quote:
quote:
quote:
lol!!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
er komen veel quarantaine liedjes uit![]()
ik heb al iets van 30 a 40 nieuwe nummers ontdekt met dat als ondertoon of in die periode gemaakt
Ja hoor, dan kunnen wij vast waarschuwen of je een bad trip gaat krijgen.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:21 schreef phoenyx het volgende:
Mag ik ook melden wat ik zo ga luisteren?
Poll?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:21 schreef phoenyx het volgende:
Mag ik ook melden wat ik zo ga luisteren?
Dank jequote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:23 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja hoor, dan kunnen wij vast waarschuwen of je een bad trip gaat krijgen.
Sommige muziek kan je ook in nuchtere staat een bad trip veroorzakenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:26 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Dank jeMaar ik gebruik geen harddrugs wat dat betreft
Een heel enkele keer ben ik wat onnodig fel na wat teveel alcohol maar dat valt gelukkig wel mee
nicequote:
Oke nou ja daar heb ik nog nooit van gehoord maar dan ben je wel compleet labiel als dat je kan overkomen terwijl je gewoon nuchter bentquote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:28 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Sommige muziek kan je ook in nuchtere staat een bad trip veroorzaken
Naja bad trip is een groot woord als je nuchter bent uiteraard, gezien je dat eigenlijk alleen tijdens paranoide drugs kan krijgen. Maar slecht trekkende muziek is in een nuchterende toestand makkelijk (Ik ga het nu niet opzoeken dan is meteen mn Youtube queue vertieftquote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:31 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Oke nou ja daar heb ik nog nooit van gehoord maar dan ben je wel compleet labiel als dat je kan overkomen terwijl je gewoon nuchter bentOf zeg ik nu iets ongevoeligs
Ook lekkerquote:
Nou alsjeblieft dan..quote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:38 schreef phoenyx het volgende:
Nou ik weet niet echt hoe het volgende slecht trekkend is:
quote:
Die hoef ik niet, ga wegquote:
Kan geen thumbsdown geven dan maar een thumbsup negatieveling!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 01:33 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Die hoef ik niet, ga weg![]()
Maar serieus, wat hebben we daar nou weer aan, even dat topic lezen hoor.
quote:
Wat heb je er precies aan, bizar hoeveel mensen het leuk vinden in die eerste pagina's.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 01:35 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Kan geen thumbsdown geven dan maar een thumbsup negatieveling!
Dus dat, weet ook niet of ik blijfquote:Op zaterdag 25 juli 2020 01:40 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Wat heb je er precies aan, bizar hoeveel mensen het leuk vinden in die eerste pagina's.
Zit ik op Facebook of Reddit ofzo ineens? De charme van Fok was juist dat het al die zooi niet had.
Ik zou je overwegen een duim te geven totdat ik zag dat een lame sbs6 show versie was, niet door te komen.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 01:42 schreef IxCalypso het volgende:
Ik zou Mell een duimpje geven, maar ik kan dat niet doen bij mezelf
Kijk nou gewoon naar de zangeres, totaal anders dan we gewend zijn van Volendamquote:Op zaterdag 25 juli 2020 01:46 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik zou je overwegen een duim te geven totdat ik zag dat een lame sbs6 show versie was, niet door te komen.
Doorklikken een optiequote:Op zaterdag 25 juli 2020 01:46 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik zou je overwegen een duim te geven totdat ik zag dat een lame sbs6 show versie was, niet door te komen.
Oeh, ik wilde bijna op het duimpje duwen, zit bij de quote hahaquote:Op zaterdag 25 juli 2020 01:45 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dus dat, weet ook niet of ik blijf
Joh wat boeit het, als IC er niet over begon, had ik niet eens door dat het bestondquote:Op zaterdag 25 juli 2020 01:45 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zeker blijf jij, een van de neutralenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 01:45 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik kaart graag dingen die me storen aan zeg maarquote:Op zaterdag 25 juli 2020 01:48 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Joh wat boeit het, als IC er niet over begon, had ik niet eens door dat het bestondzolang het niet gekoppeld zit aan troep als facebook zal het onze reet roesten toch.
Geen probleem, hier een duim voor je oplettendheid!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 01:50 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik kaart graag dingen die me storen aan zeg maar
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 01:49 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Zeker blijf jij, een van de neutralen
We dachten dat je al was gedeserteerd naar een ander forumquote:
We?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 01:56 schreef cosmosis het volgende:
[..]
We dachten dat je al was gedeserteerd naar een ander forum
Nikstequote:Op zaterdag 25 juli 2020 02:00 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja IC en DeHovenier in ieder geval..
Ik dacht helemaal niks, lees het nu pas, zat nog in dat feedback topic. Heb even feedback gegeven IC-style.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 02:00 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja IC en DeHovenier in ieder geval..
Nou succes met je volgende ban dan.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 02:02 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik dacht helemaal niks, lees het nu pas, zat nog in dat feedback topic. Heb even feedback gegeven IC-style.
Juichen!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 02:03 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Nou succes met je volgende ban dan.
Als ik daar een ban voor krijg klopt het hier echt nietquote:Op zaterdag 25 juli 2020 02:03 schreef cosmosis het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 02:03 schreef cosmosis het volgende:
[..]
*trekt rechter wenkbrauw up*quote:Op zaterdag 25 juli 2020 02:05 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Als ik daar een ban voor krijg klopt het hier echt niet
Wat?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 02:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*trekt rechter wenkbrauw up*
Huh?
Kan jij dat? Moet je Phoenyx leren ^^quote:Op zaterdag 25 juli 2020 02:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*trekt rechter wenkbrauw up*
Huh?
@Drizzt_DoUrden is al schuimbekkend het forum aan het afzoeken naar de opportunity!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 02:05 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Als ik daar een ban voor krijg klopt het hier echt niet
Die remake, om te huilen. Nul gevoel.quote:
Het banaannaaien bedoel je? Ja, dat voel ik elke weekquote:
Zekers!quote:
Goeie smaak! Prince is er niets bij.quote:
Schijterd, in je eentje redt je het niet?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 02:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op Sebbe en UitStraling.
Sebbe zal wel gebanned zijn of ODed, weinig activiteitquote:Op zaterdag 25 juli 2020 02:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat eerste of beidequote:Op zaterdag 25 juli 2020 02:25 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Sebbe zal wel gebanned zijn of ODed, weinig activiteit
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 02:25 schreef cosmosis het volgende:
[..]
@UitStraling is tof !quote:Op zaterdag 25 juli 2020 02:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lachen manquote:Op zaterdag 25 juli 2020 02:25 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja toch, of wil je zeggen dat ik gevoelig moet zijn op dit forum omdat het wel eens waar kan zijn.quote:
Sorry?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 02:36 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja toch, of wil je zeggen dat ik gevoelig moet zijn op dit forum omdat het wel eens waar kan zijn.
Dan nog is het waarschijnlijk IC dr schuld.
Primaquote:Op zaterdag 25 juli 2020 02:36 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja toch, of wil je zeggen dat ik gevoelig moet zijn op dit forum omdat het wel eens waar kan zijn.
Dan nog is het waarschijnlijk IC dr schuld.
Ik ben meestal positief, nouja misschien soms niet over bepaalde zaken.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 02:47 schreef cosmosis het volgende:
Niet zo negatief allemaal, gewoon Thumbsup en iedereen weer blij.
Ben jij ook into GOA muziek, of is die afkorting toevallig?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 02:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oeh! Die was wel ff een dingetje ooit... toen.. ergens
Toeval, maar vertel me , wat is GOA Muziek?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 02:48 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ben jij ook into GOA muziek, of is die afkorting toevallig?
Inderdaad heeft het met GOA in India te maken, maar het betreft Goatrance oftewel Psychaedelic trance. Indien je er verder niets mee hebt, zal het waarschijnlijk niet bevallen.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 02:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toeval, maar vertel me , wat is GOA Muziek?
Heeft het met die regio in India te maken ?
Naaah, ik sta wel open voor die dingen.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 02:51 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Inderdaad heeft het met GOA in India te maken, maar het betreft Goatrance oftewel Psychaedelic trance. Indien je er verder niets mee hebt, zal het waarschijnlijk niet bevallen.
Ik vind trance like that sowieso niks.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 02:51 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Inderdaad heeft het met GOA in India te maken, maar het betreft Goatrance oftewel Psychaedelic trance. Indien je er verder niets mee hebt, zal het waarschijnlijk niet bevallen.
Zoietsquote:Op zaterdag 25 juli 2020 02:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toeval, maar vertel me , wat is GOA Muziek?
Heeft het met die regio in India te maken ?
Vind niet snel iets niks.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 02:53 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik vind trance like that sowieso niks.
Neej dat zei ik dus ook, meeste mensen staan er niet voor open, zelfs house/trance lovers vinden Goatrance te chaotisch, terwijl dat niet zo is, het is een aantal stappen dieper dan gewone trance.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 02:53 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik vind trance like that sowieso niks.
Ja, ik begin de vibe te snappen.. ook wel te herkennen.quote:
Het ligt altijd aan 'ons'quote:Op zaterdag 25 juli 2020 02:45 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat zei ik, het ligt aan jullie zelf.
Wat ik hoor bevalt me wel, nog aanraders?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 02:55 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Neej dat zei ik dus ook, meeste mensen staan er niet voor open, zelfs house/trance lovers vinden Goatrance te chaotisch, terwijl dat niet zo is, het is een aantal stappen dieper dan gewone trance.
Paddo's erbij en gaan!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 02:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, ik begin de vibe te snappen.. ook wel te herkennen.
Wist alleen niet dat ik ook een eigen genaamde style had
Jaaa dat is een klassieker, Astral Projection is waar het vaak mee begint! Heerlijk.quote:
Ik vind dat Indiase gedoe niks met hun creepy sektes en kastesysteem nog steeds.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 02:55 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Neej dat zei ik dus ook, meeste mensen staan er niet voor open, zelfs house/trance lovers vinden Goatrance te chaotisch, terwijl dat niet zo is, het is een aantal stappen dieper dan gewone trance.
Volgens vooral jou en Killem, ligt het altijd aan mij, terwijl jullie elke week weer als eerste op mij reageren, niet andersom (lees maar terug ^^)quote:Op zaterdag 25 juli 2020 02:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het ligt altijd aan 'ons'
Eeuwig slachtoffer en een eersteklas treurneus
Bijna alles van Astral Projection is vaak de instapper wat betreft Psytrance en is heerlijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 02:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat ik hoor bevalt me wel, nog aanraders?
Vorige week bleef je maar op mijn posts reageren en vervelend doen ondanks dat ik geen woord tegen je zei. Gewoon je muil houden als je geen aandacht wilt.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 03:05 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Volgens vooral jou en Killem, ligt het altijd aan mij, terwijl jullie elke week weer als eerste op mij reageren, niet andersom (lees maar terug ^^)
Negeer me, ik blijf het zeggen, als ik jullie 2 zo stoor, negeer me.
Je irriteert ons niet, we houden van je. Alleen "dat Indiase gedoe" is een beetje negatief. Wel positief blijven graag.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 03:06 schreef IxCalypso het volgende:
Als ik jullie allemaal zo irriteer, negeer me.
Maar ik weet dat dat niet zo is.
Ik praat nogal graag tegen mezelf vooral en soms betrek ik anderen daarbij. Dat gaat dus niet gebeuren.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 03:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vorige week bleef je maar op mijn posts reageren en vervelend doen ondanks dat ik geen woord tegen je zei. Gewoon je muil houden als je geen aandacht wilt.
Super hoor, dat India!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 03:08 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Je irriteert ons niet, we houden van je. Alleen "dat Indiase gedoe" is een beetje negatief. Wel positief blijven graag.
Geen probleem, gewoon tussenhaakjes weglaten en dan valt Sarcasme niet te lezen, das het voordeel van communicatie via een forum. Alles kun je faken zonder dat iemand het door heeft.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 03:15 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Super hoor, dat India!![]()
(daar meen ik geen reet van)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |