Broodje tonijnquote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:16 schreef Amarantha het volgende:
Wat ga ik straks op de markt halen voor lunch? 🤤
Jazeker. Jij ook?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kibbeling.
Hoileuk weekend voor de boeg?
Serious shoppingquote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Na dit tripje maar eens een nieuwe rugzak bestellen. Er vallen gaatjes in mijn oude, trouwe rugzakje.
Ben je nog niet weg?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Na dit tripje maar eens een nieuwe rugzak bestellen. Er vallen gaatjes in mijn oude, trouwe rugzakje.
Jawel. Druk maar vast wel leuk.quote:
Hoezo? Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zwaai straks nog even als ik je passeer
Maar of het in die tijdsslots ook echt wordt bezorgt blijft een verrassingquote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:20 schreef FranticDJ het volgende:
Wow. GLS kan zowaar tijdsslots opgeven voor bezorging. Ds nieuw.
'Ergens tussen 06.00 uur en 22.00 uur'quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:20 schreef FranticDJ het volgende:
Wow. GLS kan zowaar tijdsslots opgeven voor bezorging. Ds nieuw.
iddquote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar of het in die tijdsslots ook echt wordt bezorgt blijft een verrassing
Duitslandquote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jawel. Druk maar vast wel leuk.
[..]
Hoezo? Waar ga je heen?
Zo, das een krap tijdsvakquote:
Zit er bij jou ook altijd een mocrobelg in die veel te hard matig verstaanbare hiphop aan heeft die je van 3 straten ver al hoort aankomen?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
idd
GLS is wel de bezorgdienst waar ik 't minst over te spreken ben.
Ik had laatst ook een pakketje besteld waarbij je bij de bezorgopties kon aangeven op welke dag je het wilde hebben, maar zelfs dat wist men nog fout te doen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
idd
GLS is wel de bezorgdienst waar ik 't minst over te spreken ben.
Ik doe ‘m door de brievenbusquote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Neem er 1 mee voor mij op de terug weg
Zelfs bij ons.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo, das een krap tijdsvak
[..]
Zit er bij jou ook altijd een mocrobelg in die veel te hard matig verstaanbare hiphop aan heeft die je van 3 straten ver al hoort aankomen?
Lekker je curryworst door een brievenbus vrotten huehue.quote:
Op naar de achtmetermaatschappijquote:"Virus overgedragen over 8 meter"
Een medewerker van een slachthuis in
Duitsland heeft het coronavirus over
zeker acht meter overgedragen.Dat is
aanzienlijk meer dan de maximale
overdraagbare afstand waar normaliter
in de wetenschap van uit wordt gegaan.
Dat het virus zo'n afstand kon afleggen
had waarschijnlijk te maken met de
bijzondere omstandigheden in het
slachthuis,schrijven onderzoekers.
In de ruimte werd de lucht gecirculeerd
en was er weinig toevoer van verse
lucht.Verder was het er koel:10 graden.
Volgens virologen werpt het onderzoek
nieuw licht op de verspreiding van het
virus onder bepaalde omstandigheden.
Nee, das alleen met 80% van de leveringen Coolblue. Komt er zo'n duister afgetrapt Belgisch busje voor rijdenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo, das een krap tijdsvak
[..]
Zit er bij jou ook altijd een mocrobelg in die veel te hard matig verstaanbare hiphop aan heeft die je van 3 straten ver al hoort aankomen?
mja met die Corona heb ik daar nog wel enig begrip voor.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had laatst ook een pakketje besteld waarbij je bij de bezorgopties kon aangeven op welke dag je het wilde hebben, maar zelfs dat wist men nog fout te doen.
Alle slachthuizen en nertsenfokkerijen afschaffenquote:
Niet als het dan een dag te vroeg komtquote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja met die Corona heb ik daar nog wel enig begrip voor.
Nertsenfokkerijen hadden allang afgeschaft moeten zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:28 schreef gianni61 het volgende:
Alle slachthuizen en nertsenfokkerijen afschaffen
Maak er een olifant van !quote:
Ja ik ken zequote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee, das alleen met 80% van de leveringen Coolblue. Komt er zo'n duister afgetrapt Belgisch busje voor rijden
'we bellen 30 minuten van te voren' maar die rukkers snappen niet dat er +31 voor moet ofzoKrijg je zo'n moccro met Antwerps accent.
dit idee
Hier stond er laatst ook zo 1 voor de deur in zn rode adidas pyjama. Maakt me allemaal niet uit, zo lang mn pakje veilig aan komtquote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ken zeHier laatst ook toen de Ikea kwam bezorgen, ook zo'n gammel wit busje en zaten er zelfs 2 van zulke figuren in
Ja maakt me ook vrij weinig uit, maar vind het gewoon grappig om te zien dat je aan het busje en de bestuurder vrijwel gelijk kunt zien welke bezorgdienst het is terwijl ze hier vrijwel allemaal in ongemarkeerde auto's rijdenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier stond er laatst ook zo 1 voor de deur in zn rode adidas pyjama. Maakt me allemaal niet uit, zo lang mn pakje veilig aan komt
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:32 schreef LTVDK het volgende:
Is dien kreupele jarig? Gefeliciteerd @:crv![]()
![]()
ik mis de aankondiging van jouw trouwerij met LTDVK nog in je onderschriftquote:
Wat?!quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik mis de aankondiging van jouw trouwerij met LTDVK nog in je onderschrift
Dat was die andere bruine balquote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zie kansen!quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja dat was wel duidelijk toch. Maar schijnbaar snoept hij graag buiten de deur.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:43 schreef mschol het volgende:
[..]
aha, ik lees tussen de regels door dat je zijn hoofd opeist..
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja dat is natuurlijk altijd een topkeuze
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:44 schreef LTVDK het volgende:
Ik weet van niks en er worden opeens allerlei beschuldigingen in mijn schoenen geschoven
Je je gelooft die leugens toch nietquote:
oja verdammt, ben nog niet echt goed wakker. Heb me verslapen, was 1:30 nog aan het werkquote:
You Jelly?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:49 schreef bitterbal het volgende:
Goooooood van in die influencers gisteren bij op1. Wat een domheid
Wel heel erg toevallig dat zulke geruchten allemaal door Koen worden verspreid ...quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou gisteren had je je snack in almere en nu hoor ik dat je gaat trouwen met kwiwi.
Nee je snack in almere komt van frantic. Zogenaamd een typfout. uhuhquote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel heel erg toevallig dat zulke geruchten allemaal door Koen worden verspreid ...
BITTERquote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee je snack in almere komt van frantic. Zogenaamd een typfout. uhuh
ik schijn wel een link met Almere te hebbenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel heel erg toevallig dat zulke geruchten allemaal door Koen worden verspreid ...
@LTVDK tip van frantic:quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben gisteren voor het eerst dit jaar boven de rivieren geweest, wat zou ik in vredesnaam in Almere moetenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het is ook geen plek waar je graag naar toe gaatquote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben gisteren voor het eerst dit jaar boven de rivieren geweest, wat zou ik in vredesnaam in Almere moeten
of van terug komtquote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het is ook geen plek waar je graag naar toe gaat
Ik vind dat zo smerig hč, gebakken banaan bij mijn eten. In Zuid-Amerika kreeg ik dat echt regelmatig als onderdeel van m'n maaltijd en ik heb het nooit volledig kunnen opetenquote:
:quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
HAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagsie
Mag je wel aan mij geven danquote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind dat zo smerig hč, gebakken banaan bij mijn eten. In Zuid-Amerika kreeg ik dat echt regelmatig als onderdeel van m'n maaltijd en ik heb het nooit volledig kunnen opeten. Bananenchips vind ik daarentegen dan weer heerlijk
.
okequote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
:
Vandaag ga ik vis eten
Komt door jou
paling?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
:
Vandaag ga ik vis eten
Komt door jou
De laatste keer dat ik er ben geweest was in 2005quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het is ook geen plek waar je graag naar toe gaat
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
:
Vandaag ga ik vis eten
Komt door jou
Hoe komt het dat mensen dat tegen jou zeggen?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:49 schreef FranticDJ het volgende:
Ik ben in een hele flauwe bui.
Iedere keer als een engelsman/amerikaan zegt 'extra virgin olive oil' komt er een grijns op mn gezicht
Ik vind die hier bij de Chinees vaak wel lekker, al lijkt dat meer op een oliebolquote:
vers gestampt door mijn maagdelijke voetjesquote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:56 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe komt het dat mensen dat tegen jou zeggen?
die van Fa Lam is de beste.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind die hier bij de Chinees vaak wel lekker, al lijkt dat meer op een oliebol![]()
Dit... is een hele goede vraagquote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:56 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe komt het dat mensen dat tegen jou zeggen?
Ik als klein kind wel eens bij die scheepswerven waar ze toen bezig waren de Batavia aan het nabouwenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:56 schreef FranticDJ het volgende:
Ik ben nog nooit in een plaats in Flevoland geweest
Ohja, daar wil ik nog wel eens naar toe jaquote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik als klein kind wel eens bij die scheepswerven waar ze toen bezig waren de Batavia aan het nabouwen
In mijn herinnering was dat groots en imposant, maarja toen was ik 7 ofzo.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ohja, daar wil ik nog wel eens naar toe ja
Heb je gezopen ofzo?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:00 schreef FranticDJ het volgende:
Eigenlijk zit ik altijd op zee zo:
Ik ben een heel klein franticje in een zee van goud
S.O.S. haags toe help me
hahaha ja terwijl het eigenlijk een klein bootje isquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In mijn herinnering was dat groots en imposant, maarja toen was ik 7 ofzo.
Jij moet niet zo veel over glibberigheden praten met amerikanenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:49 schreef FranticDJ het volgende:
Ik ben in een hele flauwe bui.
Iedere keer als een engelsman/amerikaan zegt 'extra virgin olive oil' komt er een grijns op mn gezicht
"Er zit altijd ergens wel een 4 in de klok"quote:
YouTube kook filmpjesquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet niet zo veel over glibberigheden praten met amerikanen
Ik heb dat het afgelopen jaar echt vaak gehad, omdat ik zoveel moest lopen ook wel eens naar plekken toegegaan uit nostalgische overwegingen maar waar dan sommige plekken in je hoofd grootse oorden zijn blijkt het dan eigenlijk een klein veldje met een smal paadje te zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hahaha ja terwijl het eigenlijk een klein bootje is
Maar dat heb ik ook heel vaak als ik terug denk aan dingen van toen
Veel plezier op de Roompot USquote:
En vergeet vooral m'n appje niet te testen USquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel plezier op de Roompot USTot over drie weken
je hebt een roompot app gemaakt?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En vergeet vooral m'n appje niet te testen US.
Heb je een neukvleesradar voor hem gebouwd?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En vergeet vooral m'n appje niet te testen US.
Verwacht met roompot wel een sterk verhaal met 'room' en een bataljon potten.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je een neukvleesradar voor hem gebouwd?
ZO moet ik ook altijd stiekem gniffelen als ik op de weg een Skoda "Roomster" ziequote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Verwacht met roompot wel een sterk verhaal met 'room' en een bataljon potten.
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Verwacht met roompot wel een sterk verhaal met 'room' en een bataljon potten.
Wij gaan er vanuit dat jij dat even gaat onderzoeken voor onsquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar wil je nog niet dood gevonden worden toch?
Ik vind het ook helemaal niks, dan zit ik nog liever thuisquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Creamjar? Hallo, 4chan hier?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:14 schreef FranticDJ het volgende:
sowieso.. Creamjar en al die andere massale vakantieparken
Nee. Die hier vlakbij mij is ook 10x niksquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja precies, enige reden waarom je vrijwillig bij zoiets gaat zitten koekeloeren, om dezelfde reden all-in-kindvriendelijke-resorts Turkije-Playa del Carmen al naar gelang je centjes.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal niks, dan zit ik nog liever thuis. Maar misschien wordt zoiets anders als je kleine kinderen hebt, ik kan me best voorstellen dat het als vakantie voelt als je je kinderen het zwembad in of een klimrek op kan pleuren en je je geen zorgen hoeft te maken om de dagelijkse sleur
.
Ik snap het ergens ook wel hoor. Ik ken een aantal mensen die als kind allerlei toffe vakanties hebben meegemaakt naar Thailand, Maleisië, Kenia, etc. Echt als 2- tot 8-jarigen. "Weet je daar nog iets van?" "Nee" Ja ook zonde om daar dan 2000 euro tegenaan te gooien voor zo'n kindjequote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja precies, enige reden waarom je vrijwillig bij zoiets gaat zitten koekeloeren, om dezelfde reden all-in-kindvriendelijke-resorts Turkije-Playa del Carmen al naar gelang je centjes.
Maar moet je dan altijd iets doen omdat een kind zich dat wel of niet kan herinneren?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snap het ergens ook wel hoor. Ik ken een aantal mensen die als kind allerlei toffe vakanties hebben meegemaakt naar Thailand, Maleisië, Kenia, etc. Echt als 2- tot 8-jarigen. "Weet je daar nog iets van?" "Nee" Ja ook zonde om daar dan 2000 euro tegenaan te gooien voor zo'n kindje. Dan toch maar naar Roompot of Playa del Carmen.
Nee, maar dat zeg ik ook nietquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar moet je dan altijd iets doen omdat een kind zich dat wel of niet kan herinneren?
op die leeftijd leef je zo met de dag, als iets echt indruk maakt onthou je het wel maar een vakantie gaan ze pas boven de 10 echt goed inthoudenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snap het ergens ook wel hoor. Ik ken een aantal mensen die als kind allerlei toffe vakanties hebben meegemaakt naar Thailand, Maleisië, Kenia, etc. Echt als 2- tot 8-jarigen. "Weet je daar nog iets van?" "Nee" Ja ook zonde om daar dan 2000 euro tegenaan te gooien voor zo'n kindje. Dan toch maar naar Roompot of Playa del Carmen.
Collega van me is met twee kinderen onder de 2 in draagzakken Costa Rica acht weken lang doorgetrokken, scheelt dat zijn vrouw Costa Ricaans is en dus vloeiend Spaans spreekt maar dan nogquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik mis het wel dit jaar.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:30 schreef FranticDJ het volgende:
Ben al 10+ jaar niet meer 'echt' op vakantie geweest
Maar goed, reis voor m'n werk. Ben dan wel weer eens blij om Hollandse kneuterigheid te beleven
sorry, ik ben echt wel een reiziger maar zoiets zou niet in me opkomen. Kind heeft er geen ruk aan en voor jezelf is het zinloze ballast. Hou je dan lekker een paar jaar in totdat iedereen er weer iets aan heeftquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collega van me is met twee kinderen onder de 2 in draagzakken Costa Rica acht weken lang doorgetrokken, scheelt dat zijn vrouw Costa Ricaans is en dus vloeiend Spaans spreekt maar dan nog![]()
Het is er ook wel het type voor, die gaat slagaders doorbijten als hij dit soort reizen niet meer kan maken en tussen Henk en Ingrid moet gaan zitten.
Bedoel je zo'n draagzak?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:32 schreef Koen66 het volgende:
en een kind in een rugzak vind ik minimaal zo tokkie overkomen dan een roompot park
Coronalijer, met je sarshoofd.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:27 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.pzc.nl/zeeuws(...)ronalijers~a96b6683/
de fuck bemoeien die belgen zich met ons joh
zo'n goede trekking rugzak met kinderzitje is ongeveer even duur als een week roompot.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:32 schreef Koen66 het volgende:
en een kind in een rugzak vind ik minimaal zo tokkie overkomen dan een roompot park
Ze hebben er zelf intens van genoten om dit met hun jonge kinderen te doen, ik snap het wel, beetje vrijheid en het gevoel om echt te leven in je hoofd is onbetaalbaar en dat vind je niet tussen de poepluiers en de friet bij de Roompot.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sorry, ik ben echt wel een reiziger maar zoiets zou niet in me opkomen. Kind heeft er geen ruk aan en voor jezelf is het zinloze ballast. Hou je dan lekker een paar jaar in totdat iedereen er weer iets aan heeft
maakt dat het minder tokkie? Zijn zat mensen met poen die zich gedragen als een tokkiequote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo'n goede trekking rugzak met kinderzitje is ongeveer even duur als een week roompot.
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maakt dat het minder tokkie? Zijn zat mensen met poen die zich gedragen als een tokkie
Wie maak je blij met zo'n kind in zo'n zak? Kind niet en jezelf al helemaal niet. Hou je reiskeutel dan een paar jaar in dan kan je weer een stuk relaxter op trip
Wat een onzinquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:32 schreef Koen66 het volgende:
Ergens is dat nog steeds wel mijn droom. Mijn vriend en ik willen graag een keer een jaar lang met een busje door de wereld trekken, maar voor ons gevoel moet dat dan wel voor er eventuele kinderen zijn. Zou echter wel heel relaxed zijn als we daar niet aan gebonden zouden zitten en het kind gewoon mee kan tot aan maximaal 4 jaar (wanneer hij/zij naar school moet). Maar ja, daar kom je pas achter als ie er is waarschijnlijk, moet je wel een makkelijk kind voor hebbenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collega van me is met twee kinderen onder de 2 in draagzakken Costa Rica acht weken lang doorgetrokken, scheelt dat zijn vrouw Costa Ricaans is en dus vloeiend Spaans spreekt maar dan nog![]()
Het is er ook wel het type voor, die gaat slagaders doorbijten als hij dit soort reizen niet meer kan maken en tussen Henk en Ingrid moet gaan zitten.
lekker generaliserend, ik heb geld zat voor dergelijke trips en me altijd uitstekend vermaakt in dergelijke parken.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze hebben er zelf intens van genoten om dit met hun jonge kinderen te doen, ik snap het wel, beetje vrijheid en het gevoel om echt te leven in je hoofd is onbetaalbaar en dat vind je niet tussen de poepluiers en de friet bij de Roompot.
Ahquote:
Mja nog even afwachtenquote:
Soms is het leven gewoon eenvoudiger dan je lief isquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah. Ik moest aan hele smerige dingen denken die ik hier denk ik liever niet deel. 4chan fucked me up
.
Incheck in die parken is vaak pas op de vrijdagmiddag naar ik meen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is wel rustig nu in Roompot Kijkduin.
Wil je het weten wil je het wetenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soms is het leven gewoon eenvoudiger dan je lief is
GMTAquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah. Ik moest aan hele smerige dingen denken die ik hier denk ik liever niet deel. 4chan fucked me up
.
Doel niet echt op nu want ben nu niet thuis. Maar het valt momenteel reuze mee qua Duitsers e.d.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Incheck in die parken is vaak pas op de vrijdagmiddag naar ik meen.
Neuhquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wil je het weten wil je het weten
Ik zo'n rugzak echt helemaal niet tokkie. Ook een draagzak niet, maar goed. ieder zn meugquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maakt dat het minder tokkie? Zijn zat mensen met poen die zich gedragen als een tokkie
Wie maak je blij met zo'n kind in zo'n zak? Kind niet en jezelf al helemaal niet. Hou je reiskeutel dan een paar jaar in dan kan je weer een stuk relaxter op trip
Ik ga niets zeggen maar wil weten of we aan hetzelfde denken: My Little Pony.quote:
ik vrees het welquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga niets zeggen maar wil weten of we aan hetzelfde denken: My Little Pony.
Volgens mij heb je last van een oud zeertje, kom maar een keer op de sofa liggen hier.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker generaliserend, ik heb geld zat voor dergelijke trips en me altijd uitstekend vermaakt in dergelijke parken.
Maar is maar waar je je focus op legt. Ik genoot meer van vakanties waar de heren in staat waren van de omgeving te genieten
Mooi. Zegt mij niksquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga niets zeggen maar wil weten of we aan hetzelfde denken: My Little Pony.
ieder z'n meug, en als ik mensen met een draagzak zie dan is het bij mij een bredequote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zo'n rugzak echt helemaal niet tokkie. Ook een draagzak niet, maar goed. ieder zn meug
man, ga er zelf opliggen en analyseer jezelf, heb je volgens mij minimaal zo hard nodigquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij heb je last van een oud zeertje, kom maar een keer op de sofa liggen hier.
Adem in adem uit.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ieder z'n meug, en als ik mensen met een draagzak zie dan is het bij mij een brede
Maar kennelijk vinden jullie massaal vakantieparken eenDa's jullie recht
Zal wel een generatie cq kinderen/kinderloos dingetje zijn
neuh, ik val weer terug in een oude irritatie die ik ooit in R&P had, beter ben ik ff wegquote:
Koen ligt in de clinch met US.quote:
Het is uitstraling maarquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neuh, ik val weer terug in een oude irritatie die ik ooit in R&P had, beter ben ik ff weg
ik vind US een prima kerel maar snap hem nauwelijks, zal dus aan mij liggenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Koen ligt in de clinch met US.
Samenvatting: beiden kunnen wel een stevige beurt gebruiken.
Koen vind dat je met jonge kinderen in een vakantiepark MOET gaan zitten anders ben je een tokkie.quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie iets over kindvrij enzo dus dan ben ik getriggered.
US en ik hadden het erover dat we vakantieparken 'stom' vinden. Ik gaf er nog als disclaimer bij dat dat misschien komt doordat ik (nog) geen kinderen heb. Toen kwam US met een verhaal over vrienden van hem die 8 weken een verre reis gemaakt hebben met baby's in een draagzak. Toen werd Koen boos op draagzakken, mensen die verre reizen maken met kinderen in draagzakken en de kinderloze generatie.quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koen vind dat je met jonge kinderen in een vakantiepark MOET gaan zitten anders ben je een tokkie.
nee hoor, waar zeg ik dat, het is MIJN mening, iedereen doet maar wat ze zelf willenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koen vind dat je met jonge kinderen in een vakantiepark MOET gaan zitten anders ben je een tokkie.
Waarom?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:51 schreef bitterbal het volgende:
k vind dat jullie allemaal tokkies zijn
Nou, jij bent een tokkiesnackquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:51 schreef bitterbal het volgende:
moet er ook niet aan denken.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:51 schreef Koen66 het volgende:
ik vind vakantieparken prima en zou never nooit met een baby in een rugzak op reis gaan, iedereen die dat wil moet het lekker zelf weten.
maar ik mag datvinden
Zolang die kinderen niet elf uur lang in mijn vliegtuig zitten te krijsen, vind ik het best. Of die kinderen zo'n reis leuk vinden en je zelf het beste uit zo'n avontuur kunt halen zonder 24/7 met de kinderen bezig te zijn, is een tweedequote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
US en ik hadden het erover dat we vakantieparken 'stom' vinden. Ik gaf er nog als disclaimer bij dat dat misschien komt doordat ik (nog) geen kinderen heb. Toen kwam US met een verhaal over vrienden van hem die 8 weken een verre reis gemaakt hebben met baby's in een draagzak. Toen werd Koen boos op draagzakken, mensen die verre reizen maken met kinderen in draagzakken en de kinderloze generatie.
Dit is een zo objectief mogelijke samenvatting, maar verbeter me alsjeblieft waar nodig want ik ben hier niet zo goed in.
Ik ben geen tokkiequote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is toch niet belangrijk waarom. ik vind dat gewoon
Ooit loop jij op straat langs een rode knop, dan twijfel je even, draai je eromheen, ruikt er even aan, kijkt rond, begint te kwispelen en drukt op de rode knop waarna de wereld ontploft.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:51 schreef bitterbal het volgende:
In Japan ook veel (Amerikaanse) gezinnen gezien, met baby's die nog zo vers waren dat de navelstreng er nog achteraan sleepte. Nu is Japan ook wel een prima land daarvoor met alle voorzieningen, maar niemand heeft er wat aan.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet er ook niet aan denken.
In thailand zie je veel ouders met zeer jonge kinderen op scooters
Klopt, neuken?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:51 schreef bitterbal het volgende:
Dan spoor je nietquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet er ook niet aan denken.
In thailand zie je veel ouders met zeer jonge kinderen op scooters
Ja denk niet dat ik die nieuwsgierigheid kan bedwingen nee ;Pquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooit loop jij op straat langs een rode knop, dan twijfel je even, draai je eromheen, ruikt er even aan, kijkt rond, begint te kwispelen en drukt op de rode knop waarna de wereld ontploft.
Ik had op mijn gehele vlucht van Medellín naar Madrid twee krijsende baby's en één krijsend geconstipeerd kindquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zolang die kinderen niet elf uur lang in mijn vliegtuig zitten te krijsen, vind ik het best.
heerlijkquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had op mijn gehele vlucht van Medellín naar Madrid twee krijsende baby's en één krijsend geconstipeerd kind![]()
![]()
. Ze deden niet aan pauzes en af en toe kwam er nog een vierde bij. Zulks een terror had ik nog nooit meegemaakt en het was de tweede keer in mijn leven dat ik meer dan 3-4 uur vloog. God waarom
.
Elf uur naar Hongkong.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had op mijn gehele vlucht van Medellín naar Madrid twee krijsende baby's en één krijsend geconstipeerd kind![]()
![]()
. Ze deden niet aan pauzes en af en toe kwam er nog een vierde bij. Zulks een terror had ik nog nooit meegemaakt en het was de tweede keer in mijn leven dat ik meer dan 3-4 uur vloog. God waarom
.
Ach joh stel je aan, In China op de rijstvelden schijten ze onder het plukken een baby uit, nemen een slokje water, stoppen het kind in een tokkiezak en gaan gewoon verder met rijst plukken.quote:
zat 2 jaar terug op Curacao-Amsterdam met 3 krijsende baby's en een moeder die niet stopte met praten, man man man. En in NL moest ik haar vervolgens naar huis rijden zonder in slaap te vallenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
![]()
.
Al die mooie gore-filmpjes van auto-ongelukken zijn toch ook in Zuid-Amerika of Aziëquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ach joh stel je aan, In China op de rijstvelden schijten ze onder het plukken een baby uit, nemen een slokje water, stoppen het kind in een tokkiezak en gaan gewoon verder met rijst plukken.
Pardon?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:51 schreef bitterbal het volgende:
Waarom moest jij haar naar huis rijdenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zat 2 jaar terug op Curacao-Amsterdam met 3 krijsende baby's en een moeder die niet stopte met praten, man man man. En in NL moest ik haar vervolgens naar huis rijden zonder in slaap te vallen
Het was z'n eigen gezin.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom moest jij haar naar huis rijden
tokkies unitedquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:51 schreef bitterbal het volgende:
die paar jaar is dan minstens 16 jaar.. daarvoor kan je niet relaxt op vakantiequote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit is wel zo.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:57 schreef UitStraling het volgende:
Leuke vlotte relaxte ouders krijgen nooit krijskinderen, zo simpel zit de wereld nu eenmaal in elkaar.
omdat m'n auto op Schiphol stond? En zij 78 is?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom moest jij haar naar huis rijden
Is het familie van je?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
omdat m'n auto op Schiphol stond? En zij 78 is?
Op de heenweg van Lissabon naar Salvador 8-10 uur geslapen. Op de terugweg rond de 10 uur Pyjama Sam gespeeld op het schermpje in de stoel voor me omdat dat spel nostalgisch as fuck is en slapen hem toch niet ging wordenquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Elf uur naar Hongkong.
Twee peuters en een baby. Vreselijk.
ELF UUR.
Ja nou echt exact dit dusquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zat 2 jaar terug op Curacao-Amsterdam met 3 krijsende baby's en een moeder die niet stopte met praten, man man man. En in NL moest ik haar vervolgens naar huis rijden zonder in slaap te vallen
Oooh kijk, dat verklaartquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee ik was alleen met m'n moeder daar in 2018
nah als ze een jaar of 8 zijn dan begint het besef te komen, wordt het makkelijker en gaan ze hun eigen weg op gegeven moment welquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:57 schreef mschol het volgende:
[..]
die paar jaar is dan minstens 16 jaar.. daarvoor kan je niet relaxt op vakantie
Halve Neuro, Halve Neuroquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:56 schreef FranticDJ het volgende:
o trouwens @:LTVDK ik zit nog steeds met halve neuro in m'n hoofd
Na 4 jaar wordt het allemaal al een stuk makkelijker.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nah als ze een jaar of 8 zijn dan begint het besef te komen, wordt het makkelijker en gaan ze hun eigen weg op gegeven moment wel
die zijn daar niet anders gewend..quote:
Als dat voor jou normaal is moet je dat lekker doen. Pluk ze nog.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ach joh stel je aan, In China op de rijstvelden schijten ze onder het plukken een baby uit, nemen een slokje water, stoppen het kind in een tokkiezak en gaan gewoon verder met rijst plukken.
Niet denken dat je nog alles gewoon kan/moet doen met kinderen. 'Ja het kan toch prima?' Ja maar dat wil niet zeggen dat je het moet doen of dat het praktisch is.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:57 schreef mschol het volgende:
[..]
die paar jaar is dan minstens 16 jaar.. daarvoor kan je niet relaxt op vakantie
Ja dat. Kon er even geen touw aan vastknopen. (Jij na die vlucht wel aan je moeder, zo te lezen).quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:00 schreef Koen66 het volgende:
ahja er stond niet duidelijk dat ik last had van krijsende kinderen en MIJN moeder
Volgens mijn ouders waren wij geen krijskinderen. Maar wij gingen ook niet met het vliegtuig.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:57 schreef UitStraling het volgende:
Leuke vlotte relaxte ouders krijgen nooit krijskinderen, zo simpel zit de wereld nu eenmaal in elkaar.
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:00 schreef engine het volgende:
[..]
Als dat voor jou normaal is moet je dat lekker doen. Pluk ze nog.
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:57 schreef UitStraling het volgende:
klopt, maar als je kinderen "neemt" terwijl je het idee hebt dat alles hetzelfde blijft heb je je niet goed ingelezen. Maar ook dat er niks meer kan. Waarheid ligt in het midden, je leven wordt 'anders'quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Na 4 jaar wordt het allemaal al een stuk makkelijker.
Beetje anders ja, maar met een goed opvang net om je heen kun je alsnog een hoop.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, maar als je kinderen "neemt" terwijl je het idee hebt dat alles hetzelfde blijft heb je je niet goed ingelezen. Maar ook dat er niks meer kan. Waarheid ligt in het midden, je leven wordt 'anders'
Ziede mij in 't stad rijde op mijne velo, roept dan Halve Neuro, Halve Neuroquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wa is da
met Antwerps Marokkaans accent
wollah is da
Daar kikker je van op!quote:
Kleine kinderen krijsen door zenuwachtige moeders die eigenlijk liever met vriendinnen aan de Shop-Gin-Tonic hadden gezeten en overwerkte geīrriteerde vaders, zijn net tamagotchi's wat je erin stopt en ze zijn extreem gevoelig voor de emoties en stemmingen van hun ouders.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mijn ouders waren wij geen krijskinderen. Maar wij gingen ook niet met het vliegtuig.
Tip: ga in april.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik erger me er in EuroDisney ook helemaal kapot aanZal wel door mijn kindvrij-heid komen enzo, maar dan sta je een uur ofzo te wachten tot de show en komt er even een stel met heel kleine slaperige nuilerige kinderen voor je staan. Ga weg joh. 'Ja anders zien ze niks!' Nee, en ik dan? Omdat ik volwassen ben moet ik maar ophoepelen? Ik sta hier in een uur in de kou met je bek.
Of dan gaan mensen voor je staan, prima, je kunt het kasteel nog zien, zodra de show begint: allemaal kinderen op de schouders en filmende telefoons voor je bakkes. Zie je nog niks. 'Ja maar mijn kind!'
Ja maar ikDat kind is het morgen al vergeten.
Er gaat weer een verzamelbeurs doorquote:
Tip: Ga gewoon niet naar heel dat teringdisneyquote:
Ja mijn moeder is wel zenuwachtig en m'n vader was altijd wel overwerktquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kleine kinderen krijsen door zenuwachtige moeders die eigenlijk liever met vriendinnen aan de Shop-Gin-Tonic hadden gezeten en overwerkte geīrriteerde vaders, zijn net tamagotchi's wat je erin stopt en ze zijn extreem gevoelig voor de emoties en stemmingen van hun ouders.
Kan makkelijk dus als je een leuk vlot relaxed gezin bent.
herkenbaar..quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik erger me er in EuroDisney ook helemaal kapot aanZal wel door mijn kindvrij-heid komen enzo, maar dan sta je een uur ofzo te wachten tot de show en komt er even een stel met heel kleine slaperige nuilerige kinderen voor je staan. Ga weg joh. 'Ja anders zien ze niks!' Nee, en ik dan? Omdat ik volwassen ben moet ik maar ophoepelen? Ik sta hier in een uur in de kou met je bek.
Of dan gaan mensen voor je staan, prima, je kunt het kasteel nog zien, zodra de show begint: allemaal kinderen op de schouders en filmende telefoons voor je bakkes. Zie je nog niks. 'Ja maar mijn kind!'
Begin een petitie voor volwassenendagen bij dit soort parken.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:04 schreef CherryLips het volgende:
Picknick, wat feestjes en uit etenquote:
Wij gaan sowieso altijd buiten het hoogseizoen. M'n zus wil altijd met de kerst want dat vindt ze het leukst (ik wil altijd in oktober want Halloweenquote:
Je moet er toch een keer geweest zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tip: Ga gewoon niet naar heel dat teringdisney
tip: het maakt geen ene fuck uit, dat probleem bestaat altijd daar (hoewel, nu misschien minder)quote:
Disneyquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tip: Ga gewoon niet naar heel dat teringdisney
Ligt eraan welke leeftijd he.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij gaan sowieso altijd buiten het hoogseizoen. M'n zus wil altijd met de kerst want dat vindt ze het leukst (ik wil altijd in oktober want Halloween). Maar er lopen altijd verrassend veel Nederlandse kinderen rond terwijl ze gewoon naar school moeten. Snap dat nooit.
Mwah misschien ben ik op het juiste moment geweest danquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:07 schreef mschol het volgende:
[..]
tip: het maakt geen ene fuck uit, dat probleem bestaat altijd daar (hoewel, nu misschien minder)
Gewoon schoolgaande kinderen. Geen kleine dreumesen ofzo.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ligt eraan welke leeftijd he.
dat moet werken zou je zeggen, kindvrije hotels lopen ookquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Begin een petitie voor volwassenendagen bij dit soort parken.
Lastige situatie waarin jij meteen heel onredelijk lijkt want "omg, muh kindere!". Eigenlijk zou iedereen gewoon fatsoen moeten hebben, dan is het probleem ook opgelostquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:04 schreef CherryLips het volgende:
Spijbelenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon schoolgaande kinderen. Geen kleine dreumesen ofzo.
M'n eerste bezoek was in juli. Halve park was uitgestorven. Vrijwel lege Main Street. M'n zus was toen al tig keer geweest en ik liet haar de foto's zien en dat had ze nog nooit meegemaaktquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah misschien ben ik op het juiste moment geweest dan
Ik kwam niet verder dan de tweede regel maar ik heb zo veel medelijden met zijn/haar kinderen. De gedachte dat dit ongeleide projectiel iemand opvoedt, bah.quote:
heb je net een redelijk dagje te pakken kan.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah misschien ben ik op het juiste moment geweest dan
Ja in die maand loop je gewoon niet lekker door dat park heen daar, met zulk weer dan.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n eerste bezoek was in juli. Halve park was uitgestorven. Vrijwel lege Main Street. M'n zus was toen al tig keer geweest en ik liet haar de foto's zien en dat had ze nog nooit meegemaaktMaar jezus wat was het heet.
Hoevaak ga je wel niet dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:10 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je net een redelijk dagje te pakken kan.
maar in de jaren dat ik al naar disney ga is het buiten de vakanties ook gewoon klote
Tegen de muur met dit soort organismen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |