Omdat het mij nog niet gevraagd is/was.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom doe je dat nu niet al dan? Als jij denkt dat het goed is voor je veiligheid heb je toch niet eerst een signaal van RUtte nodig voordat je het doet?
Afgezien hele niet slimme personen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:32 schreef Mondkapje het volgende:
Over tien jaar krijg je hem al op na de geboorte en is het zo ontwikkeld dat ie op je gezicht meegroeit. Eten gaat via een sonde. Iedereen loopt met slangetjes naar zijn maag.
Ach, alles went.
quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:33 schreef Landgeld het volgende:
OMT-lid: 'Anderhalvemetersamenleving duurt tot voorjaar volgend jaar'
Snap ik. Maar als ze al aan maatregelen zouden denken dan heb ik liever dat ze mondkapjes verplichten dan dat ze weer dingen gaan sluiten, zo bedoel ik 'm.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We functioneren nu ook gewoon als maatschappij, al maanden lang, zonder mondkapjes.
De vraag is dus hoe belangrijk mensen die veiligheid vinden als ze alleen maar meedoen als Pietje het ook doet.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je draait het nu om. Het gaat om veiligheid, maar mensen zijn eerder geneigd om iets te doen als de rest het ook doet.
Wie wat waar?quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:03 schreef Dven het volgende:
Hoe weet je zeker dat je land er geen duck meer om geeft? Ah, gewoon weer één van de bekendste artiesten van het land een buitenluchtconcert in het zomertheater laten geven, met vele duizenden bezoekers als ik het zo van een afstandje zie en hoor. Iedereen lekker meezingen en schreeuwen. Volgende week gewoon een paar honderd gevallen in de stad. Gewoon, omdat het kan![]()
Ah. Ben terug naar m'n vorige gebruikersnaam dus het zal je niets meer zeggen. In Bulgarije. Het land dat een maand of drie geleden voorop liep met maatregelen nemen laat inmiddels zo ongeveer alles varen behalve de maskerplicht binnendeurs.quote:
Oh verdomme, jij weerquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah. Ben terug naar m'n vorige gebruikersnaam dus het zal je niets meer zeggen. In Bulgarije. Het land dat een maand of drie geleden voorop liep met maatregelen nemen laat inmiddels zo ongeveer alles varen behalve de maskerplicht binnendeurs.
Laatst nog een concert in Ziggohal, weet niet meer van wie. 2.500 man en zelfs in krantenartikel werd beschreven dat hoewel eigenlijk verboden, iedereen gewoon lekker aan het meeblehren was.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:11 schreef Kyran het volgende:
[..]
Oh verdomme, jij weer
Ik zoeken en google etc
Toevallig wel dit gevonden https://www.nu.nl/muziek/(...)an-in-den-bosch.html
WTF
Spreekkoren mag niet, maar je mag wel met 750 man in een overdekt buitenluchttheater meebleren met Rowwen Heze?
Right.
O, is dat zo? Ben benieuwd welke artiest dat geweest is.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Laatst nog een concert in Ziggohal, weet niet meer van wie. 2.500 man en zelfs in krantenartikel werd beschreven dat hoewel eigenlijk verboden, iedereen gewoon lekker aan het meeblehren was.
O.a. Frenna. (daar stond een artikel van in de Volkskrant)quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:17 schreef Xqtress het volgende:
[..]
O, is dat zo? Ben benieuwd welke artiest dat geweest is.
https://www.nu.nl/muziek/(...)ns-coronacrisis.html
Als je zelf even de moeite had genomen wat beter te googelen dan had je gemakkelijk kunnen vinden dat het Nielson betrof en dat men ook daar zich niet aan het zangverbod hield.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:17 schreef Xqtress het volgende:
[..]
O, is dat zo? Ben benieuwd welke artiest dat geweest is.
https://www.nu.nl/muziek/(...)ns-coronacrisis.html
Slimme ondernemer ja, die heeft ze gewoon van wish.com en dan zeggen dat hij ze ontwikkeld heeft.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:55 schreef Mondkapje het volgende:
Je ziet weinig transparante mondkapjes, gek eigenlijk.
Deze zijn best mooi:
https://www.wish.com/prod(...)gJ4HPD_BwE&share=web
Slimme ondernemer:
https://www.ad.nl/video/k(...)stvrij-maken~p146478
Als deze in zee belanden heb je een probleem. Aan de andere kant zijn ze goed herbruikbaar.
Even moeten zoeken naar deze schijnbaar beroemde rapper. Tja, rappers... en dat publiek.... lama.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
O.a. Frenna. (daar stond een artikel van in de Volkskrant)
Nee, tot er een vaccin is. Dat is tot minstend voorjaar volgend jaar. Het is te hopen voor de festivalbranche dat het daarbij blijft, maar dat is nog afwachten.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:33 schreef Landgeld het volgende:
OMT-lid: 'Anderhalvemetersamenleving duurt tot voorjaar volgend jaar'
Dit is al gebeurd Hans.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat gemeentes of de overheid dat soort dingen toe gaan staan, dus met 2500 man een evenement bezoeken. Leuk dat je afstand kan bewaren, maar 2500 mensen bij elkaar brengen, de ingangen door, drinken halen, de rit ernaar toe met het OV, etc.
Bovendien, als de Ziggodome dit voor elkaar krijgt, willen andere evenementen ook, gaan festivals (en die zijn zelfs buiten) ook wat eisen, etc.
Tja. Iemand heeft ook het geniale plan opgevat om weer supporters toe te laten in voetbalstadions. Alsof die anderhalve meter afstand gaan houden en hun mond dicht houden als er een doelpunt valt.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat gemeentes of de overheid dat soort dingen toe gaan staan, dus met 2500 man een evenement bezoeken. Leuk dat je afstand kan bewaren, maar 2500 mensen bij elkaar brengen, de ingangen door, drinken halen, de rit ernaar toe met het OV, etc.
Bovendien, als de Ziggodome dit voor elkaar krijgt, willen andere evenementen ook, gaan festivals (en die zijn zelfs buiten) ook wat eisen, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |