Nee. Dit is de Engelse. Ik snap het hoor, ik hou het ook amper bijquote:Op zondag 9 augustus 2020 01:07 schreef M1stral het volgende:
[..]
Was dit die meid waarover je poste dat het zo bijzonder was?
Nou ja, toekomstbestendig. Rustig aan hè. Was pas de tweede date ene de insteek was gewoon even koffie drinken en bijkletsenquote:Op zondag 9 augustus 2020 01:02 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Dat vind ik gezien zijn username niet zo vreemd
Het is ook een belangrijke ‘test’ of de relatie wel echt toekomstbestendig is.
Dat is duidelijk jaquote:
Dit.quote:Op zondag 9 augustus 2020 15:25 schreef Lenny77 het volgende:
Nuja, het was ook maar voor koffie en bijkletsen. Dus voor die kinderen was het gewoon visite
Ik neem aan dat ze niet hebben liggen rollen over het terras?
Toch altijd fijn hoe sommige mensen op basis van een paar regels tekst een oordeel kunnen vellenquote:Op zondag 9 augustus 2020 15:11 schreef Revanches het volgende:
Sneu voor die kinderen, afhankelijk zijn van twee irrationele volwassenen.![]()
Met dit weer? Ben je gek!quote:Op zondag 9 augustus 2020 15:25 schreef Lenny77 het volgende:
Nuja, het was ook maar voor koffie en bijkletsen. Dus voor die kinderen was het gewoon visite
Ik neem aan dat ze niet hebben liggen rollen over het terras?
True, ben je toch al nat.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:21 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
In het gras, onder de sproeiers kan je volgens mij prima rollebollen met dit weer
Daar doe ik het (haar?) voorquote:
Misgunners ja. Laat ze lekker.quote:Op zondag 9 augustus 2020 15:38 schreef Amee het volgende:
[..]
Dit.
Vind die negatieve reacties wel overdreven.
Dit dus. Maar ze moeten het zelf weten hoor.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:42 schreef Revanches het volgende:
Misgunner? Totaal niet, maar vind het niet verstandig om kinderen hierbij te betrekken, mag dat?
Ook dat mag 😄quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit dus. Maar ze moeten het zelf weten hoor.
In mijn hoofd zou het niet opkomen.
Zonder ook, nat word je toch welquote:Op zondag 9 augustus 2020 17:21 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
In het gras, onder de sproeiers kan je volgens mij prima rollebollen met dit weer
Hah, beat ya to it!quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zonder ook, nat word je toch wel
Edit : Sjit, spuit elf![]()
Jeh, ben een beetje traag vandaagquote:
Komt door de hitte, is te begrijpen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, ben een beetje traag vandaag
Mede, een beetjequote:Op zondag 9 augustus 2020 20:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Komt door de hitte, is te begrijpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Daar is de bevestiging al, not ready for a serious commitment.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:33 schreef Themeparktommy het volgende:
Date was leuk, maar ze heeft vandaag nog niets gezegd. En ze wilde geen zoen na afloop, dus denk dat het wel klaar is... next!
Jammer man.quote:Op maandag 10 augustus 2020 09:56 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Daar is de bevestiging al, not ready for a serious commitment.
Helaas.
Tja in hoeverre je er iets uit kan halen, stond op haar profiel dat ze er naar op zoek was.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:09 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Jammer man.
Was haar insteek wel serious commitment? Dan kan je het beter nu te weten komen dan later in de relatie.
Met jou...quote:Op maandag 10 augustus 2020 09:56 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Helaas.
Jammer idd. Op naar de volgendequote:Op maandag 10 augustus 2020 09:56 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Helaas.
Zwaar leven? Druk levenquote:Op maandag 10 augustus 2020 20:52 schreef Vasilevski het volgende:
Afgelopen weekend maar weer eens rustig aan gedaan, gewoon terrasje gepakt, paar biertjes gedaan, uitgesproken dat we elkaar leuk vinden en nog eens willen meeten, en een knuffel gegeven. Wordt vervolgd.
Ter vergelijking, tijdje geleden op vakantie 2x Tinderdates en 2x direct in de koffer gedoken. Eerste had toch al een vrije levensstijl, dus was gewoon lekker zonder verder commitment, verder geen relatiemateriaal, houden nog wel een beetje contact mocht zij ooit eens hier zijn of andersom. De tweede is wel smoorverliefd op mij en ik vind haar ook wel heel leuk en we hebben nog wel veel appcontact, maar ja afstand en corona.
Dan een paar week geleden terug in Nederland nog een eerste date die meteen bij mij thuis was met avondeten en dan weet je ook wel hoe dat gaat. Paar dagen later een appje gekregen dat ze het wel gezellig vond maar dat we toch niet echt bij elkaar passen. Wat ook wel terecht is eigenlijk.
Dus kortom, zwaar leven, ik weet.Maar goed een beetje rustiger aan dus. Deze nieuwste dame komt volgend weekend bij mij eten, dat schijnt steeds nogal lustopwekkend te zijn. Maar goed we gaan het zien, heb er zelf geen haast bij. Wat gebeurt gebeurt, als het goed voelt dan is dat ook zo. Maar het is wel heel 'zen' om dat zelf in de hand te hebben en geen druk te voelen om heel snel een bepaald resultaat na te jagen.
jaja je hobby loopt een beetje uit de handquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:42 schreef Vasilevski het volgende:
Nou ja dat is over 2 maanden uitgesmeerd, de rest van het leven moet ook nog een beetje door.
Oh bah dat klinkt wel stalkerig. Ik heb dat na een date nog nooit gehad. Weleens dat ik vanuit Tinder mijn nummer gaf en dat hij dan ineens heel controlling gedrag ging vertonen waardoor ik hem zeker niet meer wilde daten. Ik heb hem toen afgepoeierd met dat ik helemaal stopte met daten. Heb m ook niet geblokkeerd maar kreeg toen korte tijd later wel een dickpic van een ander onbekend nummer.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:34 schreef Avianflu het volgende:
Hebben jullie ook van die figuren die geen nee als antwoord accepteren na een date.
Blijven appen en bellen (tientallen keren), ik heb niet eens gegohst, gewoon aangegevenen “ik wil niets”. Ik negeer nu.
Neig naar blokkeren maar hij lijkt mij het type die dan gewoon gaat sms’en en privé bellen.
Gelukkig weet hij alleen mijn echte voornaam.
Ik snap het ook niet helemaal. Dit gedrag is voor mij juist een bevestiging dat ik een juiste keuze maak. Alsof er een vrouw op de wereld is die na de 100ste app denkt wat een wereld vent.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:41 schreef Womanly het volgende:
[..]
Oh bah dat klinkt wel stalkerig. Ik heb dat na een date nog nooit gehad. Weleens dat ik vanuit Tinder mijn nummer gaf en dat hij dan ineens heel controlling gedrag ging vertonen waardoor ik hem zeker niet meer wilde daten. Ik heb hem toen afgepoeierd met dat ik helemaal stopte met daten. Heb m ook niet geblokkeerd maar kreeg toen korte tijd later wel een dickpic van een ander onbekend nummer.![]()
Maar iig blijven negeren. Je kunt zijn nummer wel blocken toch via je provider?
Gelukkig weet hij verder niks van je.
Logica is ver te zoeken ja. Merkte je er iets van op de date zelf?quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:46 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal. Dit gedrag is voor mij juist een bevestiging dat ik een juiste keuze maak. Alsof er een vrouw op de wereld is die na de 100ste app denkt wat een wereld vent.
Als hij geen nee kan accepteren, je lastig blijft vallen of jou na jouw nee allerlei dingen naar het hoofd gaat slingeren, gewoon blokken. Schijt ermee, verdoe je tijd niet.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:46 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal. Dit gedrag is voor mij juist een bevestiging dat ik een juiste keuze maak. Alsof er een vrouw op de wereld is die na de 100ste app denkt wat een wereld vent.
Je kunt een nummer toch ook gewoon blokkeren voor sms en bellen. Ik zou hem allang overal geblokkeerd hebbenquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:34 schreef Avianflu het volgende:
Hebben jullie ook van die figuren die geen nee als antwoord accepteren na een date.
Blijven appen en bellen (tientallen keren), ik heb niet eens gegohst, gewoon aangegevenen “ik wil niets”. Ik negeer nu.
Neig naar blokkeren maar hij lijkt mij het type die dan gewoon gaat sms’en en privé bellen.
Gelukkig weet hij alleen mijn echte voornaam.
Hij was wel wat overenthousiast. Terwijl ik van het begin heb aangegeven niet direct op zoek te zijn naar een relatie. Nu heb ik bindings angst volgens hem 😂.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:49 schreef Womanly het volgende:
[..]
Logica is ver te zoeken ja. Merkte je er iets van op de date zelf?
Misschien denkt ze dat als hij merkt dat zij hem heeft geblokkeerd dat hij dan met een ander nummer haar gaat lastig vallen; zie mijn vorige post.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:57 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Je kunt een nummer toch ook gewoon blokkeren voor sms en bellen. Ik zou hem allang overal geblokkeerd hebben
Contacten > Nummer opzoeken > Blokkerenquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:01 schreef Avianflu het volgende:
Dacht dat je alsnog kon sms’en als je blokkeerde, dat is dus niet zo?
Volgens mij kun je ook nummers blokkeren via je provider, dat ze je ook niet kunnen bellen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:01 schreef Avianflu het volgende:
Dacht dat je alsnog kon sms’en als je blokkeerde, dat is dus niet zo?
Jaja.quote:
Verstandigquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:07 schreef Avianflu het volgende:
Heb hem geblokkeerd, kijken wat hij doet.
Eerste klas gekkie.
Oh, zéker wel dat er vrouwen zijn die dat doen, hahahaquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 12:17 schreef Vasilevski het volgende:
Blokkeren op alle mogelijke kanalen inderdaad.
Zulke gasten verzieken het voor ons allemaal. Door dit soort gedrag krijg je juist dat mensen niet meer zo snel spontaan willen meeten met mensen die ze leuk vinden. Dat ze eerst zo'n beetje je hele cv en stamboom willen weten. Omdat er zoveel van die wanhopige gastjes rondlopen die geen nee willen horen. Weet niet of dit puur eenzijdig is maar ik heb in ieder geval nog nooit gehad dat een vrouw dit bij mij deed, maar dat kan ook aan mij liggen.
Daten dan maar?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 12:27 schreef Avianflu het volgende:
Maargoed, ik hou van spontaan afspreken, daar ga ik ook niet mee stoppen.
Niet geschoten; altijd mis 🤣🤣🤣quote:
Haha ik word wel een beetje nerveus als een dame op date naar mijn achternaam vraagt. Ik vertel het altijd wel, heb wat dat betreft niet zoveel te verbergen. Maar goed het is natuurlijk niet in alle gevallen essentiële informatie zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 12:27 schreef Avianflu het volgende:
Ik vind het vooral nogal sneu dat er voor mij wordt ingevuld wat ik wil.
Ik wil hem namelijk wel maar ik heb bindings angst 🤨😂. Uiteindelijk is zijn conclusie uiteraard dat ik min of meer een slet ben. Borderliner.
Maargoed, ik hou van spontaan afspreken, daar ga ik ook niet mee stoppen. Maar ga er echt bewust op letten nu dat de info die ik geef over mijzelf summier blijft.
Maw, dat ik onvindbaar ben.
Ja heb ik, nee kan (zal) ik krijgenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 12:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niet geschoten; altijd mis 🤣🤣🤣
😂😂😂quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 12:54 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Ja heb ik, nee kan (zal) ik krijgen
"Jansen", en plezier ermeequote:Op dinsdag 11 augustus 2020 12:46 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Haha ik word wel een beetje nerveus als een dame op date naar mijn achternaam vraagt. Ik vertel het altijd wel, heb wat dat betreft niet zoveel te verbergen. Maar goed het is natuurlijk niet in alle gevallen essentiële informatie zullen we maar zeggen.
You never know how a cow vengt a hees jes.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 12:54 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Ja heb ik, nee kan (zal) ik krijgen
"Wat is je naam? Oh wacht, vul even dit formulier in."quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 12:46 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Haha ik word wel een beetje nerveus als een dame op date naar mijn achternaam vraagt. Ik vertel het altijd wel, heb wat dat betreft niet zoveel te verbergen. Maar goed het is natuurlijk niet in alle gevallen essentiële informatie zullen we maar zeggen.
Ze heeft nog geen nee gezegdquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
You never know how a cow vengt a hees jes.
Ook met stamboom. of boomstam?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:10 schreef Avianflu het volgende:
Zoals Vasilevski zegt eerst CV en stamboom ( inclusief recente full body foto) 😂.
🤭🤣quote:
Ja, dat verwacht ik ook inderdaad. Het is schijnbaar heel moeilijk om iemand te zeggen dat het om hen gaat ipv een andere willekeurige reden. The easy way out.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:06 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Jaja.
Het was super gezellig en ik vind je heel leuk, maar ik ben toch niet klaar voor iets serieus met jou.
Maar wel met iemand anders!
Dit ook echt ja. Je bent al duidelijk geweest in wat je wel of niet wil, de ander gaat daar uiteindelijk toch impliciet mee akkoord. Dan komt er zoals voorspeld geen relatie uit en dan ben jij ineens de slet/player/whatever. Ik zou zeggen: "Sounds like a you problem."quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 12:27 schreef Avianflu het volgende:
Ik vind het vooral nogal sneu dat er voor mij wordt ingevuld wat ik wil.
Ik wil hem namelijk wel maar ik heb bindings angst 🤨😂. Uiteindelijk is zijn conclusie uiteraard dat ik min of meer een slet ben. Borderliner.
Nou, je kan altijd een gokje wagen. Zelfrespect is overratedquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:08 schreef Frank_Underwood het volgende:
Hele leuk vrouw gematched op Tinder. Ze was enthousiast om af te spreken. Inmiddels tel.nr en wat gechat. Helaas is de chat vastgelopen. Geen antwoord meer gehad na het vragen naar haar availability.
Inmiddels een paar dagen verder en ik denk eraan om een tweede berichtje te sturen maar ik vraag mij af of mijn zelfrespect dan niet in het geding komt.
Wat denken jullie?
Goede hoop, fingers crossedquote:
Als je ze toch een vragenlijstje voorschotelt, dan staat dat erin na de NAW gegevens natuurlijk. Of misschien net na de onvermijdelijke 'favoriete kleur'-vraag ofzoquote:
Gewoon weer wakker maken, je bent afgezakt in de chatlist.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:08 schreef Frank_Underwood het volgende:
Hele leuk vrouw gematched op Tinder. Ze was enthousiast om af te spreken. Inmiddels tel.nr en wat gechat. Helaas is de chat vastgelopen. Geen antwoord meer gehad na het vragen naar haar availability.
Inmiddels een paar dagen verder en ik denk eraan om een tweede berichtje te sturen maar ik vraag mij af of mijn zelfrespect dan niet in het geding komt.
Wat denken jullie?
Wat zal ik zeggen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou, je kan altijd een gokje wagen. Zelfrespect is overrated![]()
Als ze dat denkt dan is ze je ook niet waard...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |