Ja ja, blame the alcoholquote:Op zondag 26 juli 2020 16:43 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Haha ja behoorlijk. Hij heeft inmiddels wel toegegeven dat het een behoorlijk dronken uitnodiging was.. Bij nader inzien leek het hem toch niks
Hmm, ik zit nog te wachten op een dame die met zo'n soort verhaal komtquote:Op zondag 26 juli 2020 09:23 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Nou dat buiten spelen is dus wel weer gebleken... Ik zou een goede fwb ook niet erg vinden hoor, ik had een match waarvan ik dacht dat het hier wel op uit zou draaien. Sexy gesprek gehad vorige week en we zouden dit weekend afspreken. Sinds dat gesprek niks meer van hem gehoord, tot gisteravond ineens. Kwam hij met de melding dat hij met 3 mannen was die mij wel wilde pakken!
Haha WTF?!! Alsof ik zit te wachten op en kwartet met 3 mannen
Maar hij heeft zijn kansen op een leuke nacht met jou wel verkeken nu neem ik aan?quote:Op zondag 26 juli 2020 16:43 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Haha ja behoorlijk. Hij heeft inmiddels wel toegegeven dat het een behoorlijk dronken uitnodiging was.. Bij nader inzien leek het hem toch niks
Ik moet beter filteren dus.quote:Op zondag 26 juli 2020 16:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, dat juist helemaal niet. Als ik scharrelde was dat voornamelijk met vrouwen van mijn leeftijd of daarboven. Dat deed ik juist om de onervaren eruit te filteren. True, soms kwam er wel eens een huisvrouw voorbij die maar een standje kende, maar dat liep uiteindelijk ook gewoon goed
Soms via paiq, en via een site die nu helaas uit de lucht is. En ik heb wel eens een oproep geplaatst op Speurdersquote:Op zondag 26 juli 2020 16:55 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik moet beter filteren dus.Hoe regelde je die huisvrouwen dan?
Ik denk er nog over na...quote:Op zondag 26 juli 2020 16:54 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Maar hij heeft zijn kansen op een leuke nacht met jou wel verkeken nu neem ik aan?
Deze op Bumble opgeduikeld, maar zit ook op Tinder ja. Switch een beetje tussen die apps, soms Happn (al komt die nu laatste).quote:Op zondag 26 juli 2020 17:08 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Is het gewoon via Tinder?Je klinkt wel relaxt moet ik zeggen.
Via Speurders als in een krant??quote:Op zondag 26 juli 2020 16:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms via paiq, en via een site die nu helaas uit de lucht is. En ik heb wel eens een oproep geplaatst op SpeurdersKreeg ik ook nog redelijk respons op
Snap ik ja. Zit ook op de eerste 2 apps.quote:Op zondag 26 juli 2020 17:11 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Deze op Bumble opgeduikeld, maar zit ook op Tinder ja. Switch een beetje tussen die apps, soms Happn (al komt die nu laatste).
Als ik om alle stomme dingen die mannen zeggen afknap ben je ook snel klaar
https://www.speurders.nl/quote:Op zondag 26 juli 2020 17:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Via Speurders als in een krant??
Het werkte iig, eentje opgeduikeld die best lang is blijven hangen toen. Heb ik toch bijna 2 jaar contact mee gehad.quote:
Dat is dan wel weer leuk!quote:Op zondag 26 juli 2020 17:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het werkte iig, eentje opgeduikeld die best lang is blijven hangen toen. Heb ik toch bijna 2 jaar contact mee gehad.
Kans bestaat zekerquote:Op zondag 26 juli 2020 17:13 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Snap ik ja. Zit ook op de eerste 2 apps.Misschien ben ik je wel tegengekomen.
![]()
Wanneer krijgt een man jou zover dat je zin hebt in een avondje lol? Niet met dickpics en lompe teksten over seks neem ik aan.
Ja, was wel grappig haha. Ze deed het vaker maar toen ik er een paar keer geweest was wilde ze enkel mij nogquote:
Zo hoort het ook. Beetje normaal beginnen en kletsen is toch wel een vereiste in de meeste gevallen.quote:Op zondag 26 juli 2020 17:18 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Kans bestaat zeker
Niet als ie daarmee begint nee, dan is het snel klaar. Eerst hoop ik op een leuk gesprek op persoonlijk vlak, je merkt snel genoeg of zoiets loopt of niet. Als het gesprek daarna richting seks gaat prima. Maar ik ben wel duidelijk, ik ben niet op zoek naar een eenmalig avontuurtje, hoop wel dat er wat meer in zit dan dat. Pas na meerdere keren wordt het echt leuk in de slaapkamer
Hier kan ik me zeker in vinden hoor. Dan nog heb ik gemerkt dat vrouwen directe communicatie over dit onderwerp vaak niet zo heel fijn vinden. Meer opbouwend en hinten dan direct gaan sexten.quote:Op zondag 26 juli 2020 17:18 schreef Crohnjurist het volgende:
Niet als ie daarmee begint nee, dan is het snel klaar. Eerst hoop ik op een leuk gesprek op persoonlijk vlak, je merkt snel genoeg of zoiets loopt of niet. Als het gesprek daarna richting seks gaat prima. Maar ik ben wel duidelijk, ik ben niet op zoek naar een eenmalig avontuurtje, hoop wel dat er wat meer in zit dan dat. Pas na meerdere keren wordt het echt leuk in de slaapkamer
Niet heel vaak, maar soms zijn er wel uitzonderingenquote:Op zondag 26 juli 2020 17:24 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hier kan ik me zeker in vinden hoor. Dan nog heb ik gemerkt dat vrouwen directe communicatie over dit onderwerp vaak niet zo heel fijn vinden. Meer opbouwend en hinten dan direct gaan sexten.
Hoe oud ben je? (Ongeveer)
Vertel mij wat.quote:Op zondag 26 juli 2020 17:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet heel vaak, maar soms zijn er wel uitzonderingen
Deed het nooit, swipte altijd gewoon naar rechtsquote:Op zondag 26 juli 2020 17:34 schreef xFriendx het volgende:
Swipen jullie ook wel eens naar links wegens 'out of my league'?
Als ik een bloedmooie vrouw, op enkele foto's omringd door nog 10 bloedmooie vriendinnen op een foto zie staan met wijntjes dan heb ik er inderdaad geen zin in.quote:Op zondag 26 juli 2020 17:34 schreef xFriendx het volgende:
Ik ben op zich wel vrij direct, ik denk dat iedere vrouw daar ook anders in is.quote:Op zondag 26 juli 2020 17:24 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hier kan ik me zeker in vinden hoor. Dan nog heb ik gemerkt dat vrouwen directe communicatie over dit onderwerp vaak niet zo heel fijn vinden. Meer opbouwend en hinten dan direct gaan sexten.
Hoe oud ben je? (Ongeveer)
Ik vind je nu al een leuke vrouw.quote:Op zondag 26 juli 2020 17:38 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ik ben op zich wel vrij direct, ik denk dat iedere vrouw daar ook anders in is.
Ik ben 32.
Oh nee hoor, ik hoef Crohnjurist echt niet te hosselen. Vind het gewoon leuk dat ze open-minded is.quote:Op zondag 26 juli 2020 17:43 schreef M1stral het volgende:
@:Generationalpha:
Misschien ligt het aan mij, maar soms krijg ik het idee dat alles op FOK! dat maar een kut heeft en een beetje in je straatje post, te hosselen valt
Ik denk er het mijne vanquote:Op zondag 26 juli 2020 17:44 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik hoef Crohnjurist echt niet te hosselen. Vind het gewoon leuk dat ze open-minded is.
Verbaasd me nou net niksquote:Op zondag 26 juli 2020 17:48 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Heb natuurlijk stiekem al 3 dm's verstuurd, dat snap je wel.
Oh die heb ik dan gemistquote:Op zondag 26 juli 2020 17:48 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Heb natuurlijk stiekem al 3 dm's verstuurd, dat snap je wel.
Dan DM ik je wel.quote:
Ja ik doe dat wel. Vrij vaak zelfs.quote:Op zondag 26 juli 2020 17:34 schreef xFriendx het volgende:
Oh ja dat doe ik ook. Maar vaak ook meer met het idee dat die mannen vaak te mooi om waar te zijn lijken. Met van die modellenfoto's ben ik toch bang dat het een catfish isquote:
Dat hebben wij mannen nou bij 95% van de appvrouwen.quote:Op zondag 26 juli 2020 17:55 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Oh ja dat doe ik ook. Maar vaak ook meer met het idee dat die mannen vaak te mooi om waar te zijn lijken. Met van die modellenfoto's ben ik toch bang dat het een catfish is
Hahahaha!quote:
Niet.quote:Op zondag 26 juli 2020 18:06 schreef M1stral het volgende:
Anyway. Om maar even terug OT te gaan.
@:Generationalpha: en de rest; hoe staat het met daten?
"Swipe right for a fight, swipe left to avoid theft."quote:Op zondag 26 juli 2020 18:08 schreef Brybry het volgende:
[..]
Niet.Bumble verwijderd want dat soort apps zijn bij nader inzien niks voor mij. Dat zeg ik elk kwartaal om vervolgens weer vrolijk verder te swipen
Uhhhh wutquote:Op zondag 26 juli 2020 18:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Swipe right for a fight, swipe left to avoid theft."
Voldoende vermaak en seks maar weinig serieus dat ik de moeite vind.quote:Op zondag 26 juli 2020 18:06 schreef M1stral het volgende:
Anyway. Om maar even terug OT te gaan.
@:Generationalpha: en de rest; hoe staat het met daten?
Meen die ooit eens gezien te hebben ergensquote:
Zoek een date op FOK!quote:Op zondag 26 juli 2020 18:08 schreef Brybry het volgende:
[..]
Niet.Bumble verwijderd want dat soort apps zijn bij nader inzien niks voor mij. Dat zeg ik elk kwartaal om vervolgens weer vrolijk verder te swipen
Sounds good.quote:Op zondag 26 juli 2020 18:12 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Voldoende vermaak en seks maar weinig serieus dat ik de moeite vind.Bevalt momenteel best goed.
“Maar je lijkt niet op de foto”quote:Op zondag 26 juli 2020 18:15 schreef xFriendx het volgende:
Zoveel dates dat ik een paar van jullie zal moeten vragen in te vallen.
quote:Op zondag 26 juli 2020 18:16 schreef M1stral het volgende:
[..]
“Maar je lijkt niet op de foto”
Dan drink je maar zo veel dat ik er wel op lijk.
Als je maar niet koppelt aan de categorie kratje plus.quote:
Je had Bumble juist moeten houden want dat lijkt toch net iets serieuzer dan Tinder en OKC bijvoorbeeld.quote:Op zondag 26 juli 2020 18:08 schreef Brybry het volgende:
[..]
Dan doen we het licht uit.quote:Op zondag 26 juli 2020 18:16 schreef M1stral het volgende:
[..]
“Maar je lijkt niet op de foto”
Dan drink je maar zo veel dat ik er wel op lijk.
Ik zie een gat in de markt voor datingapps.quote:
Eigenlijk is dat best wel grappig. Voor iets voor op tv of zo. Krijg al wat mooie mental imagesquote:Op zondag 26 juli 2020 18:29 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik zie een gat in de markt voor datingapps.
Vinder! Gewoon swipen met slecht belichte foto’s of ander totaal niet representatief beeldmateriaal.
En dan opeens: 404 error, kan de vagina niet vinden.quote:
Daten in het donker.quote:Op zondag 26 juli 2020 18:31 schreef xFriendx het volgende:
Je had toch op tv zo'n dating programma dat je in een donkere kamer zat te daten en het op gevoel deed zonder elkaar te zien?
Dating in het donker of zoiets?quote:Op zondag 26 juli 2020 18:31 schreef xFriendx het volgende:
Je had toch op tv zo'n dating programma dat je in een donkere kamer zat te daten en het op gevoel deed zonder elkaar te zien?
"Vinder! Want wat je niet ziet, laat meer aan de verbeelding over!"quote:Op zondag 26 juli 2020 18:29 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik zie een gat in de markt voor datingapps.
Vinder! Gewoon swipen met slecht belichte foto’s of ander totaal niet representatief beeldmateriaal.
Oh ja, dat ken ikquote:Op zondag 26 juli 2020 18:31 schreef xFriendx het volgende:
"If you find a stick, she's a prick."quote:Op zondag 26 juli 2020 18:32 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
En dan opeens: 404 error, kan de vagina niet vinden.
Blijkt met het licht aan opeens een tranny.![]()
quote:Op zondag 26 juli 2020 18:34 schreef El_Thijs het volgende:
"Vinder! Want wat je niet ziet, laat meer aan de verbeelding over!"
[..]
"If you find a stick, she's a prick."
quote:Op zondag 26 juli 2020 18:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Vinder! Want wat je niet ziet, laat meer aan de verbeelding over!"
[..]
Oh ja, dat ken ikVond ik altijd een beetje 'darkroom light'.
[..]
"If you find a stick, she's a prick."
Goede vraag. Zou wel leuk zijn wanneer hij iemand leert kennen.quote:Op zondag 26 juli 2020 18:37 schreef Prisha het volgende:
Zou Faxie nog zijn wezen kitesurfen met de dames?
@:Faxie hoe was het??
Als een echte Alpha naar een Alfa Romeo meeting. Son, I'm proud of you.quote:Op zondag 26 juli 2020 18:40 schreef xFriendx het volgende:
Ik was naar een Alfa romeo meeting (nerd) maar daar zijn weinig vrijgezelle dames. Die er zijn dat zijn vrijwel altijd partners van.
Elke keer die 'Hoe gaat het?' 'Wat doe jij in het dagelijks leven?'quote:Op zondag 26 juli 2020 18:22 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Je had Bumble juist moeten houden want dat lijkt toch net iets serieuzer dan Tinder en OKC bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 26 juli 2020 18:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als een echte Alpha naar een Alfa Romeo meeting. Son, I'm proud of you.
Doe ik ook. Probleem is alleen dat we al meer dan een jaar een date aan het plannen zijn 😂quote:
Alpha....ik doe ook stofzuigen, strijken, was vouwen en na elke kookbeurt afwas en fornuis schoonmaken. En heb laatst vrijwillig een gevoelige film gekeken met vocht in den ooghoeken. Zo,alpha beeld wel een beetje weg nu.quote:Op zondag 26 juli 2020 18:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als een echte Alpha naar een Alfa Romeo meeting. Son, I'm proud of you.
Ergens anders gegaanquote:Op zondag 26 juli 2020 18:37 schreef Prisha het volgende:
Zou Faxie nog zijn wezen kitesurfen met de dames?
@:Faxie hoe was het??
Een jaar?!quote:Op zondag 26 juli 2020 19:03 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Doe ik ook. Probleem is alleen dat we al meer dan een jaar een date aan het plannen zijn 😂
Me too. De wereld is stomquote:Op zondag 26 juli 2020 19:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Noooo......had me zo verheugd op een mooie Faxie romance na vandaag......
Is voor de lol ontstaan vorig jaar. De ander zit inmiddels in een relatie maar we hebben nog regelmatig contact via whatsapp. Maar die date is er nog niet van gekomen. Is wel nog steeds de bedoelingquote:
Dat kan je dan toch geen date meer noemen.quote:Op zondag 26 juli 2020 19:18 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Is voor de lol ontstaan vorig jaar. De ander zit inmiddels in een relatie maar we hebben nog regelmatig contact via whatsapp. Maar die date is er nog niet van gekomen. Is wel nog steeds de bedoeling
Nee klopt. Maar dat was destijds wel de intentie.quote:Op zondag 26 juli 2020 19:21 schreef M1stral het volgende:
[..]
Dat kan je dan toch geen date meer noemen.
Evolueert nu naar een threesomequote:Op zondag 26 juli 2020 19:25 schreef gooddaddy het volgende:
M
[..]
Nee klopt. Maar dat was destijds wel de intentie.
quote:
Zorgen dat je iemand op whatsapp hebt en daar een beetje fotos over en weer sturenquote:Op zondag 26 juli 2020 18:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dating in het donker of zoiets?
Maar wat Mistral zegt is een beetje wat je nu af en toe tegenkomt. Foto's die niet kloppen, uit zeer flatteuze hoeken genomen, foto's van 10 jaar geleden. Alles achter elkaar plakken en dan de reacties filmen.
Ah. Best fout eigenlijk
Wordfeud wordt meer gebruikt als vreemdgangersplatform, omdat het een spelletje is en daarmee weinig argwaan wekt.quote:Op zondag 26 juli 2020 20:59 schreef El_Thijs het volgende:
Toch knap dat mensen via WordFeud dates wisten te hosselenMaar een app die DateFeud heet...
Hoe dan?quote:Op zondag 26 juli 2020 21:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wordfeud wordt meer gebruikt als vreemdgangersplatform, omdat het een spelletje is en daarmee weinig argwaan wekt.
"PI"quote:Op zondag 26 juli 2020 21:09 schreef S95Sedan het volgende:
Wel klote als je niet de goede letters hebt, kan je ook niet vragen of iemand langs wil komen.
Sorry, soms heb ik m'n buienquote:
Whahaha ja zoiets! Maar je hebt daar gewoon een chatfunctie in zitten hèquote:
Weet ik, reageerde ook op Sedanquote:Op zondag 26 juli 2020 21:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Whahaha ja zoiets! Maar je hebt daar gewoon een chatfunctie in zitten hèDus je gaat een gesprekje aan en van het een komt het ander 🤷♀️
Ow sorry, ik haal quotes door elkaar. Klein schermpje, lastig lezen. Maar het was ergens wel serieus. Sommige mannen leggen idd graag woorden als neuken en zuigen. Net tinder!quote:
"NEUKEN" *Hue hue*quote:Op zondag 26 juli 2020 21:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ow sorry, ik haal quotes door elkaar. Klein schermpje, lastig lezen. Maar het was ergens wel serieus. Sommige mannen leggen idd graag woorden als neuken en zuigen. Net tinder!
Nog nooit van gehoordquote:Op zondag 26 juli 2020 21:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Whahaha ja zoiets! Maar je hebt daar gewoon een chatfunctie in zitten hèDus je gaat een gesprekje aan en van het een komt het ander 🤷♀️
Mijn arme moedertje is nog helemaal van slag omdat ze x jaar geleden eens naar dr boobies gevraagd werdquote:Op zondag 26 juli 2020 20:59 schreef El_Thijs het volgende:
Toch knap dat mensen via WordFeud dates wisten te hosselenMaar een app die DateFeud heet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |