Er zit wel een verschil tussen je tijd nemen en dit gedoe natuurlijkquote:Op woensdag 22 juli 2020 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
begrijp niet dat mensen het zo erg vinden dat Dimi zijn tijd neemt voor belangrijke dubbels
Ik kan ook wel van Justin Pipe genieten.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
Snelle spelers zijn gewoon veel leuker om naar te kijken.
Jammer. Lelijke club.quote:
Nietsig.quote:
Brentford of Nottingham graag.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Nietsig.
Zou wel leuk zijn ivm de historie als Nottingham nog promoveert.
Ik ook. Die ManU-hype omdat ze voor het eerst in zeven jaar drie goeie potjes op rij hebben gespeeldquote:Op woensdag 22 juli 2020 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
Overigens zie ik Leicester graag van Manchester United winnen.
Greenwood nieuwe 🐏quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik ook. Die ManU-hype omdat ze voor het eerst in zeven jaar drie goeie potjes op rij hebben gespeeld.
Niets vervelender dan de eeuwige Engelse goednieuwsshow.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik ook. Die ManU-hype omdat ze voor het eerst in zeven jaar drie goeie potjes op rij hebben gespeeld.
Nee bij Dimi gaat het de slechte kant opquote:Op woensdag 22 juli 2020 21:55 schreef engine het volgende:
Vind veel darters er slecht uitzien. Dimi ook. Of is het me gewoon nooit opgevallen.
Kan zichzelf wel een dienst bewijzen vrijdag als 'ie de semi haalt. Moet 'ie wel knokken op de vloer voor de WGP, maar voor het WK dan wel een gunstige ranking.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee bij Dimi gaat het de slechte kant op
Jij, kennelijk.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:01 schreef El-Stinho het volgende:
Overigens sta ik vanzelfsprekend achter Durrant, want wie kan er niet tegen Glen zijn?
Jonathan Vaughters die allergisch is voor wespen.quote:
Dat is niet zo leuk.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:13 schreef Szura het volgende:
Swansea nog 1 goal af van Nottingham Forest @:el-stinho, dat is ook geëscaleerd het laatste kwartier
Dat zou ook stom zijn. Swansea vind ik al stom sinds ze ooit onterecht Guidolin wipten.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:13 schreef Szura het volgende:
Swansea nog 1 goal af van Nottingham Forest @:el-stinho, dat is ook geëscaleerd het laatste kwartier
quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jonathan Vaughters die allergisch is voor wespen.
Charlton, Wigan en Hull degraderen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
Barnsley gaat Luton voorbij! Goffedomme
Edit: ohnee toch niet. Luton moet voorsprong vasthouden
Het zou helpen als Anderson van Whitlock wint.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kan zichzelf wel een dienst bewijzen vrijdag als 'ie de semi haalt. Moet 'ie wel knokken op de vloer voor de WGP, maar voor het WK dan wel een gunstige ranking.
Niet Wigan, Barnsleyquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Charlton, Wigan en Hull degraderen.
Daar klopt niks vanquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.futbol24.com/(...)2019-2020/liveTable/
Deze post is echt geen klote waard zonder picsquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
Die leeds verslaggeefster hep echt heerlijke tieten. @:mani89
quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze post is echt geen klote waard zonder pics
Emma Jones.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
Die leeds verslaggeefster hep echt heerlijke tieten. @:mani89
Hebben die puntenaftrek dan ofzo? Zowel in soccerway als de live app staan ze op 59 punten.quote:
was sprake van ivm financiële problemenquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Hebben die puntenaftrek dan ofzo? Zowel in soccerway als de live app staan ze op 59 punten.
https://www.leeds-live.co(...)s-deduction-18641290quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Huh is daar puntenaftrek dus al in meegenomen... wist niet dat het definitief was
quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Charlton, Wigan en Hull degraderen.
Maakt mij niks uit, zolang de winnaar hiervan maar ook de halve finale haalt.quote:
Daar moet ik nog even aan wennenquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze post heeft (nog) geen likes...
Ik wilde een like geven maar toen zag ik het gezicht van haarquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar moet ik nog even aan wennen
Like gezet
Fantastisch. Hypothetisch: voor wie ben je bij een halve finale Dimitri-Durrant?quote:
Komt nog wel wat uit hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Melk en plastic gaan niet samen.
quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sorry, zelfs hier gaan we het niet eens worden
In principe zou ik in een Mani-achtig dilemma komen, maar dan toch eerder Van den Bergh omdat hij wat meer menschen tegen zich heeft en zijn mentale blokkade misschien dan eindelijk weg is.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Fantastisch. Hypothetisch: voor wie ben je bij een halve finale Dimitri-Durrant?
Mee eens hoor. Was de halve finale vdBergh-Gurney geweest dan zou ik ook Dimitri aanmoedigen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In principe zou ik in een Mani-achtig dilemma komen, maar dan toch eerder Van den Bergh omdat hij wat meer menschen tegen zich heeft en zijn mentale blokkade misschien dan eindelijk weg is.
Durrant of Ratajski zou ik zeggen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
Toch nog leuk toernooitje als Wright exit gaat. Wie is dan de grote favoriet, Gerrie?
Ik snap je hier niet. Prima interviewquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:46 schreef T3hTommay het volgende:
[ twitter ]
Even lachen allemaal, het begint een beetje zielig te worden. Bipolair.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |