ck verschoont z'n eigen luierquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:57 schreef Catkiller het volgende:
Heb net een poepluier verschoond waarvan de inhoud meer intelligentie heeft vergeleken met die user die maar aandacht blijft vragen.
Jeetje Ronny zit je wel echt mee in de maag zie ikquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ck verschoont z'n eigen luier
wat een baas
kom op discordquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:03 schreef bellahadid het volgende:
Wel jammer dat er steeds allerlei namen genoemd worden, waardoor je de show als outsider niet helemaal kunt volgen.
Ik heb geen honden.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
om het te verbloemen ja
Alles goed met de honden?
Catkiller zal het je allemaal even per dm uitleggen, er is daar ook ene Hans die zo nu en dan wat aandacht moet krijgen.quote:
O jezusquote:
Sad. Wat is een leven zonder honden nog waard.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O jezus
Rip
De labrador van mijn ouders is ook bijna op, zal daarna waarschijnlijk ook geen nieuwe komen.
Neeequote:Op donderdag 23 juli 2020 16:21 schreef Superdonald het volgende:
Ik hoop niet dat dit mij een note opleverde @:mods
Wat doe je nou tjing tjang tjong hoerenjongquote:
echt hequote:Op donderdag 23 juli 2020 16:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat doe je nou tjing tjang tjong hoerenjong
Wing ping bootvluchtelingquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat doe je nou tjing tjang tjong hoerenjong
ik kon nu lekker ongegeneerd met ziektes schelden, denk niet dat danny nog de avond haaltquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:24 schreef Superdonald het volgende:
Waarom is FOK! zo'n zootje, krijg de hele tijd foutmeldingen als ik iets wil posten.
KneusCaprice en DownieSjakiequote:
Ik vind KPD wel een beetje gedomineerd door hetero's, man. Tijd om meer lekkere boys te posten. Vinden jullie ook niet?quote:
Geen idee, ik mag daar niet meer komen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:32 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik vind KPD wel een beetje gedomineerd door hetero's, man. Tijd om meer lekkere boys te posten. Vinden jullie ook niet?
42.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:34 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Hoe oud was jij ook alweer? tegen de 40 ofzo toch dacht ik?
Jep. Maar ik ben wel vanilla.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
wat is je range qua leeftijden?
chevy is wel jong en nog onervaren, ben je graag dominant?
Nooit op.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:37 schreef DevFreak het volgende:
Guys wat vinden jullie van suikervrij ijs? Kun je dubbel zoveel eten he.
niet te verwarren met ijs: betekent dat je geen fetisjes of speciale behoeftes hebt, behalve gewone seksquote:
fijn dat jij wel een goede jeugd hebt gehad godverdomme hoerenzoonquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:39 schreef DevFreak het volgende:
[..]
niet te verwarren met ijs: betekent dat je geen fetisjes of speciale behoeftes hebt, behalve gewone seks
yeahquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
fijn dat jij wel een goede jeugd hebt gehad godverdomme hoerenzoon
Daar kijk ik dan met gemak overheen hahaquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:38 schreef DevFreak het volgende:
[..]
verkopen ze gewoon in de supermarkt
Wat saai.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:39 schreef DevFreak het volgende:
[..]
niet te verwarren met ijs: betekent dat je geen fetisjes of speciale behoeftes hebt, behalve gewone seks
Zie DM voor mijn inloggegevensquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen idee, ik mag daar niet meer komen.
Een fles siroop bevat meer testosteron dan tien Kiids bij elkaar.quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:16 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja hoop het ook, nu moeten we het testosteron van @:catkiller hebben en dat is niet genoeg voor zo’n levendige sc
Nice, virtueel hijgen en kwijlen is toch wat makkelijker mee weg te komen dan irl hijgen en kwijlenquote:
zo nu en dan tussen de bedrijven doorquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey scruppie, tijdje niet gezien.
Ja niet dat ik je begon te missen of zo.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
zo nu en dan tussen de bedrijven door
In 2007 misschien.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:57 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Zal een goeie business zijn, handelen in FOK!-accounts.
nee zorgen maken natuurlijkquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja niet dat ik je begon te missen of zo.
natuurlijk kan je het wel gevenquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:02 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ik krijg het wel maar ik kan het niet geven.
lolquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:50 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Waarom noem je jezelf neanderthaler? Kom op man, een beetje zelfrespect hebben kan geen kwaad hoor.
Ja nou enquote:
Als jij aan het poepen bent zijn er ook ergens mensen aan het eten hoor.quote:
behalve vrouwenquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als jij aan het poepen bent zijn er ook ergens mensen aan het eten hoor.
Oh. Ja dat hoeft nou ook weer niet.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:56 schreef scrupuleus het volgende:
fucking his brains out while kid is sleeping and we re watching neighbour maid fingering herself in the bathroom
En schenkstroop?quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:48 schreef Azula het volgende:
[..]
Een fles siroop bevat meer testosteron dan tien Kiids bij elkaar.
dat waren ze toch alquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:06 schreef Superdonald het volgende:
[..]vraag maar aan alle vrouwen hier die ik heb beschadigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |