit voor ogen had die passend was bij de of een objectieve waarheid.... Tegenwoordig kan ik niet anders zeggen dat de wereld niet altijd zo is zoals je hoopt en denkt dat het is.
... En zoals het is geleerd in een geschiedenisboek
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 12 september 2020 @ 22:44:46 #185
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195029368
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 22:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je eigen aanvallen en vervolgens in oorlog kunnen
Je weet dat de Japanners de volgende dag de Filippijnen en Thailand hebben aangevallen, mag ik hopen. Ook allemaal nep? Of is Pearl Harbor nep, maar zijn alle andere voorbeelden van Japans agressie echt?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  zaterdag 12 september 2020 @ 22:48:38 #186
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195029455
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 22:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

... En zoals het is geleerd in een geschiedenisboek
Iets wat jij nooit gepresteerd hebt.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  † In Memoriam † zaterdag 12 september 2020 @ 22:52:03 #187
88815 The_Emotion
98.3
pi_195029528
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 22:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

maar dat zijn niet de lui die vervolgens de dag erna nieuwe wetten aannemen of belastingverhogen verzinnen. Of privileges geven aan bedrijven... Neem GM en het drinkwater in Flint.
De lui die ook Event201 verzinnen en coronahoax introduceren. Of photoshop shit verzinnen om een oorlog te kunnen starten.

De abba fanaten zijn louter abba fanaten.

Daar snijd je wel een punt aan, wat voor rol heeft Zweden in het geheel, volgens jou?
Hoewel de popmuziek uit Zweden goed gedaan heeft afgelopen decennia, moeten we ook kijken naar IKEA, Vattenval, Knåkebrot, linkse politiek en Greta Thunberg.
Is Zweden het bolwerk van de kwaadwillende elite?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  zondag 13 september 2020 @ 14:18:27 #188
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195037650
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 22:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Golf 1
Wmd in Irak - golf2
Mk ultra
Operation paperclip
Watergate
Vietnam oorlog
Pearl harbor
Pearle habor als in.. ze hebben het laten gebeuren?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 13 september 2020 @ 14:21:17 #189
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195037682
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 22:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je eigen aanvallen en vervolgens in oorlog kunnen
Heb je het nu over pearl habor..
Dat vind ik knap, er ligt nog een Japanse duikboot en aantal japanse vliegtuigen op paar meter diep voor de ingang van pearl habor..
Verdwaald zeker 🤔
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 13 september 2020 @ 16:05:46 #190
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195040539
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 14:21 schreef theguyver het volgende:

[..]

Heb je het nu over pearl habor..
Dat vind ik knap, er ligt nog een Japanse duikboot en aantal japanse vliegtuigen op paar meter diep voor de ingang van pearl habor..
Verdwaald zeker 🤔
Eén van de redenen dat Japan Amerika aanviel, was de boycot die de Verenigde Staten hadden ingesteld tegen Japan na de inval in China en in Indochina. De Japanners wilden zich ook meester maken van Indonesië en de Filippijnen: ze wilden de Britten en de Amerikanen dus zo ver mogelijk terugwerpen.

Lambiekje zal hierover met geen woord reppen. Japan kan China binnenvallen, er hele steden uitmoorden en zich vervolgens vergrijpen aan Nederlands-Indië, en hij geeft geen kik. Zoals Hitler hier kan binnen marcheren en Rotterdam plat kan gooien. Maar nee, Rutte is een landverrader.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195049939
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 15:09 schreef Megumi het volgende:

[..]

Of andere big-farma bedrijven. Je kan best wel wat kritiek hebben op Bill Gates ik vindt dat de miljoenen van hem wat meer op de meer structurele problemen gericht mogen worden. Maar wat hij doet? Het is in elk geval met de beste bedoelingen. En rijker gaat hij er niet van worden.
Ja, Bill gates zou zich eigenlijk moeten inzetten op Malaria en Toiletten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_195050001
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 00:22 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ja, Bill gates zou zich eigenlijk moeten inzetten op Malaria en Toiletten.
Doet hij ook, hij zet zich al ruim een decennium in voor het menselijk afvalprobleem in India.
  maandag 14 september 2020 @ 00:40:47 #193
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195050038
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 00:33 schreef illusions het volgende:

[..]

Doet hij ook, hij zet zich al ruim een decennium in voor het menselijk afvalprobleem in India.
ah vandaar dat de toxische rommel (in rivere) worden gedumpt van de productie van medicatie bestempt voor Europa/nederland.

https://www.bnnvara.nl/ze(...)et-goedkope-medicijn
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195050041
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 00:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ah vandaar dat de toxische rommel in riveren worden gedumpt van de productie van medicatie bestempt voor Europa.

https://www.bnnvara.nl/ze(...)et-goedkope-medicijn
Wat heeft dat met toiletten te maken?
pi_195050054
Overigens zie ik sowieso niet waarom het Bill Gates z'n schuld is dat Indische bedrijven giftig afval dumpen. 8)7
  maandag 14 september 2020 @ 00:47:18 #196
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195050061
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 22:44 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Je weet dat de Japanners de volgende dag de Filippijnen en Thailand hebben aangevallen, mag ik hopen. Ook allemaal nep? Of is Pearl Harbor nep, maar zijn alle andere voorbeelden van Japans agressie echt?
Top van het militair complex was op de hoogte van het het aanval dag of wat ervoor. Daar is doelbewust niets meegedaan. Het zogenaamde verrassingsaanval was genoeg voor msm voor een spin tot deelname oorlog.
Een LIHOP.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195050067
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 00:33 schreef illusions het volgende:

[..]

Doet hij ook, hij zet zich al ruim een decennium in voor het menselijk afvalprobleem in India.
Oh joh echt, je snapt het begrip sarcasme?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_195050068
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 00:48 schreef raptorix het volgende:

[..]

Oh joh echt, je snapt het begrip sarcasme?
Ja, ik zou nog even aan je uitvoering werken. ^O^
pi_195050095
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 00:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Top van het militair complex was op de hoogte van het het aanval dag of wat ervoor. Daar is doelbewust niets meegedaan. Het zogenaamde verrassingsaanval was genoeg voor msm voor een spin tot deelname oorlog.
Een LIHOP.
Top, heb je nog meer uit je duim gezogen verhaaltjes?
pi_195050153
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 00:49 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, ik zou nog even aan je uitvoering werken. ^O^
:') :') :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')