Broodje tonijnquote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:16 schreef Amarantha het volgende:
Wat ga ik straks op de markt halen voor lunch? 🤤
Jazeker. Jij ook?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kibbeling.
Hoileuk weekend voor de boeg?
Serious shoppingquote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Na dit tripje maar eens een nieuwe rugzak bestellen. Er vallen gaatjes in mijn oude, trouwe rugzakje.
Ben je nog niet weg?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Na dit tripje maar eens een nieuwe rugzak bestellen. Er vallen gaatjes in mijn oude, trouwe rugzakje.
Jawel. Druk maar vast wel leuk.quote:
Hoezo? Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zwaai straks nog even als ik je passeer
Maar of het in die tijdsslots ook echt wordt bezorgt blijft een verrassingquote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:20 schreef FranticDJ het volgende:
Wow. GLS kan zowaar tijdsslots opgeven voor bezorging. Ds nieuw.
'Ergens tussen 06.00 uur en 22.00 uur'quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:20 schreef FranticDJ het volgende:
Wow. GLS kan zowaar tijdsslots opgeven voor bezorging. Ds nieuw.
iddquote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar of het in die tijdsslots ook echt wordt bezorgt blijft een verrassing
Duitslandquote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jawel. Druk maar vast wel leuk.
[..]
Hoezo? Waar ga je heen?
Zo, das een krap tijdsvakquote:
Zit er bij jou ook altijd een mocrobelg in die veel te hard matig verstaanbare hiphop aan heeft die je van 3 straten ver al hoort aankomen?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
idd
GLS is wel de bezorgdienst waar ik 't minst over te spreken ben.
Ik had laatst ook een pakketje besteld waarbij je bij de bezorgopties kon aangeven op welke dag je het wilde hebben, maar zelfs dat wist men nog fout te doen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
idd
GLS is wel de bezorgdienst waar ik 't minst over te spreken ben.
Ik doe ‘m door de brievenbusquote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Neem er 1 mee voor mij op de terug weg
Zelfs bij ons.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo, das een krap tijdsvak
[..]
Zit er bij jou ook altijd een mocrobelg in die veel te hard matig verstaanbare hiphop aan heeft die je van 3 straten ver al hoort aankomen?
Lekker je curryworst door een brievenbus vrotten huehue.quote:
Op naar de achtmetermaatschappijquote:"Virus overgedragen over 8 meter"
Een medewerker van een slachthuis in
Duitsland heeft het coronavirus over
zeker acht meter overgedragen.Dat is
aanzienlijk meer dan de maximale
overdraagbare afstand waar normaliter
in de wetenschap van uit wordt gegaan.
Dat het virus zo'n afstand kon afleggen
had waarschijnlijk te maken met de
bijzondere omstandigheden in het
slachthuis,schrijven onderzoekers.
In de ruimte werd de lucht gecirculeerd
en was er weinig toevoer van verse
lucht.Verder was het er koel:10 graden.
Volgens virologen werpt het onderzoek
nieuw licht op de verspreiding van het
virus onder bepaalde omstandigheden.
Nee, das alleen met 80% van de leveringen Coolblue. Komt er zo'n duister afgetrapt Belgisch busje voor rijdenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo, das een krap tijdsvak
[..]
Zit er bij jou ook altijd een mocrobelg in die veel te hard matig verstaanbare hiphop aan heeft die je van 3 straten ver al hoort aankomen?
mja met die Corona heb ik daar nog wel enig begrip voor.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had laatst ook een pakketje besteld waarbij je bij de bezorgopties kon aangeven op welke dag je het wilde hebben, maar zelfs dat wist men nog fout te doen.
Alle slachthuizen en nertsenfokkerijen afschaffenquote:
Niet als het dan een dag te vroeg komtquote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja met die Corona heb ik daar nog wel enig begrip voor.
Nertsenfokkerijen hadden allang afgeschaft moeten zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:28 schreef gianni61 het volgende:
Alle slachthuizen en nertsenfokkerijen afschaffen
Maak er een olifant van !quote:
Ja ik ken zequote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee, das alleen met 80% van de leveringen Coolblue. Komt er zo'n duister afgetrapt Belgisch busje voor rijden
'we bellen 30 minuten van te voren' maar die rukkers snappen niet dat er +31 voor moet ofzoKrijg je zo'n moccro met Antwerps accent.
dit idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |