quote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor mijn avondeten verwijs ik naar de signature van @:TjackalekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Ja hoor, over paar weken tegen Ajax oefenen #zininquote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wil je ons weer iets over FC Utrecht vertellen?
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:37 schreef onlogisch het volgende:
Even wat experts inschakelen.
@:GGMM
@:Jojoortje
Heb je gisteren nog een beetje genoten van de errors in het hoofd van Vincent van der Voort?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
Zo, weekje vakantie. Vanavond kop eraf. @:jancees
Ik heb een kostelijke avond gehad, hardop gelachen.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je gisteren nog een beetje genoten van de errors in het hoofd van Vincent van der Voort?
Ik ook, vanaf die onderhandse worp was het echt een topshow.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 19:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een kostelijke avond gehad, hardop gelachen.
Ik zat me al een tijdje te verheugen op het meltdown interview.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 19:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook, vanaf die onderhandse worp was het echt een topshow.
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 19:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zat me al een tijdje te verheugen op het meltdown interview.
misschien is het wel een Van Gogh...quote:Op zaterdag 25 juli 2020 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
Dit moet wel een heel erg lelijk schilderij zijn.
[ afbeelding ]
Heb de rest van de doos ook nog opgevreten. Dat zal ze leren.quote:Op zondag 26 juli 2020 01:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dit flik je toch niet anno 2020.
Kots- en kotsmisselijk?quote:Op zondag 26 juli 2020 09:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb de rest van de doos ook nog opgevreten. Dat zal ze leren.
Je moeder bleef slapen dus had wat morele en fysieke ondersteuning bij het hele gebeuren.quote:Op zondag 26 juli 2020 09:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kots- en kotsmisselijk?
Een doos negerzoenen.
quote:Op zondag 26 juli 2020 09:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moeder bleef slapen dus had wat morele en fysieke ondersteuning bij het hele gebeuren.
Te weinig insuline.quote:Op zondag 26 juli 2020 09:28 schreef Elan het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/n(...)assa-bij-zoo-berlijn
Oh shit.
was dat met of zonder kunstgebit?quote:Op zondag 26 juli 2020 11:38 schreef Tjacka het volgende:
even stofzuigen
ben gisteren zelf al gezogen door de moeder van @:onlogisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |