quote:Op zondag 26 juli 2020 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het verhaal was al wel klaar toen Chief ging slapen eigenlijk. Maar goed, Halo was dé game om een Xbox en Xbox 360 te halen. Dat willen ze nu weer proberen.
Met 343 gaat ze dat niet lukken.
Misschien dat Raytracing nog wat verbetering kan brengenGamer.nl heeft een preview:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://gamer.nl/artikele(...)met-een-valse-start/
Schept wel iets meer duidelijkheid, maar nog niet heel veel."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Misschien, maar ik haat GTAquote:Op maandag 27 juli 2020 12:49 schreef Pheno het volgende:
Dan kun je beter je presentatie met GTA V starten denk ik.
Missed pun naar PS5-presentatie..quote:
Oh ja, RIPquote:
Het was speciaal op de Xbox, vlaggenschip en al dat, en het vervolg was nog beter (behalve het eindequote:Op maandag 27 juli 2020 12:53 schreef Pheno het volgende:
Maar ik snap de Halo-fascinatie niet echt. ben er nu door Gamepass mee begonnen, maar om nu te zeggen dat het me grijpt: nee. Generic shooter, misschien dat het toen heel speciaal was, maar ik zie nog niet in hoe
1, 2, 3 en Reach waren echt wel tof in de tijd. Zeker de multiplayer heb ik zelfs veel gespeeld in die tijd. Waren andere tijden wel. Na Bungie is het minder leuk geworden, niet alleen mijn mening maar volgens mij bij velen.quote:Op maandag 27 juli 2020 12:53 schreef Pheno het volgende:
Maar ik snap de Halo-fascinatie niet echt. ben er nu door Gamepass mee begonnen, maar om nu te zeggen dat het me grijpt: nee. Generic shooter, misschien dat het toen heel speciaal was, maar ik zie nog niet in hoe
Het lijkt er meer op dat MS zich inzet op die GamePass als USP dan een echte (nieuwe) IP als systemseller.Dat is hetgeen wat nu echt onderscheidend is van Sony en Nintendo.quote:Op maandag 27 juli 2020 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hopelijk zijn nieuwe titels die MS nu gepland heeft wel een succes. De eerste onthullingen (teasers/trailers) zijn wel veelbelovend. Hopelijk kunnen ze dat waarmaken.
Wel iets wat de concurrentie makkelijk kan kopiëren lijkt me.quote:Op maandag 27 juli 2020 14:07 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het lijkt er meer op dat MS zich inzet op die GamePass als USP dan een echte (nieuwe) IP als systemseller.Dat is hetgeen wat nu echt onderscheidend is van Sony en Nintendo.
Mjah, dat weet ik niet. Het zal erg veel geld kosten en er is een meer multiplatform insteek voor nodig. Ik weet niet of Nintendo en Sony daar al klaar voor zijn.quote:Op maandag 27 juli 2020 14:11 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Wel iets wat de concurrentie makkelijk kan kopiëren lijkt me.
Nope. Lockhart is wit.quote:Op maandag 27 juli 2020 14:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een witte Series X komt er dus aan.
[ afbeelding ]
Denk dat Microsoft de betere infrastructuur heeft ervoor en wellicht wat diepere zakken dan Sony en Nintendo.quote:Op maandag 27 juli 2020 14:11 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ze worden allebei wit, vroeg of laat. Hetzij een special edition of direct te bestellen bij launch.quote:Op maandag 27 juli 2020 14:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope. Lockhart is wit.
Zo is onderscheid makkelijker te maken in de winkel.
Het verdienmodel van Sony-Microsoft-Nintendo is nu compleet verschillend.quote:Op maandag 27 juli 2020 14:11 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dit vat het wel mooi samen. Ze hebben allemaal hun sterke en verbeterpunten. Maar wel voor elk wat wils.quote:Op maandag 27 juli 2020 14:56 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Het verdienmodel van Sony-Microsoft-Nintendo is nu compleet verschillend.
Nintendo richt zich meer op "familie" gaming. Grphics doen niet zo ter zake.
Sony richt zich op hetzelfde type gamer als MS. Maar als verdienmodel toch echt op de verkoop van consoles en losse spellen.
Microsoft gaat zich meer richten op de "netflix" of games.
Microsoft heeft zijn eigen Azure server park. Die zet je niet zomaar even neer.
Phil Spencer heeft niet voor niet Google en in iets mindere mate Amazon als grootste bedreiging bestempeld.
Deze twee kunnen met hun eigen server park namelijk hetzelfde doen.
Google doet het al he. Met Stadia. Maar dat is niet zo'n succes.quote:Op maandag 27 juli 2020 14:56 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Het verdienmodel van Sony-Microsoft-Nintendo is nu compleet verschillend.
Nintendo richt zich meer op "familie" gaming. Grphics doen niet zo ter zake.
Sony richt zich op hetzelfde type gamer als MS. Maar als verdienmodel toch echt op de verkoop van consoles en losse spellen.
Microsoft gaat zich meer richten op de "netflix" of games.
Microsoft heeft zijn eigen Azure server park. Die zet je niet zomaar even neer.
Phil Spencer heeft niet voor niet Google en in iets mindere mate Amazon als grootste bedreiging bestempeld.
Deze twee kunnen met hun eigen server park namelijk hetzelfde doen.
Ze moeten eigen ontwikkelaars inzetten. Dat is wat MS wel snapt. Net als Netflix: op de lange termijn is alles Third Party inkopen niet haalbaar.quote:Op maandag 27 juli 2020 17:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Google doet het al he. Met Stadia. Maar dat is niet zo'n succes.
quote:New IP, new heroes, a new development engine, and an extra dimension. We’ve had to keep this close to our chests for quite some time, and as always it’s a relief to announce to the world what we’re working on. We’re of course very excited.
A bit into the development process it became obvious that The Gunk would be very hardware-demanding. We’ve always managed to keep our games lean, but The Gunk is all bells and whistles about to explode spectacularly. We had to make a choice: either we quiet it down considerably, or we go talk to the guys with the most powerful hardware. We decided to go talk to the guys with the most powerful hardware.
De service werkt top, maar het gebrek aan games en het feit dat je voor alles nog de volle mep moet betalen is nogal een verschil met gamepass.quote:Op maandag 27 juli 2020 17:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Google doet het al he. Met Stadia. Maar dat is niet zo'n succes.
Klopt is gewoon klote maar daar zit volgens mij ook een stukje winst in voor Google.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 06:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De service werkt top, maar het gebrek aan games en het feit dat je voor alles nog de volle mep moet betalen is nogal een verschil met gamepass.
O klopt ze moeten ergens aan verdienen, het grootste voordeel aan Stadia is dat je niet eerst hoeft te investeren in een console. Dat is ook heel wat waard, maar het aanbod is gewoon niet je van het en als je al een console hebt staan is de meerwaarde 0.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 07:43 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Klopt is gewoon klote maar daar zit volgens mij ook een stukje winst in voor Google.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |