Hij is uitgekocht voor meer geld dan ik in mijn leven ga verdienenquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:33 schreef Pheno het volgende:
Wow, deze gast komt zo enthousiast over. Zeker aan het balen dat ie geen Mixer-inkomsten heeft.
Ga streamen!quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij is uitgekocht voor meer geld dan ik in mijn leven ga verdienen
50% marketing, 25% halo en dan kijk ik het resterende restje trailers vanavond welquote:Op donderdag 23 juli 2020 12:58 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zie de samenvatting wel. Geen zin in 60+% marketing talk.
Hij heeft wel veel haar zijn mond denk ik. Met zo'n microfoon....quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:37 schreef Noppie2000 het volgende:
Deze knakker heeft dus al acht jaar geen Halo gespeeld, lekker relevant dan
Gelukkig. Ik ben zelf bezig aan een berg sla, dressing en carpaccio. En een broodje erbij.quote:
sonicfox dusquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:40 schreef DKUp het volgende:
Tijd voor de transgender furry non-binaire donkere gamer
Hij is wel wat klein. Had een zelfgemaakte en ik vond twee keer de helft wat groot als portie. Dus heb 'm in vieren gedeeld. Dat is dan weer wat klein...quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik ben zelf bezig aan een berg sla, dressing en carpaccio. En een broodje erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |