Oeh, which reminds me!quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:57 schreef CherryLips het volgende:
Nu spijt van dat ik gisteren geen chocola heb gekocht.
Stuur even!quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh, which reminds me!
Ik zojuist wel.
Waarom is dat nog niet op?!
Tot zo!
Ik heb per ongeluk de verkeerde gekochtquote:
Oh bah, dat vind ik vaak van die nep-chocoladequote:
Er bestaat geen verkeerde chocola.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk de verkeerde gekocht
ik die er altijd lekkerder uit zien dan dat ze daadwerkelijk zijnquote:
Het verschilt heel erg per merk. Bij de Boni is het eigenlijk merk het lekkerst.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh bah, dat vind ik vaak van die nep-chocolade
Wat is jouw mening over chocolade truffels?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het verschilt heel erg per merk. Bij de Boni is het eigenlijk merk het lekkerst.
GEEFquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over chocolade truffels?
kom maar halenquote:
Koetjesrepenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er bestaat geen verkeerde chocola.
Of nou, je moet even zoeken.
Paaseitjes in foliequote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Koetjesrepen![]()
Van die sinterklaas sigaretten(bestaan die nog?)
poah ja, een koud blikje chocomelquote:
Nee gelukkig heeft ah delicaat eitjes zonder foliequote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Alle paaseitjes zitten in folie toch?
Zitten ook lekkere tussen.
Ow dat zijn die hele luxe.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee gelukkig heeft ah delicaat eitjes zonder folie
oh ja, die puur fleur-de-sel eitjes waren wel lekker.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee gelukkig heeft ah delicaat eitjes zonder folie
Echt wel. Koetjesrepen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Koetjesrepen![]()
Van die sinterklaas sigaretten(bestaan die nog?)
En hangt de lamp en vandaag nog steeds?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boys.
Gister lamp opgehangen. Voel me stoer nu.
Ruby chocola?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk bij chocomel nog steeds aan een meisje dat op de tafel staat te dansenquote:
Je aantrekkelijkheid is +3 gegaan nu.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boys.
Gister lamp opgehangen. Voel me stoer nu.
Ik ookquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk bij chocomel nog steeds aan een meisje dat op de tafel staat te dansen
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:19 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ook
"En meid, blijf alsjeblieft van m'n stereo af"
Jezus wat zijn jullie oudquote:
Kloptquote:
Significant beterquote:
Jazekerquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En hangt de lamp en vandaag nog steeds?
Heb ik wel nodig na een baggerspel als Erica.quote:
Tering wat voel ik me oud nuquote:
Ik snapte de philips referentie niet zo goedquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:27 schreef STING het volgende:
[..]
Stap je nou zomaar gewoon bitchy over m'n grandioze woordgrapje heen?
Nou vooruitquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snapte de philips referentie niet zo goed
Mja ach, 1x doorspelen, klaar. Niet super.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb ik wel nodig na een baggerspel als Erica.
Je snapt het niet. Dan staat er maar 25% in mijn lijstquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja ach, 1x doorspelen, klaar. Niet super.
Tozzo laifjequote:
Heb jij een idee voor groenten door de curry?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 18:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zondag. Maar heel bijzonder is de wind niet.
Bloemkool.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij een idee voor groenten door de curry?
Morrigan komt morgen eten en heb geen inspiratie.
Ik ben geen keukenprins hequote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij een idee voor groenten door de curry?
Morrigan komt morgen eten en heb geen inspiratie.
Enige manier om bloemkool lekker te maken is inderdaad het verdrinken in saus.quote:
Neger wat.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben geen keukenprins he
Maar zou bosui zeggen
Ja sorryquote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enige manier om bloemkool lekker te maken is inderdaad het verdrinken in saus.
[..]
Neger wat.
Ga naan maken, eigen currypasta. Dan ui, peper, zoete aardappel, broccoli, kikkererwten. Misschien paprika voor de kleur. Kokosmelk. Over rijst. Sausje ernaast van griekse yoghurt met koriander, komkommer en knoflook. En natuurlijk knoflook en koriander door de naan.quote:
Oefquote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga naan maken, eigen currypasta. Dan ui, peper, zoete aardappel, broccoli, kikkererwten. Misschien paprika voor de kleur. Kokosmelk. Over rijst. Sausje ernaast van griekse yoghurt met koriander, komkommer en knoflook. En natuurlijk knoflook en koriander door de naan.
Maar en naan maken, en de pasta maken, en de saus, en het gerecht zelf. Dan geen zin meer in een nagerecht.
Moet werken tot 10quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat mij betreft ben je welkom hoor.
Ja ik was liever zo'n werkloze ongewassen moraalridder die een ander vertelt hoe die zn leven moet leidenquote:
Ik heb gewoon gedoucht hoor!quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik was liever zo'n werkloze ongewassen moraalridder die een ander vertelt hoe die zn leven moet leiden
De vervelende mensen op marktplaats weerhouden mij er vaak vanquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weer 2 items verkocht vandaag. Ik zou meer moeten marktplaatsen, maar ben te lui
Ja, begrijpelijk wel. Zitten wel veel irritantjes bij. En downies.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
De vervelende mensen op marktplaats weerhouden mij er vaak van
Heb mijzelf getrakteerd op haarverf en een nieuwe haarborstelquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij bent geen werkloze meer. Je hebt nu gewoon vrij.
Treat yourself!quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb mijzelf getrakteerd op haarverf en een nieuwe haarborstel
Geld en mooie vrouwen sparen. Wat een pimp ben je toch eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, begrijpelijk wel. Zitten wel veel irritantjes bij. En downies.
Maar geld is geld. Dat spaar ik.
Het zijn de bosjes links.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 09:06 schreef Senn88 het volgende:
Ga zo op fam bezoek en Q gedag zeggen in de bosjes voor CL dr huis
Slechte bosjes danquote:
Zin in curry nuquote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, het deeg voor de naan gemaakt. Staat lekker te rijzen. Hoop ik.
Eventjes pauze en dan de currypasta maken.
Vanmiddag ja, nu niet meerquote:Op zaterdag 25 juli 2020 19:34 schreef Barbusse het volgende:
Er is een bosjesmeet bij CL gaande begrijp ik? Full camo of gewoon bbq en bier?
Mooi. Kan ik verder met bier drinken.quote:
Liever iets sterkersquote:Op zaterdag 25 juli 2020 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mooi. Kan ik verder met bier drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |