Godverdomme wat lief.quote:Op woensdag 22 juli 2020 13:52 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
@:scrummie2.1 @:lenny_leonard @:yvonne
Beetje lastig met drankjesquote:Op woensdag 22 juli 2020 13:29 schreef Elan het volgende:
Las vanmorgen trouwens stukje van een of andere hoogleraar die mondkapjes in de kroeg wil verplichten.
Ik ben zeer doelgericht ingesteld, René.quote:Op woensdag 22 juli 2020 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is gewoon leuk
Waarom moet alles altijd een doel hebben bij jou
Is in het buitenland ook al toch, althans als je naar de wc wilt bijvoorbeeld? Ik zie dat hier (in de buurt) in ieder geval niet gebeuren, die anderhalve meter wordt ook al niet meer aan gehouden en niet gehandhaafd. (bij ons althans)quote:Op woensdag 22 juli 2020 13:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk, dat ging over de pinksteren inmiddels zit alles aardig vol. Al is dat op zich natuurlijk niet zo heel vreemd midden in het hoogseizoen![]()
Mensen die op vakantie willen zijn vrij snel te ontmoedigen, allerlaatste wat je wil is gezeik ver van huis. Daarom stroomt Nederland ook vol met Duitsers en Belgen, omdat het hier allemaal goed geregeld is. Ook als je wat krijgt. Er is nul ontmoedigingsbeleid. Al blijft als je daar überhaupt aan zou beginnen dan de vraag of en hoe en of je bepaalde sectoren nog tegemoet kunt komen qua financiële compensatie.
Las vanmorgen trouwens stukje van een of andere hoogleraar die mondkapjes in de kroeg wil verplichten. Over sectoren kapot maken gesproken
Doe dit maar niet meer.quote:Op woensdag 22 juli 2020 14:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zagen we jou pas maar als we refreshen.
quote:Op woensdag 22 juli 2020 14:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als het dan toch per se een doel moet hebben: nu worden die nutteloze posts (van users als @Elan) een stuk minder, die alleen bestaan uit 'ja!' 'inderdaad' en 'vind ik ook!'quote:Op woensdag 22 juli 2020 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben zeer doelgericht ingesteld, René.
https://www.mediacourant.(...)ensen-vinden-elkaar/quote:Op woensdag 22 juli 2020 14:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dacht dat Friezen zulke koude mensen warenquote:Op woensdag 22 juli 2020 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is in het buitenland ook al toch, althans als je naar de wc wilt bijvoorbeeld? Ik zie dat hier (in de buurt) in ieder geval niet gebeuren, die anderhalve meter wordt ook al niet meer aan gehouden en niet gehandhaafd. (bij ons althans)
Ja, inderdaad. Dat vind ik ook.quote:Op woensdag 22 juli 2020 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het dan toch per se een doel moet hebben: nu worden die nutteloze posts (van users als @:elan) een stuk minder, die alleen bestaan uit 'ja!' 'inderdaad' en 'vind ik ook!'
Man, wat had ik daar een last van!
Gewoon zo'n 37 graden.quote:Op woensdag 22 juli 2020 14:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dacht dat Friezen zulke koude mensen waren
Gelikedquote:Op woensdag 22 juli 2020 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het dan toch per se een doel moet hebben: nu worden die nutteloze posts (van users als @:elan) een stuk minder, die alleen bestaan uit 'ja!' 'inderdaad' en 'vind ik ook!'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
lachenquote:Op woensdag 22 juli 2020 14:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)ensen-vinden-elkaar/
LOL
Zolang ik jou dwars zit gaat het goed!quote:Op woensdag 22 juli 2020 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |