quote:Op zondag 26 juli 2020 18:16 schreef M1stral het volgende:
[..]
“Maar je lijkt niet op de foto”
Dan drink je maar zo veel dat ik er wel op lijk.
Als je maar niet koppelt aan de categorie kratje plus.quote:
Je had Bumble juist moeten houden want dat lijkt toch net iets serieuzer dan Tinder en OKC bijvoorbeeld.quote:Op zondag 26 juli 2020 18:08 schreef Brybry het volgende:
[..]
Niet.Bumble verwijderd want dat soort apps zijn bij nader inzien niks voor mij. Dat zeg ik elk kwartaal om vervolgens weer vrolijk verder te swipen
Dan doen we het licht uit.quote:Op zondag 26 juli 2020 18:16 schreef M1stral het volgende:
[..]
“Maar je lijkt niet op de foto”
Dan drink je maar zo veel dat ik er wel op lijk.
Ik zie een gat in de markt voor datingapps.quote:
Eigenlijk is dat best wel grappig. Voor iets voor op tv of zo. Krijg al wat mooie mental imagesquote:Op zondag 26 juli 2020 18:29 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik zie een gat in de markt voor datingapps.
Vinder! Gewoon swipen met slecht belichte foto’s of ander totaal niet representatief beeldmateriaal.
En dan opeens: 404 error, kan de vagina niet vinden.quote:
Daten in het donker.quote:Op zondag 26 juli 2020 18:31 schreef xFriendx het volgende:
Je had toch op tv zo'n dating programma dat je in een donkere kamer zat te daten en het op gevoel deed zonder elkaar te zien?
Dating in het donker of zoiets?quote:Op zondag 26 juli 2020 18:31 schreef xFriendx het volgende:
Je had toch op tv zo'n dating programma dat je in een donkere kamer zat te daten en het op gevoel deed zonder elkaar te zien?
"Vinder! Want wat je niet ziet, laat meer aan de verbeelding over!"quote:Op zondag 26 juli 2020 18:29 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik zie een gat in de markt voor datingapps.
Vinder! Gewoon swipen met slecht belichte foto’s of ander totaal niet representatief beeldmateriaal.
Oh ja, dat ken ikquote:Op zondag 26 juli 2020 18:31 schreef xFriendx het volgende:
"If you find a stick, she's a prick."quote:Op zondag 26 juli 2020 18:32 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
En dan opeens: 404 error, kan de vagina niet vinden.
Blijkt met het licht aan opeens een tranny.![]()
quote:Op zondag 26 juli 2020 18:34 schreef El_Thijs het volgende:
"Vinder! Want wat je niet ziet, laat meer aan de verbeelding over!"
[..]
"If you find a stick, she's a prick."
quote:Op zondag 26 juli 2020 18:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Vinder! Want wat je niet ziet, laat meer aan de verbeelding over!"
[..]
Oh ja, dat ken ikVond ik altijd een beetje 'darkroom light'.
[..]
"If you find a stick, she's a prick."
Goede vraag. Zou wel leuk zijn wanneer hij iemand leert kennen.quote:Op zondag 26 juli 2020 18:37 schreef Prisha het volgende:
Zou Faxie nog zijn wezen kitesurfen met de dames?
@:Faxie hoe was het??
Als een echte Alpha naar een Alfa Romeo meeting. Son, I'm proud of you.quote:Op zondag 26 juli 2020 18:40 schreef xFriendx het volgende:
Ik was naar een Alfa romeo meeting (nerd) maar daar zijn weinig vrijgezelle dames. Die er zijn dat zijn vrijwel altijd partners van.
Elke keer die 'Hoe gaat het?' 'Wat doe jij in het dagelijks leven?'quote:Op zondag 26 juli 2020 18:22 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Je had Bumble juist moeten houden want dat lijkt toch net iets serieuzer dan Tinder en OKC bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 26 juli 2020 18:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als een echte Alpha naar een Alfa Romeo meeting. Son, I'm proud of you.
Doe ik ook. Probleem is alleen dat we al meer dan een jaar een date aan het plannen zijn 😂quote:
Alpha....ik doe ook stofzuigen, strijken, was vouwen en na elke kookbeurt afwas en fornuis schoonmaken. En heb laatst vrijwillig een gevoelige film gekeken met vocht in den ooghoeken. Zo,alpha beeld wel een beetje weg nu.quote:Op zondag 26 juli 2020 18:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als een echte Alpha naar een Alfa Romeo meeting. Son, I'm proud of you.
Ergens anders gegaanquote:Op zondag 26 juli 2020 18:37 schreef Prisha het volgende:
Zou Faxie nog zijn wezen kitesurfen met de dames?
@:Faxie hoe was het??
Een jaar?!quote:Op zondag 26 juli 2020 19:03 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Doe ik ook. Probleem is alleen dat we al meer dan een jaar een date aan het plannen zijn 😂
Me too. De wereld is stomquote:Op zondag 26 juli 2020 19:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Noooo......had me zo verheugd op een mooie Faxie romance na vandaag......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |