Is dat die kerel die geëlektrocuteerd werd in bad?quote:
Ja daar zag ik ook een plaatje van, maar die zal ik jullie onthouden.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is dat die kerel die geëlektrocuteerd werd in bad?
Nee. Iemand uit de flat wilde het beest wegdoen en mijn moeder dacht dat het wel leuk was voor mij. Kijk Prish. Een hamster. Zorg je er goed voor?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hamsters zijn ook niet heel erg aimabel.
Lekker opwekkend bericht weer PBquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Kijk dit dan weer..
Dat gaat de hele dag door zo. Het is wachten op weer eens een dooie.
[ afbeelding ]
Er was toch ook iets met je broer en de hamster?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee. Iemand uit de flat wilde het beest wegdoen en mijn moeder dacht dat het wel leuk was voor mij. Kijk Prish. Een hamster. Zorg je er goed voor?
grrrr. Not amused.
Nee de mijne had het ook niet gekund, door een ongeluk miste hij een paar vingers aan zijn rechterhand.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:45 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zou het best willen kunnen, gitaar spelen...met mijn vader kan het niet meer...hahaha hij zou het ook niet kunnen
Hagenees.quote:
Mijn broer wilde een kraai voor zijn verjaardag. M'n moeder wilde dat niet en kocht een dwergkonijntje. Want die was "ook zwart".quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er was toch ook iets met je broer en de hamster?
Echte moeder-logicaquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn broer wilde een kraai voor zijn verjaardag. M'n moeder wilde dat niet en kocht een dwergkonijntje. Want die was "ook zwart".
Ow ja dat was hetquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn broer wilde een kraai voor zijn verjaardag. M'n moeder wilde dat niet en kocht een dwergkonijntje. Want die was "ook zwart".
Uiteindelijk waren we wel met z'n allen gek op dat konijntje. Beestje is 12 geworden.
quote:
ja echt hequote:
Frits hahahaha gvd ook al een Hagenees?quote:
that's youquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |