oioioioioh... Wat?! Dit meen je niet!!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:09 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik denk dat juist de invloed van Gates op het beleid van supermachten minimaal is. En dat ze hem eerder tegen werken.
De tweede golf ... ze wachten tot het griepseizoen weer begint. En dan gaan ze doortellen.quote:En wat snap je niet over wat dit betekend? Ik zou me als overheid voorbereiden op een scenario zonder vaccin als er een tweede golf komt. Je geeft zelf al aan in je post dat de ontwikkeling van een vaccin jaren kan duren en daar hoor je Rutte niet over? Wees voorbereid op het ergste en verkoop dat richting stem/slachtvee. En dan valt het altijd mee.![]()
Dat nu snel dat verdomde vaccins ontwikkeld en uitgerold mag worden is omdat het werkende medicijn HCQ verboden worden en ontrecht afgeschilderd als niet-werkend. Doordat te doen is er een vrijbrief voor hyperspeed ontwikkeling. Zo niet dan is het traject voor een vaccin 7 tot 20 jaar.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:22 schreef Megumi het volgende:
[..]
Op Gates ga ik verder niet in.
En tja over het schrappen van procedures om snel een vaccin tegen covid te hebben vooropgesteld dat dit lukt. Hangt er van af in hoeverre je dat zelf van belang denkt te vinden.
Spaansegriep is niet als deze griep gestaged.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:11 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat is vaak een berekend risico. Maar in het geval van corona vertrouw ik toch op de wetenschap. Op zich valt corona wel mee in WO1 gingen er ongeveer 9 miljoen soldaten dood. Maar achteraf koste de Spaanse griep (een corona variant) +/- 50 miljoen mensen het leven waarom we dat ook de vergeten ramp noemen. Het x/y verhaal en hopelijk doen we het nu beter.Maar denk van niet.
Eind vorig jaar heeft men een generale repetetie gehad .... Event201quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:58 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja als je 17 miljoen mensen laat oordelen over 1 besluit... zou het wel heel bijzonder zijn als ze het allemaal met elkaar eens waren... of niet dan?
Maar volgens mij hadden ze best transparanter kunnen zijn mbt dat ze besluiten namen die op een zeker moment logisch waren...
en ja daar hebben we hem weer!
... maar nu met voortschrijdend inzicht toch minder goed blijken.
Bij voorkeur zonder gefileerd te worden natuurlijk.
Maar ook de overheid is niet alwetend en heeft deze situatie nooit meegemaakt dus dat ze dan de wijsheid niet in pacht hebben lijkt me niet raar.
Wat ik wel raar vind is bijv wat ik eerder noemde over het rivm.. wel de richtlijnen aanpassen..
maar als iemand er naar vraagt glashard ontkennen dat dat zo is.
En dat verhaal met die aerosolen en die airco... dat is best een ding als dat klopt. En dan is 1,5m afstand houden dus NIET genoeg...
Dus als je dan blijft hameren dat 1,5m het belangrijkste is... is het wel zo handig om ook te melden dat dat binnen veel te weinig is.
Nog al een zware beschuldiging? Heb je hier een bron voor? Voor dat je dit soort onzin post.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Spaansegriep is niet als deze griep gestaged.
Toen lag dus niet de halve wereld in de houdgreep volgens mij.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Eind vorig jaar heeft men een generale repetetie gehad .... Event201
Geen supermacht gaat in vredestijd bewust een virus verspreiden met zulke zware economische gevolgen voor vrijwel alle landen en zichzelf. Dat is niet logisch.quote:Op donderdag 10 september 2020 10:10 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Toen lag dus niet de halve wereld in de houdgreep volgens mij.
Dat had ik best onhouden dan vermoed ik.
ik mis even de link tussen mijn opmerking.. en jouw reactie?quote:Op donderdag 10 september 2020 10:12 schreef Megumi het volgende:
[..]
Geen supermacht gaat in vredestijd bewust een virus verspreiden met zulke zware economische gevolgen voor vrijwel alle landen en zichzelf. Dat is niet logisch.
Sorry wat ik meer bedoel is dat covid geen virus is wat bewust door bijvoorbeeld China de wereld in gestuurd is. En met Event 201 is niks mis natuurlijk.quote:Op donderdag 10 september 2020 10:17 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
ik mis even de link tussen mijn opmerking.. en jouw reactie?
dat heeft toch niks met elkaar te maken?
(en oorlog gaat verder dan alleen landje pik natuurlijk... gaat ook om geld/macht en dergelijke)
HCQ was zeker geen wondermiddel, zozeer zelfs geen wondermiddel, dat in alle goed uitgevoerde studies er geen voordeel van bleek.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat nu snel dat verdomde vaccins ontwikkeld en uitgerold mag worden is omdat het werkende medicijn HCQ verboden worden en ontrecht afgeschilderd als niet-werkend. Doordat te doen is er een vrijbrief voor hyperspeed ontwikkeling. Zo niet dan is het traject voor een vaccin 7 tot 20 jaar.
Een oefening van 3,5 uur met 15 mensen uit business, overheid en public health...quote:Op donderdag 10 september 2020 09:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Eind vorig jaar heeft men een generale repetetie gehad .... Event201
mja ik heb al paar keer gezegd dat dat geen vergelijk isquote:Op donderdag 10 september 2020 11:05 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Een oefening van 3,5 uur met 15 mensen uit business, overheid en public health...
ah duidelijk.quote:Op donderdag 10 september 2020 10:42 schreef Megumi het volgende:
[..]
Sorry wat ik meer bedoel is dat covid geen virus is wat bewust door bijvoorbeeld China de wereld in gestuurd is. En met Event 201 is niks mis natuurlijk.
Je bedoelt deze flapdrol?quote:Op donderdag 10 september 2020 13:17 schreef Parkinson_XTC het volgende:
Heb nog niks voorbij zien komen over de corruptie van ome Tedros..?
Het is natuurlijk al sowieso absurd dat er een Ethopische crimineel met een trackrecord die positie bestierd.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:24 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Je bedoelt deze flapdrol?
Hij heeft kennelijk wel wat op zijn geweten...
https://www.corvelva.it/e(...)nerale-dell-oms.html
fyi die onderzoeken zijn vervalst en bewust in eerste instantie opgesteld.quote:Op donderdag 10 september 2020 11:03 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
HCQ was zeker geen wondermiddel, zozeer zelfs geen wondermiddel, dat in alle goed uitgevoerde studies er geen voordeel van bleek.
Dat is omdat virussen helemaal niet bestaan. Dat is bigpharma-bedrog.quote:Alle andere medicijnen die totnutoe 'werken' (remdesivir, bloedverdunners, dexamethason) zijn allen geen wondermiddelen. Ze helpen, in verschillende stadia van het ziek zijn, en ze verkorten de duur van ziekenhuisopname en verlagen het percentage doden (van dexamethason wordt zelfs geclaimd met 30%) maar zijn geen wondermiddelen.
En er zijn eigenlijk helemaal geen wondermiddelen tegen virussen
ah vandaar er weer een vaccin-induced uitbraken zijnquote:, niet zoals antibiotica bij bacteriele aandoeningen. Waarom denk je dat we juist tegen virusinfecties zoveel verschillende vaccinaties hebben (polio, mazelen, hondsdolheid, gele koorts, bof, rode hond) maar niet veel tegen bacteriele infecties, en dan alleen tegen infecties die heel snel heel gevaarlijk kunnen zijn (tetanus, meningokokken).
Waarom denk je dat ze er geen goede medicijnen tegen polio of de mazelen zijn ontwikkeld? Voorkomen is beter dan genezen, plus dat genezen door middel van medicijnen bij virale ziektes heel lastig is, en ook tot blijvende gevolgen kan leiden.
Dat is natuurlijk de grootst mogelijke nonsens. Voor BigPharma is dat uur-winst om die misdadigheid te financieren.quote:De ontwikkeltijd onder normale omstandigheden voor een vaccin is met name zo lang omdat er na elke stap geld gevonden moet worden om de volgende stap te financieren.
quote:Op donderdag 10 september 2020 13:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
fyi die onderzoeken zijn vervalst en bewust in eerste instantie opgesteld.
later weer terug genomen.
maar de toon is gezet voor ultradomme mainstream-artserij.
[..]
Dat is omdat virussen helemaal niet bestaan. Dat is bigpharma-bedrog.
[..]
ah vandaar er weer een vaccin-induced uitbraken zijn
https://childrenshealthde(...)n-africa-who-admits/
Klootzak Gates is ook al eerder beticht van het juist veroorzaken van uitbraken.
[..]
Dat is natuurlijk de grootst mogelijke nonsens. Voor BigPharma is dat uur-winst om die misdadigheid te financieren.
Dit.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is natuurlijk al sowieso absurd dat er een Ethopische crimineel met een trackrecord die positie bestierd.
quote:
Dat is een flinke claim, die ik niet met 'fyi' alleen aanneem. Je zult begrijpen dat ik, net als jijzelf, kritisch bent, en dus bronnen en data wilt zien als iemand met zulke claims komt. Dus, heb je een bron voor die claim? En heb jij een gedegen weteschappelijke training om de waarde van onderzoek goed in te kunnen schatten?quote:fyi die onderzoeken zijn vervalst en bewust in eerste instantie opgesteld.
later weer terug genomen.
Artsen zijn volgens jou over het algemeen ultra-dom? Nogal een boude uitspraak, niet?quote:maar de toon is gezet voor ultradomme mainstream-artserij.
[..]
Bedoel je dat het geen virus is, maar dat het exosomen zijn? Of iets anders?quote:Dat is omdat virussen helemaal niet bestaan. Dat is bigpharma-bedrog.
[..]
Dat is niet mooi natuurlijk, maar de vacinne related polio is een stuk minder erg dan het wilde polio. Want het betreft een verzwakte vorm van het poliovirus. Dus het is nog steeds wel de mindere van twee kwaden.quote:ah vandaar er weer een vaccin-induced uitbraken zijn
https://childrenshealthde(...)n-africa-who-admits/
Maar hij heeft ook de Guinea worm praktisch de wereld uitgeholpen met zijn geld. En financierd duizenden onderzoeken en onderzoeksposities om malaria, waar jaarlijks ruim een miljoen mensen aan overlijden, de wereld uit te helpen. Hoeveel ziektes heb jij al de wereld uit geholpen?quote:Klootzak Gates is ook al eerder beticht van het juist veroorzaken van uitbraken.
[..]
Nee dat is niet zo. Hoeveel onderzoeken heb jij gedaan en hoe veel onderzoeksaanvragen heb jij gedaan? Als je dat ooit gedaan hebt dan weet je dat een groot deel van de tijd van onderzoek, het vinden van geld voor dat onderzoek is.quote:Dat is natuurlijk de grootst mogelijke nonsens. Voor BigPharma is dat uur-winst om die misdadigheid te financieren.
Imposteur Pasteurquote:
En het vasthouden van inkomen. En dus hou je je mond. Ook al ben je bezig met iets bedriegelijks.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:44 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
[..]
Dat is een flinke claim, die ik niet met 'fyi' alleen aanneem. Je zult begrijpen dat ik, net als jijzelf, kritisch bent, en dus bronnen en data wilt zien als iemand met zulke claims komt. Dus, heb je een bron voor die claim? En heb jij een gedegen weteschappelijke training om de waarde van onderzoek goed in te kunnen schatten?
[..]
Artsen zijn volgens jou over het algemeen ultra-dom? Nogal een boude uitspraak, niet?
Ik ben het er wel mee eens dat veel artsen (te) weinig kennis hebben van onderzoek, of hoe onderzoek gedaan moet worden, maar dat heeft weinig met hun intelligentie te maken, maar meer met waar ze les in krijgen tijdens hun opleiding.
[..]
natuurlijk niet. BigPharmas doel is geen gezonde mensen.quote:Bedoel je dat het geen virus is, maar dat het exosomen zijn? Of iets anders?
Vaak wordt (foutief) gezegd dat het bestaan van virussen nooit bewezen is. In principe probeert wetenschap juist dingen te falsifieren, en zolang iets niet gefalsifieerd wordt, dan blijft de theorie staan.
Als jij hier nu komt met een andere theorie, ipv de 'virus-theorie', dan zal ik kijken of ik die kan falsifieren.
[..]
Dat is niet mooi natuurlijk, maar de vacinne related polio is een stuk minder erg dan het wilde polio. Want het betreft een verzwakte vorm van het poliovirus. Dus het is nog steeds wel de mindere van twee kwaden.
Betere hygiene heeft ziektes de wereld uitgeholpen. BigPharma interventie heeft de boel juist verergerd en nieuwe nog kwalijkere aandoeningen geintroduceerd.quote:[..]
Maar hij heeft ook de Guinea worm praktisch de wereld uitgeholpen met zijn geld. En financierd duizenden onderzoeken en onderzoeksposities om malaria, waar jaarlijks ruim een miljoen mensen aan overlijden, de wereld uit te helpen. Hoeveel ziektes heb jij al de wereld uit geholpen?
Oh ja het meeste geld gaat naar marketing, omkoping en lobbyingquote:[..]
Nee dat is niet zo. Hoeveel onderzoeken heb jij gedaan en hoe veel onderzoeksaanvragen heb jij gedaan? Als je dat ooit gedaan hebt dan weet je dat een groot deel van de tijd van onderzoek, het vinden van geld voor dat onderzoek is.
.. tegen hun eigen chemische rotzooi. Agent Orange.quote:Funders gaan je echt geen tientallen miljoenen euros geven om een phase III trial te doen voor een vaccin als je nog in de pre-clinical phase zit.
Dus eerst geld vinden en doen pre-clinical trial: Paar honderd duizend euro op zijn minst.
Data analyseren, publiceren, presenteren, waarmee je vervolgens op zoek kunt naar geld voor de volgende fase.
Fase I trial: Kost toch al gauw een miljoen euro.
Dan weer data analyseren, publiceren, presenteren, waarmee je vervolgens op zoek kunt naar geld voor de volgende fase.
Fase II trial: Dat kost al snel 5-10 miljoen euro.
Data analyseren, publiceren, presenteren, waarmee je vervolgens op zoek kunt naar geld voor de volgende fase.
Fase III trial: Dat kost tientallen miljoenen euros.
Dan kun je wel zeggen: Voor bigpharma is dat peanuts. Dat is misschien zo, maar die bedrijven zijn niet rijk geworden door geld weg te gooien, die doen echt eerst een goede kosten en baten analyse. Als ik een vaccin ontwikkel voor een ziekte die alleen voorkomt bij inidigenous people in Papoea Nieuw Guinea, dan zijn de baten miniem en zal ik daar nooit geld voor krijgen van BigPharma.
Dat is ook precies het probleem met malaria. Daar gaan een miljoen mensen per jaar aan dood, maar dat zijn voor het grootste deel mensen die arm zijn, daar valt niks aan te verdienen. Dus bigpharma heeft daar maar in 2 periodes geld ingestoken. De eerste periode was tijdens de Vietnam oorlog, om Amerikaanse soldaten te beschermen.
Omdat ze met Depleted Uranium wapens gebruikten.quote:Toen heeft met Mefloquine ontwikkeld (ook wel bekend onder de merknaam Lariam).
De tweede periode was tijdens de Eerst Golfoorlog, om westerse soldaten te beschermen,
Het gaat voor Gates niet meer om geld.quote:toen heeft men Atovaquone/proguanil (bekend onder de naam Malarone) ontwikkeld. Daarna lag de ontwikkeling weer stil, bigpharma heeft er geen interesse in, want ze kunnen er weinig aan verdienen. Maar wie stopt er sindsdien wel geld in: Die lul van een Gates. Die stopt honderden miljoenen dollars in onderzoek naar een ziekte waaraan alleen arme mensen doodgaan. Niet echt een economisch slimme zet.
Ebola is man-made. En dat is doelbewust los gelaten op de Afrikaan. Eerst laten etteren en dan met een oplossing komen.quote:Zelfde met die Guinea worm trouwens. Dat is een parasiet die de mens als vector heeft, en dus vrij makkelijk uit te bannen zou moeten zijn. Daar heeft bigpharma (of zelfs de WHO of UN) nooit echt interesse gehad.
Zelfde verhaal trouwens met Ebola. Dat was altijd alleen een Afrikaanse ziekte, niemand die er iets om gaf. Totdat er een uitbraak was die de westerse wereld wel bedreigde, toen werd er geld in gepompt en een paar jaar later was er een medicijn en een vaccin.
Lees gewoon ook andere bronnen dan AD, telegraaf, BBC , vakbladen advertorials.quote:Enne, om kritisch te blijven. Je beweert dat Gates eerder beticht is was uitbraken. Kom eens met bronnen? Iemand ergens van betichten, of claimen dat iemand ergens ooit van beticht is is heel makkelijk. Ik beticht jou van het verspreiden van desinformatie, waarmee je mensen potentieel in gevaar brengt. Dat doe ik op basis van het bericht wat ik nu van je quote in deze post. Dat is al heel wat beter onderbouwt dan de lukrake uitspraken die jij hier doet.
Als dat zo is? Onderdeel van de strategie van de VS/Trump.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:11 schreef De_Onnoembare het volgende:
De WHO is een particuliere organisatie die gefinancierd en bestuurd wordt door niet-medici en China en waarvan de bestuurder alleen al een zeer, zeer discutabel persoon is die in eigen land meerdere cholera-uitbraken onder het tapijt heeft geveegd.
Is aardig wat op af te dingen, op die WHO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |