quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:08 schreef Da hopman het volgende:
Wie oh wie.... ik ben op zoek naar de latinversie van dit nummer. Iets met corason en ayayay er in geloof ik.
Brigitte Kaandorp · Song · 2010
De letterlijke vertaling in het Nederlands is veel leuker:quote:
quote:Ik zou graag een vis willen zijn
Om mijn neus in je aquarium aan te raken
En blaas bellen van liefde
Waar je maar wilt
Oh-oh-oh breng de nacht wakker door
Nat in jou
Zo romantisch ookquote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De letterlijke vertaling in het Nederlands is veel leuker:
[..]
Dan spreek ik altijd 'y 4.40' er in vloeiend Spaans gelijk achteraan uit.quote:
Je bedoeld dat je eerdere post:quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:27 schreef Tyr80 het volgende:
Ahhh-ha-haaaaaaa (woooo-hieuw)……… ahhhh-haaaaa
Lekker basje d’r onder.
Ja!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:06 schreef Rob310 het volgende:
[..]
Je bedoeld dat je eerdere post:
Lekker basje d’r onder.
een zoek-vraag was?
Geen bas er onder maar je lijkt hier het intro van the Ritchie Family te beschrijven ,😄quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:27 schreef Tyr80 het volgende:
Lekker basje d’r onder.
Nogmaals dank!!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:29 schreef Rob310 het volgende:
[..]
Geen bas er onder maar je lijkt hier het intro van the Ritchie Family te beschrijven ,😄
Jaaaa dat is hem ik had hem echt niet gezien op yt. Dankje! Wat een ontzettend lekkere mix zeg. Vermoed dat dit nog wel een hit gaat worden (zie dat hij pas een maand oud is)quote:
kende hem niet, maar klinkt beter dan het origineelquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:26 schreef DX11 het volgende:
[..]
Jaaaa dat is hem ik had hem echt niet gezien op yt. Dankje! Wat een ontzettend lekkere mix zeg. Vermoed dat dit nog wel een hit gaat worden (zie dat hij pas een maand oud is)
Het mocht even duren maar ik heb 'm gevonden na een ingeving gister. Ging toch iets anders..quote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:43 schreef _UserName_ het volgende:
Hoi!
Ik ben op zoek naar een liedje, ik denk 5-8 jaar oud. Het refrein klinkt als "When the lights go out and te stars come down, deze tekst heeft tweemaal de "flow" als bij het liedje Weak van AJR op de momenten "And i'm weak, and whats [wrong] whit that". De woorden lights en stars in het gezochte liedje komen overeen met wrong. Daarna komt dezelfde opbouw van de eerste zin terug, maar dan een iets hogere uithaal, gevolgd door Ohohoh oh oh ooho oh..
nee totaal niet, maar klinkt wel interessant.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:38 schreef _serial_ het volgende:
Weet iemand welke song dit is?
https://i.imgur.com/suKLq3S.mp4
Ik zal even de bron vragen.quote:Op woensdag 8 september 2021 22:42 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nee totaal niet, maar klinkt wel interessant.
was het op de radio? en zo ja rond welk uur en op welke zender.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |