Corrupte bende. Net Libanon ditquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Misschien zijn de mods om te kopen met mergepijpjes ipv mergpijpjes
Ik haat rockstarquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:45 schreef DKUp het volgende:
Rockstar boeit het geen reet. Volgend jaar brengen ze gewoon weer hun melkkoe uit en voegen ze GTA Online content toe. Extra single player missies en content? De tyfus voor je.
We kunnen als laatste middel het Fok Games Headquarters opblazen en een coupe plegenquote:
Goed plan, we pakken pheno!quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
We kunnen als laatste middel het Fok Games Headquarters opblazen en een coupe plegen![]()
Mwoehahaha
Welke kansen? Voor Bugsnax, flagship van PS5?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 13:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Halo Infinite voor de Xbox uitgesteld. Die komt niet bij de launch en sowieso niet meer in 2020.
Dat schept wel kansen voor Sony.
Dat Sony een kutaanbod heeft bij launch boeit ineens een stuk minder.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke kansen? Voor Bugsnax, flagship van PS5?
Voor ons, consument, is het wel weer een treurige launch. Twee systemen, geen system sellers.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 13:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat Sony een kutaanbod heeft bij launch boeit ineens een stuk minder.
Ik ga daarom even wachten tot de kinderziektes eruit zijn en er wat fatsoenlijks op te spelen is.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor ons, consument, is het wel weer een treurige launch. Twee systemen, geen system sellers.
laadtijdgenotquote:Op woensdag 12 augustus 2020 13:56 schreef KennyPowers het volgende:
Spiderman DLC met minder leuke hoofdpersoon genot
Ik wacht ook gewoon op een goed gevulde library over 2 jaar of zo. Backlog genoeg.
Alhoewel, ligt er ook aan of je je digitale PS4 games gewoon kan spelen op PS5 (neem aan van wel), dan misschien eerder. Al heeft het niet echt nut.
Niet op de ps5 door de superduper ssdquote:
Ik zie WD nog wel uitgesteld worden.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 13:50 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, preorder staat nog steeds, dan maar Watch Dogs Legion. Meer zin in dan Hack&Slash Creed, weinig assassin meer aan.
Mja, zou zo maar kunnen. 2020 is uitsteljaar, dus ik verwacht gewoon weinig.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zie WD nog wel uitgesteld worden.
Precies. Dus daarom wil hij wel overstappen, anders kijkt ie naar laadschermen ipv zijn trophies halenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Niet op de ps5 door de superduper ssd
Alsof roy trophys haaltquote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. Dus daarom wil hij wel overstappen, anders kijkt ie naar laadschermen ipv zijn trophies halen
Kenny heet geen Roy, toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 17:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Alsof roy trophys haalt
Tenzij telltale.
Gaan die wéér uitgesteld worden dan?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 18:26 schreef DKUp het volgende:
Als Cyberpunk 2077, AC Valhalla en WD Legion dit jaar niet uitkomen dan heeft next gen ook weinig nut....
Alles kan uitgesteld worden.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 18:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gaan die wéér uitgesteld worden dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |