Nee. Dit is de Engelse. Ik snap het hoor, ik hou het ook amper bijquote:Op zondag 9 augustus 2020 01:07 schreef M1stral het volgende:
[..]
Was dit die meid waarover je poste dat het zo bijzonder was?
Nou ja, toekomstbestendig. Rustig aan hè. Was pas de tweede date ene de insteek was gewoon even koffie drinken en bijkletsenquote:Op zondag 9 augustus 2020 01:02 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Dat vind ik gezien zijn username niet zo vreemd
Het is ook een belangrijke ‘test’ of de relatie wel echt toekomstbestendig is.
Dat is duidelijk jaquote:
Dit.quote:Op zondag 9 augustus 2020 15:25 schreef Lenny77 het volgende:
Nuja, het was ook maar voor koffie en bijkletsen. Dus voor die kinderen was het gewoon visite
Ik neem aan dat ze niet hebben liggen rollen over het terras?
Toch altijd fijn hoe sommige mensen op basis van een paar regels tekst een oordeel kunnen vellenquote:Op zondag 9 augustus 2020 15:11 schreef Revanches het volgende:
Sneu voor die kinderen, afhankelijk zijn van twee irrationele volwassenen.![]()
Met dit weer? Ben je gek!quote:Op zondag 9 augustus 2020 15:25 schreef Lenny77 het volgende:
Nuja, het was ook maar voor koffie en bijkletsen. Dus voor die kinderen was het gewoon visite
Ik neem aan dat ze niet hebben liggen rollen over het terras?
True, ben je toch al nat.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:21 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
In het gras, onder de sproeiers kan je volgens mij prima rollebollen met dit weer
Daar doe ik het (haar?) voorquote:
Misgunners ja. Laat ze lekker.quote:Op zondag 9 augustus 2020 15:38 schreef Amee het volgende:
[..]
Dit.
Vind die negatieve reacties wel overdreven.
Dit dus. Maar ze moeten het zelf weten hoor.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:42 schreef Revanches het volgende:
Misgunner? Totaal niet, maar vind het niet verstandig om kinderen hierbij te betrekken, mag dat?
Ook dat mag 😄quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit dus. Maar ze moeten het zelf weten hoor.
In mijn hoofd zou het niet opkomen.
Zonder ook, nat word je toch welquote:Op zondag 9 augustus 2020 17:21 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
In het gras, onder de sproeiers kan je volgens mij prima rollebollen met dit weer
Hah, beat ya to it!quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zonder ook, nat word je toch wel
Edit : Sjit, spuit elf![]()
Jeh, ben een beetje traag vandaagquote:
Komt door de hitte, is te begrijpen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, ben een beetje traag vandaag
Mede, een beetjequote:Op zondag 9 augustus 2020 20:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Komt door de hitte, is te begrijpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |