Wat let je? Ga je gang.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er zijn echt zoveel mooiere foto's te vinden van Dua Lipa.
2de golf zit even een uitsmijtertje te eten. Ik verleg mijn timeline met 2 weken.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:39 schreef Slobeend het volgende:
Eerste reactie van #teamwegaannooitmeerkoersen?
Ik vraag ook niet om je mening over haar, maar het feit dat hij al een adolescent kind heeft.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nog steeds consent, ergo ik vind niets van haar.
Alles van enige relevantie gaat NIET door.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:39 schreef Slobeend het volgende:
Eerste reactie van #teamwegaannooitmeerkoersen?
Zo werkt het niet hequote:Op donderdag 23 juli 2020 18:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
2de golf zit even een uitsmijtertje te eten. Ik verleg mijn timeline met 2 weken.
Geef je Stiena geen like?quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
2de golf zit even een uitsmijtertje te eten. Ik verleg mijn timeline met 2 weken.
Haha, is dat je moeder? @Mani89quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:43 schreef showtimer het volgende:
[..]
Geef je Stiena geen like?
https://www.instagram.com/p/CCy2gZ_gMZu/
Op instagram geef ik geen likes.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:43 schreef showtimer het volgende:
[..]
Geef je Stiena geen like?
https://www.instagram.com/p/CCy2gZ_gMZu/
Dit wordt wel iets te persoonlijk.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Haha, is dat je moeder? @:Mani89
Of een Slob.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Helaas geen eend met een rode snavel.
Ja maar wie weet wat voor engnekken hier stiekem posten die mijn moeder gaan lastigvallen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Is toch leuk als je moeder om je creaties kan lachen?
Mol is er ook al 42 hè.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:41 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik vraag ook niet om je mening over haar, maar het feit dat hij al een adolescent kind heeft.
Ik heb haar moeten helpen uiteraard en ongeveer 21 keer moeten voorkomen dat ze uit frustratie de telefoon door de ruit heeft getyft.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel hip hoor, een moeder met instagram.
Die van mij weet net hoe je de computer aan moet zetten.
Oh bij mij zou het andersom zijn, dan zou ik uit frustratie die telefoon wegtyfen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb haar moeten helpen uiteraard en ongeveer 21 keer moeten voorkomen dat ze uit frustratie de telefoon door de ruit heeft getyft.
www.instagram.com/saarensuusquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:04 schreef Aguero het volgende:
[..]
Krijgen we geen foto's van het eindproduct?
Het zijn er 14 geworden uiteindelijk.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
Op de vorige foto waren het er nog 9.
Seizoen 2? Dan kan je alvast alle scenes uit het priveleven van die lesbische detective skippen, mis je niks aan.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:15 schreef Momo het volgende:
Ga zo maar eens weer naar de Mindhunter kijken
Ik ben nog in seizoen 1.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Seizoen 2? Dan kan je alvast alle scenes uit het priveleven van die lesbische detective skippen, mis je niks aan.
Dat noem je ambachtelijk.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het lijkt net een dikke laag verf man.
Ik heb zo'n kleurstoffenpakket gekocht, echt super leuk. Ik ga daar hele leuke dingen mee maken.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het lijkt net een dikke laag verf man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahahahaha. @Mani89 @SlobeendPut these foolish ambitions to rest.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Waar kijk ik precies naar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahahahaha. @:Mani89 @:SlobeendReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Oh no no no no noquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Xbox Series X graphics. Halo, om precies te zijn.
Als je Muriel naar wielrennen zou vertalen zou hij pas in de laatste 50 meter op kop komen na beulenwerk van Maxi. Dat is compleet tegen de aard in van het beestje Nando.quote:Op donderdag 23 juli 2020 21:01 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
@:Koffieplanter Mooie jongen.
Mpenza?quote:Op donderdag 23 juli 2020 21:39 schreef El-Stinho het volgende:
Emile wordt weer afgeserveerd op Twitter.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 21:39 schreef El-Stinho het volgende:
SchelvecchioGODquote:Op donderdag 23 juli 2020 21:39 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Het nieuws dat het Quinty maar liefst een jaar heeft gekost om bilvolume te creëren zal voor gefronste wenkbrauwen zorgen op de studiovloer van Koffietijd. Eén bilmaat groeien is voor Loretta Schrijver immers een reguliere vrijdagavond.
Helaas zit dat volk massaal op socialsquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:18 schreef Momo het volgende:
Die wappies zitten ook overal he, kijk je een simpel filmpje als dit. Allemaal downvotes en knotsgekke comments.![]()
Op socials en op Fokquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Helaas zit dat volk massaal op socials
Lekker elkaar brainwashen en injecteren met bleek, want dat hep op feesboek gestaan.
Weet je toch ook meteen dat je al die mensen niet serieus hoeft te nemen?quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Op socials en op Fok![]()
Die accounts zijn echt heel actief en zitten er meteen boven op als een grote nieuwsbron iets post op twitter bijvoorbeeld. Ook allemaal accounts met Nederlandse naam + veel getallen. Zou mij niks verbazen als sommige mensen meerdere accounts beheren of bots hebben.
Die zijn er ook veel in bepaalde delen van FOK! inderdaad. Vrij vermoeiend verder. Heb geen problemen met totaal tegengestelde mening maar als je ze vraagt naar bron dan geven ze nooit thuis.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Op socials en op Fok![]()
Die accounts zijn echt heel actief en zitten er meteen boven op als een grote nieuwsbron iets post op twitter bijvoorbeeld. Ook allemaal accounts met Nederlandse naam + veel getallen. Zou mij niks verbazen als sommige mensen meerdere accounts beheren of bots hebben.
Nee, ik verbaas mij alleen hoeveel mensen dat soort dingen geloven gewoon.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weet je toch ook meteen dat je al die mensen niet serieus hoeft te nemen?
Maar zijn het er wel echt veel?quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, ik verbaas mij alleen hoeveel mensen dat soort dingen geloven gewoon.
Zelfs een studiegenootje van de universiteit ging Maurice de Hond berichten posten op zijn Linkedin. Verbaas mij daarover. Hij is gewoon een slimme beta, al had altijd wel snel mot met iedereen op de uni.
Ik denk dat je zou verbazenquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar zijn het er wel echt veel?
Ik vind 15% best veel eigenlijk, dat zijn 2,5 miljoen Nederlanders. Maar je kunt ook vasthouden aan de 85% verstandige mensen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nog steeds 85% niet dan.
15% van de bevolking is ook zwakbegaafd waarschijnlijk, dus ik zie daar wel enige correlatie.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind 15% best veel eigenlijk, dat zijn 2,5 miljoen Nederlanders. Maar je kunt ook vasthouden aan de 85% verstandige mensen.
quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:42 schreef Koffieplanter het volgende:
🚨 ER IS LIVE BASKETBALL OP MIJN TELEVISIE. 🚨
De ik-like-alles schtick is al opgegeven?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 08:49 schreef Mani89 het volgende:
Het nieuwe album van Taylor Swift is gemaakt met The National en Bon Iver, kan dit jullie interesse wekken?
Er is nu een knopje dat je al je likes kan verbergen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De ik-like-alles schtick is al opgegeven?
Wanneer mogen we de conclusie trekken dat mensen die naar talkshows kijken volslagen debielen zijn?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:58 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Dit influencer () item was wel weer een treurig dieptepunt van Op1.
Dit kan echt nietquote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:58 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Dat Op1 zijn naam ook titelt als Tisjeboy Jayquote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:58 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Zo ver zou ik nog niet willen gaan, er zijn soms best leuke items. Maar bij dit item was het volgens mij (ik heb het niet gezien) de bedoeling dat het jongeren bewuster ging maken van Corona. Nodig je zo'n debiel uit. 'ik heb andere informatiebronnen'. Ja, zo kun je alles wel roepen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wanneer mogen we de conclusie trekken dat mensen die naar talkshows kijken volslagen debielen zijn?
Als je gewoon helemaal geen interessante gasten hebt moet je gewoon eer aan jezelf houden en stekker eruit trekken tot volgend seizoen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:58 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Gelukkig is Deef wel tegen verspreiding van het virus.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je gewoon helemaal geen interessante gasten hebt moet je gewoon eer aan jezelf houden en stekker eruit trekken tot volgend seizoen.
In plaats daarvan geeft publieke omroep liever podium aan volslagen idioten die enkel voor eigen parochie preken.
Je hebt het toch maar mooi 48 hele uren volgehouden.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er is nu een knopje dat je al je likes kan verbergen.
Alsof jongeren naar Flop1 kijken.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo ver zou ik nog niet willen gaan, er zijn soms best leuke items. Maar bij dit item was het volgens mij (ik heb het niet gezien) de bedoeling dat het jongeren bewuster ging maken van Corona. Nodig je zo'n debiel uit. 'ik heb andere informatiebronnen'. Ja, zo kun je alles wel roepen.
De mokerdomme Deef Roelvink?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig is Deef wel tegen verspreiding van het virus.
Nou ja de 'highlights' zullen wel op de sosjiaals komen van deze figuren.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alsof jongeren naar Flop1 kijken.
quote:
Zag deze net voorbij komen als youtube suggestie.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 08:49 schreef Mani89 het volgende:
Het nieuwe album van Taylor Swift is gemaakt met The National en Bon Iver, kan dit jullie interesse wekken?
Nou gelukkig heeft ie dat laatste stukje verstand niet verloren bij zn auto-ongelukquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja de 'highlights' zullen wel op de sosjiaals komen van deze figuren.
[..]
Ja iemand die zich Tisjeboy Jay noemt weet het beter dan alle wetenschappers. Allemaal luisteren naar deze manquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:10 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat Op1 zijn naam ook titelt als Tisjeboy Jay
Willen al mijn muziekvrienden met goede smaak hun mening geven over dit liedje? Nee niet jij @Koffieplanterquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Zag deze net voorbij komen als youtube suggestie.
Heb je hem toch gekocht? Ik weet het nog niet, 83 is toch niet geweldig he.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Wereldse game. @:Mani89
Tot halverwege was het wel prima.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Willen al mijn muziekvrienden met goede smaak hun mening geven over dit liedje? Nee niet jij @:Koffieplanter
Goed nummer, tot Taylor begint te zingen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Willen al mijn muziekvrienden met goede smaak hun mening geven over dit liedje? Nee niet jij @:Koffieplanter
Tweedehands overgenomen van een vriend.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je hem toch gekocht? Ik weet het nog niet, 83 is toch niet geweldig he.
Hoe durf je dit te zeggen tegen iemand met een DUA LIPA UI.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja je hebt wel wat terrein goed gemaakt na die raggaeton act van een paar jaar terug.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe durf je dit te zeggen tegen iemand met een DUA LIPA UI.
Dat is handig, speel hem eerst uit en geef mij dan je volledige mening. Ik ben wel geinteresseerd.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tweedehands overgenomen van een vriend.
En Egan?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb zojuist het licht gezien: Dumoulin wint de Tour, Nibali wint de Giro. Einde bericht.
Beter dan Spinvis.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Schokkend.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:23 schreef Steven184 het volgende:
Wappies hebben zoals verwacht hun rechtzaak verloren.
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig is Deef wel tegen verspreiding van het virus.
Ja, ik ben enthousiast.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 08:49 schreef Mani89 het volgende:
Wat doe jij eigenlijk in het dagelijks leven als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik luister naar Songs: Ohia.
Engelse pers slaat Van Dijk over bij verkiezing Speler van het Jaarquote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
Henderson is speler van het jaar geworden in de PL. (lol)
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk in het dagelijks leven als ik vragen mag?
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Engelse pers slaat Van Dijk over bij verkiezing Speler van het Jaar
Ik doe alsof ik studeer.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk in het dagelijks leven als ik vragen mag?
Ik schat hem meer in als iemand die zijn 3e studie aan het afronden is.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rellende_Thijs in een notendop!
Oh, check. Welke richting?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik doe alsof ik studeer.
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik schat hem meer in als iemand die zijn 3e studie aan het afronden is.
Rechten!quote:
Is het einde al in zicht?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rechten!
Vandaar dat ik altijd zo genuanceerd ben hahahaha.
Krijg ik ook wel wat deeltjes van maar dat lijkt me een vrij saaie studie.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rechten!
Vandaar dat ik altijd zo genuanceerd ben hahahaha.
Ja, die studeren of rechten of hangen de hele dag in een sportschool.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Rechten is toch vooral voor mensen die geen idee hebben wat te doen?
Dit is niveau Mani, dat moet echt beter m’n jongen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, die studeren of rechten of hangen de hele dag in een sportschool.
Zou slecht zijn als het niet zo was.quote:
Ik vond het wel lekker scherp van mezelf.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit is niveau Mani, dat moet echt beter m’n jongen.
Het kan behoorlijk saai zijn, maar soms is het stiekem best interessant!quote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Krijg ik ook wel wat deeltjes van maar dat lijkt me een vrij saaie studie.
(lol)
Zijn natuurlijk ook heel veel richtingen binnen het recht. Welke kant ga je op?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het kan behoorlijk saai zijn, maar soms is het stiekem best interessant!
Dat zijn teksten.
Terecht. Het Golvend Galjoenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
Henderson is speler van het jaar geworden in de PL. (lol)
Dit kan ik bevestigen, aangezien ik geen idee had wat te doen en dan maar een rechtenstudie begon.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Rechten is toch vooral voor mensen die geen idee hebben wat te doen?
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, die studeren of rechten of hangen de hele dag in een sportschool.
Fantastisch artikel weer van De Speld.quote:
Was dat maar zoquote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Fantastisch artikel weer van De Speld.
1997 won met 51% van 1996.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:33 schreef Mani89 het volgende:
Wat was er precies zo geweldig aan 1997? Is die poll gekaapt door kloteduitsertjes?
Hij is wel gezellig dik. Wat heb je tegen Bruls?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van de persoon Bruls.
Volgens hem is de mondkapjesplicht in openbare ruimtes niet reëel. Man met typisch Nederlandse poldermentaliteit meningen. Samen met Sjaak de Gouw afvoeren svp.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is wel gezellig dik. Wat heb je tegen Bruls?
Dus wij, de altijd eigenwijze NEDERLANDERS', zijn het enige land waar het niet kan? (lol)quote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgens hem is de mondkapjesplicht in openbare ruimtes niet reëel. Man met typisch Nederlandse poldermentaliteit meningen. Samen met Sjaak de Gouw afvoeren svp.
Ja precies. Net als de 'intelligente lockdown' alsof de rest van de wereld een stel domme idioten zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus wij, de altijd eigenwijze NEDERLANDERS', zijn het enige land waar het niet kan? (lol)
Ik heb nog steeds een hekel aan publiekrecht. Privaatrecht daarentegen..quote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het kan behoorlijk saai zijn, maar soms is het stiekem best interessant!
Dat zijn teksten.
Huh?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
Dat hele incrowd groepje podcasters is echt ontzettend eng. @:el-stinho
Ik snap dat gedweep met strafrecht ook nooit. Vreselijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:23 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een hekel aan publiekrecht. Privaatrecht daarentegen..
Oh zijn ze aan het haten op wielrenners? Ik volg dat hele clubje ook, maar ze moeten het wel bij voetbal houdenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stijn weet wel waar ik het over heb.
Ja. Vooral vermoeiend dat ze dan met zijn allen altijd op één iemand gaan bashen (die meestal iets over een bevriend iemand heeft gezegd want er zit altijd een eigenbelang bij) en allemaal elkaars posts gaan liken. Eng, eng, eng.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh zijn ze aan het haten op wielrenners? Ik volg dat hele clubje ook, maar ze moeten het wel bij voetbal houden
Rollen doe je wel ja, Hubert.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Links ik, rechts @:momo
Zo rol ik.
[ afbeelding ]
Geeneens het vernoemen waard.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik snap dat gedweep met strafrecht ook nooit. Vreselijk.
De T is nu eenmaal de T.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:11 schreef maxi-mus het volgende:
Remco is nu al klaar met de media.
[ twitter ]
Welke Fokker in het algemeen en welke user uit WLR in het bijzonder zou zich in moeten schrijven voor Big Brother 2021?quote:
Volledig eens met die reeks tweets van Lukas.quote:
Misschien woon je in wat minder dichtbevolkt gebied. (ouderen op zo 'n e-bike zijn soms wel een verschrikking)quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit echt last van wielrenners, en ook niet echt van Henk en Corrie.
Dus ja, ik snap de ophef nooit zo, eigenlijk.
Regio Eindhoven, dus daar ligt het niet echt aan.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien woon je in wat minder dichtbevolkt gebied. (ouderen op zo 'n e-bike zijn soms wel een verschrikking)
Ik heb er ook niet heel veel last van hier in de provincie maar toch hoor ik geregeld gemopper achter me als ik fietsers inhaal, terwijl ik juist zo netjes mogelijk probeer te doen. Het beeld van wielrenners is gewoon erg negatief bij een hoop (oudere) mensen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit echt last van wielrenners, en ook niet echt van Henk en Corrie.
Ik ook niet. Kies een andere route als er teveel Henks en Corrieën op fietspaden dreigen te zijn. Of ga fietsen als het een beetje regent, dan zitten alle Henken, Corries en mooi-weer-wielrenners thuis. Of ga gewoon ergens wonen waar sowieso weinig mensen (Henk, Corrie of wielrenner) wonen. Is dit weer zo'n Randstad probleem?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De omgeving kennen is sowieso ook wel handig ja. Op dagen waarvan ik het vermoeden heb dat het druk gaat worden pas ik vaak m'n route wel aan.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:09 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik ook niet. Kies een andere route als er teveel Henks en Corrieën op fietspaden dreigen te zijn. Of ga fietsen als het een beetje regent, dan zitten alle Henken, Corries en mooi-weer-wielrenners thuis. Of ga gewoon ergens wonen waar sowieso weinig mensen (Henk, Corrie of wielrenner) wonen. Is dit weer zo'n Randstad probleem?
Van het weekend rond Utrechtse Heuvelrug gefietst, daar was het een paar keer problematisch en veel gemopper. Blij dat ik daar niet woon.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:09 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik ook niet. Kies een andere route als er teveel Henks en Corrieën op fietspaden dreigen te zijn. Of ga fietsen als het een beetje regent, dan zitten alle Henken, Corries en mooi-weer-wielrenners thuis. Of ga gewoon ergens wonen waar sowieso weinig mensen (Henk, Corrie of wielrenner) wonen. Is dit weer zo'n Randstad probleem?
Als ik voor m'n lol ga fietsen, kies ik sowieso geen fietspaden, juist omdat die vaak vol zitten met andere fietsers.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De omgeving kennen is sowieso ook wel handig ja. Op dagen waarvan ik het vermoeden heb dat het druk gaat worden pas ik vaak m'n route wel aan.
Ik woon vlak bij de Duitse grens, daar fietsen aanzienlijk minder mensen dan hier, en de wielrennerhaat is daar nog niet echt doorgedrongen. Zelfs de meeste auto's gaan op een beetje smalle weg de berm in en bijkans stilstaan zodat je ze met een meter afstand kunt passeren. Lichtelijk overdreven, maar wel sympathiek.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van het weekend rond Utrechtse Heuvelrug gefietst, daar was het een paar keer problematisch en veel gemopper. Blij dat ik daar niet woon.
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:20 schreef Slobeend het volgende:
Persoonlijk vind ik fietsers de irritantste weggebruikers.
Fietsers met zo'n fullsize koptelefoon op, allemaal preventief neerkogelen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:20 schreef Slobeend het volgende:
Persoonlijk vind ik fietsers en wandelaars met oortjes in de irritantste weggebruikers.
Vooral in de stad heel irritant.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:22 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Fietsers met zo'n fullsize koptelefoon op, allemaal preventief neerkogelen.
Wandelaars die zonder te kijken oversteken op plaatsen waar het helemaal niet mag.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:20 schreef Slobeend het volgende:
Persoonlijk vind ik fietsers en wandelaars met oortjes in de irritantste weggebruikers.
Boks.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb op de fiets altijd wel oortjes in maar hoor de omgeving wel.
Ik fiets denk ik nog geen 25 km per jaar.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb op de fiets altijd wel oortjes in maar hoor de omgeving wel.
Als je de volume een beetje in toon houdt kun je prima een podcast/muziek luisteren en alsnog de omgeving horen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:28 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Zijn die oortjes alleen voor de sier? Of bestaat jullie omgeving uit neerstortende B17's?
Hier ging het laatst ook al over, maar blijkbaar vinden mensen dit raar.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je de volume een beetje in toon houdt kun je prima een podcast/muziek luisteren en alsnog de omgeving horen.
Deze mens vindt dat raar, ik kan me niet voorstellen dat je dan een achteropkomende auto hoort voordat die naast je rijdt. En ik stel het erg op prijs om dat soort dingen te horen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hier ging het laatst ook al over, maar blijkbaar vinden mensen dit raar.
Ik ben nu voor het eerst bezig met een podcast. Ben ik nu een hippe jongen geworden?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je de volume een beetje in toon houdt kun je prima een podcast/muziek luisteren en alsnog de omgeving horen.
Ik kom niet heel vaak een achteropkomende auto tegen op de fiets eigenlijk. (er zijn namelijk fietspaden) en als ik moet oversteken kijk ik goed uit. En auto's hoor ik wel hoor.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:37 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Deze mens vindt dat raar, ik kan me niet voorstellen dat je dan een achteropkomende auto hoort voordat die naast je rijdt. En ik stel het erg op prijs om dat soort dingen te horen.
Als het een Tesla is hoor je dat niet, nee.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:37 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Deze mens vindt dat raar, ik kan me niet voorstellen dat je dan een achteropkomende auto hoort voordat die naast je rijdt. En ik stel het erg op prijs om dat soort dingen te horen.
Dan hoor je er bij ja. Waar gaat het over?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben nu voor het eerst bezig met een podcast. Ben ik nu een hippe jongen geworden?
Brand in het landhuis trouwens.
Op 7 december 2003 komt grootgrondbezitter Ewald Marggraff bij een brand in zijn landhuis in Vught om het leven. De excentrieke Brabander bezat zo'n 700 hectare land, een kunstcollectie van ruim 500 schilderijen en een vermogen van 160 miljoen in verschillende belastingparadijzen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan hoor je er bij ja. Waar gaat het over?
Maar jij zit überhaupt niet op een racefiets toch?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meestal wel ja, daar zijn die dingen namelijk voor gemaakt.
Die zijn hier nogal zeldzaam, ik fiets hoofdzakelijk op doorgaande achteraf asfaltwegen waar praktisch niemand komt.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meestal wel ja, daar zijn die dingen namelijk voor gemaakt.
Racefiets (bijna) niet nee maar dan zou eigenlijk precies hetzelfde gelden. (hoewel ik dan gewoon minder drukke paden zou kiezen, dat is niet zo moeilijk in Friesland) De ergernissen gingen ook niet enkel, maar wel vaak lees ik, over racefietsers. Maar ik fietste wel dagelijks naar mijn werk/school zonder problemen, pre-corona dan.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Maar jij zit überhaupt niet op een racefiets toch?
Vrijwel elke krant heeft ook de rubriek 'hoe brengt u in deze corona tijd de vakantie in eigen land door' uitgevonden.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:04 schreef El-Stinho het volgende:
Twee pagina's in de Courant over mondkapjes over moeten slaan. NRC LAAT ME MET RUST
Waarom. Omdat jij ze niet fijn vindt zitten?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:04 schreef El-Stinho het volgende:
Twee pagina's in de Courant over mondkapjes over moeten slaan. NRC LAAT ME MET RUST
Interview met de Belgische Jaap van Dissel zou ik toch even lezen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:04 schreef El-Stinho het volgende:
In een tent in je eigen straat.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vrijwel elke krant heeft ook de rubriek 'hoe brengt u in deze corona tijd de vakantie in eigen land door' uitgevonden.
Nee.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Interview met de Belgische Jaap van Dissel zou ik toch even lezen.
Dan ben je echt niet goed nee.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In een tent in je eigen straat.
Die mensen hebben professionele hulp nodig.
Omdat ik alleen in de trein in de situatie kom dat ik het nodig zou hebben. Op elke andere plek kan ik, als ik zou willen, vijf kilometer afstand houden. Als het aan Abou ligt, zou ik voor mijn weekendse ochtendwandelingetjes een mondkapje op moeten terwijl ik nauwelijks mensen tegenkom.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom. Omdat jij ze niet fijn vindt zitten?
Kamperen is een misdaad tegen de menselijkheid.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:16 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom zou je vrijwillig in een tent willen slapen?
Like.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kamperen is een misdaad tegen de menselijkheid.
Dat je nauwelijks mensen tegenkomt weten we wel hahaha.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat ik alleen in de trein in de situatie kom dat ik het nodig zou hebben. Op elke andere plek kan ik, als ik zou willen, vijf kilometer afstand houden. Als het aan Abou ligt, zou ik voor mijn weekendse ochtendwandelingetjes een mondkapje op moeten terwijl ik nauwelijks mensen tegenkom.
Het gaat om openbare gebouwen, cafés, supermarkten etc.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat ik alleen in de trein in de situatie kom dat ik het nodig zou hebben. Op elke andere plek kan ik, als ik zou willen, vijf kilometer afstand houden. Als het aan Abou ligt, zou ik voor mijn weekendse ochtendwandelingetjes een mondkapje op moeten terwijl ik nauwelijks mensen tegenkom.
Volgens mij pleitte Abou ervoor om als je al naar buiten gaat.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het gaat om openbare gebouwen, cafés, supermarkten etc.
#TeamStinhoquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
#TeamStinho![]()
Als die zogenaamde meerderheid voor een verplichting nu uit eigen beweging al zo'n ding op zou zetten ben ik bereid mijn standpunt te heroverwegen.
Jaap staat er hier volgens mij nog altijd beter op dan Van Ranst bij onze zuiderburen, maar dit terzijde.quote:
Hoor ik morgenochtend.😬quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:35 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jaap staat er hier volgens mij nog altijd beter op dan Van Ranst bij onze zuiderburen, maar dit terzijde.
Hoe verloopt joun testavontuur?
Welke?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe racefiets gekocht. Einde tijdperk viesdik.
Van Ranst riep toch ook aan het begin van de crisis dat Onze Jaap een koekenbakker was en het helemaal mis zou gaan bij ons?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:35 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jaap staat er hier volgens mij nog altijd beter op dan Van Ranst bij onze zuiderburen, maar dit terzijde.
Hoe verloopt joun testavontuur?
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ja dat was mensonterend.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:44 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dus al wel een wattenstaaf in je hersenpan gehad?
Nog een beetje aanbod in deze tijd?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ja he!quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:39 schreef El-Stinho het volgende:
@:mani89 Het nummer met Bon Iver is erg goed.
Endurace?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een Canyon, een van de goedkopere![]()
Nee, ontzettend kut. Moet nu ook nog vrij lang wachten helaas. In de winkels niks dat paste bij wat ik zocht.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nog een beetje aanbod in deze tijd?
Covid is tevens verantwoordelijk voor een kerkhof aan chanante uitspraken van doorgaans verstandig geachte personen. Ab weet hier alles van.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Van Ranst riep toch ook aan het begin van de crisis dat Onze Jaap een koekenbakker was en het helemaal mis zou gaan bij ons?
Nice. Ik heb de aluminium 105 uitvoeringquote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ah, die heb ik ook. Prima fiets.
Geen mannengriep?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Grieperig, maar het valt wel mee hoor.
Echt hé.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
#TeamStinho![]()
Als die zogenaamde meerderheid voor een verplichting nu uit eigen beweging al zo'n ding op zou zetten ben ik bereid mijn standpunt te heroverwegen.
Ook aluminiumquote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nice. Ik heb de aluminium 105 uitvoeringJij ook? Of de carbon versie?
Ik ben wel benieuwd. Wat zijn de de sterke en zwakke punten? Ik heb het vanwege de geometrie, beschikbaarheid en nog net betaalbare prijs gedaan.quote:
Ik heb er vanochtend bij de supermarkt opeens twee/drie gezien. Tot hiervoor zag ik alleen wat Aziaten een kapje op hebben. Ik snap oprecht niet waarom dit opeens zo'n ding is.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt hé.Blijkbaar 'gaan er steeds meer stemmen op' om zo 'n ding op te zetten, vreemd genoeg zie je het hier nergens.
Ja, ik wel een beetje hetzelfde destijds. Het is erg comfortabel fietsen, heb nooit ergens last van. Ben een jaar en 6.000 kilometer verder en ook geen problemen met het materiaal gehad.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd. Wat zijn de de sterke en zwakke punten? Ik heb het vanwege de geometrie, beschikbaarheid en nog net betaalbare prijs gedaan.
Kermisklant.quote:
Ik heb een vergelijkbare fiets in het echt geprobeerd en het voelde zoveel robuuster aanquote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, ik wel een beetje hetzelfde destijds. Het is erg comfortabel fietsen, heb nooit ergens last van. Ben een jaar en 6.000 kilometer verder en ook geen problemen met het materiaal gehad.
quote:
Heb niet veel met boksen, maar zo'n compilatiefilmpje van prima Tyson eind jaren '80 is toch wel genieten. Wat een atleet.quote:
Wat rijd je nu dan? Moet je nog lang wachten op je fiets of wordt die vrij rap opgestuurd?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb een vergelijkbare fiets in het echt geprobeerd en het voelde zoveel robuuster aanDus ik heb hoge verwachtingen. En de kleurtjes van Canyon zijn ook niet slecht.
Simpel fietsje van de Decathlon. En duurt tot najaarquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wat rijd je nu dan? Moet je nog lang wachten op je fiets of wordt die vrij rap opgestuurd?
Ah, dat is de verbetering ook niet te missen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Simpel fietsje van de Decathlon. En duurt tot najaar
Wat houd je tegen?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:13 schreef Felagund het volgende:
Ik moet ook weer eens gaan fietsen/mountainbiken.
Ik krijg ergens in augustus als het goed is de carbon 105 variant binnen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd. Wat zijn de de sterke en zwakke punten? Ik heb het vanwege de geometrie, beschikbaarheid en nog net betaalbare prijs gedaan.
Ik ben vooral benieuwd tussen verschil carbon en aluminium, maar daar ga ik niet achter komen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:17 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik krijg ergens in augustus als het goed is de carbon 105 variant binnen.Ben benieuwd naar het verschil met mijn instap-giant die ik nu heb
Ik ook, heb nu alu, dus zal t wel merken denk ikquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd tussen verschil carbon en aluminium, maar daar ga ik niet achter komen.
Dan ga je dadelijk echt met een noodgang hahaha.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik ook, heb nu alu, dus zal t wel merken denk ik
Vuistvechten voor kermisklanten is geen sport, maar:quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heb niet veel met boksen, maar zo'n compilatiefilmpje van prima Tyson eind jaren '80 is toch wel genieten. Wat een atleet.
Weinig eigenlijk, behalve dat de weg naar mijn huis iets van 10% stijgt. En ik en mooi-weer fietser ben.quote:
Het blijft toch een merkwaardige diersoort he?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)eg-te-zijn~b96f55cb/
@:rellende_rotscholier
Ga ik zo ff lezenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:08 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)hartje-aan~b81c0004/
Ik vond dit ook wel een goede kolum. @:el-stinho
quote:Het is op de camping acht van de tien keer gebakken aardappeltjes. Thuis eten we juist meestal gekookte aardappels. Nog zoiets: hier drinken we Schultenbräu, thuis Brand of Grolsch.
Dus je gaat naar camping, waar ik op zich niks op tegen heb, ergo je hebt vakantie. Je gaat even lekker weg, maar je gaat wel nog een treetje lager qua bier. Ik snap het niet. Dan beloon je jezelf toch met wat triples of blond of wat speciaalbier.quote:
Rochefort.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dus je gaat naar camping, waar ik op zich niks op tegen heb, ergo je hebt vakantie. Je gaat even lekker weg, maar je gaat wel nog een treetje lager qua bier. Ik snap het niet. Dan beloon je jezelf toch met wat triples of blond of wat speciaalbier.
Buitenlandse naam = premium bierquote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Rochefort.
Wel gebakken aardappels i.p.v. gekookte maar dan het goedkoopste bier i.p.v. merkbier. Enige logica is niet te herkennen.
Die reacties jaquote:Op zaterdag 25 juli 2020 09:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ twitter ]
Dit is wel genieten hoorVooral de reacties.
Nu al?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Laten we elkaar net zo gebroederlijk in de armen sluiten. @:showtimer
Blijft erg stil vanuit die hoek. Verder veel mensen die onderliggende boodschap niet begrijpen kennelijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 09:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ twitter ]
Dit is wel genieten hoorVooral de reacties.
Heb je dat gedoe met De School niet meegekregen?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 10:03 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Zal vast ergens een (goede) grap in zijn verborgen.
Nee, terwijl de 48 uur al voorbij zijn.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 13:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Is het verlossende bericht al binnengekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |